@Nina Sanders sterkte en ik snap helemaal dat je geschrokken bent. Zeker met de geschiedenis van je moeder. Maar onthouden techniek is in al die jaren vooruit gegeten. En net zoals de rest zegt stoppen met googlen want daar staan de ergste verhalen op @Muisje458 beterschap. Hopelijk kan je snel op en kunnen toch een feestje vieren dit weekend. Hier zijn wij ook weer aan het opknappen. Mijn snotneus is zo goed als verdwenen, helaas is mijn keelpijn wel erger geworden, alsof er heel de tijd iemand messteekjes zit te geven en ik ben ook lekker gaan hoesten. L gaat ook de betere kant op. Zit nu telkens rond de 38gr ipv 39.5gr. E vandaag weer lekker naar school geweest en ik ben door de coronateststraat geweest. Binnen 48uur krijg ik de uitslag. Ik begin nu wel een beetje op te raken slaap sinds vrijdag al slecht, eerst omdat ik dienst had, daarna door mijn eigen snothoofd, daarna was L de halve nacht aan het spoken en afgelopen nacht was E aan het spoken . Ik hoop dus dat vannacht iedereen normaal slaapt zo dat ik ook weer bij kan tanken
Ga morgen eens kijken of we hier ook zoiets hebben. De laatste keer had ik toetje van Soya en spuugde hij dat ook uit, dus al tijdje niet meer geprobeerd. Dankje voor de tip
E heeft waarschijnlijk lactoseintolerantie. Al lijkt het alsof ze er overheen aan het groeien is. Toen wij bezig waren uit uitzoeken, kreeg ik de tip van de huisarts om een week lang geen melkproducten te geven. En kijk dat wat er gebeurd zie je verbetering door gaan op deze weg voor 2 maanden om dan iets van melk te geven. Wij zagen een heel Groot verschil. Sojaproducten kan ze trouwens ook slecht tegen gelukkig begint ze beetjes lactose te verdragen, maar als ze een glas melk drinkt dan is het weer helemaal mis
Je kunt het heel makkelijk testen. Is niet belastend alleen duurt het onderzoek wel even. Ik zou het dan laten onderzoeken. Hier oudste die het heeft.
Ja dat weet ik alleen voeren ze hier die testen pas uit als ze een jaar of 6 a 7 zijn. Ik las ook dat ze 24uur van tevoren heel veel moeten laten staan om de test niet te beïnvloeden. Wij moeten nog een jaar of 2 wachten op de test, maar ach ze vind veel lekker van de lactose vrije producten van de jumbo dus dat houden we gewoon lekker vol zo
Das toevallig, heb jij ook lactose vrije producten nodig? Ei eet hij hier nooit, weigert elk stukje ervan tot nu toe.
Wat krijgt zij ervan? Hier dus overgeven. Gekke is dat gewone nutrilon 2 wel binnen blijft, en Bambix pap ook. Maar 1 hapje gewoon vla is er binnen 5 min uit. Blijkbaar brood waar melk in zit, spuugt hij de hele dag van.
Ze gaat heerlijk aan de dunne (ik hoor dan een waterval op de wc gaan) en ze geeft aan dat ze buikpijn krijgt van melk. Er zit trouwens wel verschil in lactose hoeveelheid volgens mij in gewone vla en de nutrilon. Een collega van heeft het ook (getest en wel) die zij ook gewone melk of iets waar melk verwerkt is, is al een wereld van verschil. En sommige kunnen 0 lactose verdragen en de ander wel weer een beetje. Ik ben op Facebook lid van lactosevrije pagina's voor tips. Lees daar vaak dat veel naar Duitsland gaan omdat ze daar heel veel lactose vrije producten hebben. Schijnt dat er ook lactose vrije danoontjes (ander merk) zijn. Ik heb ze helaas in de winkel hier nog niet gevonden.
Ik en S eten al sinds feb/maart melk, ei en soja vrij. Af en toe probeer ik eens wat uit, maar tot nu toe geeft het nog steeds een reactie. Het is volgens mij geen lactose intolerantie bij ons maar echt op het eiwit zelf dat hij reageert. Daardoor zijn lactose vrije producten ook een no go.
@wolkje1994 wat lief dat je het vraagt! Alles gaat super hier! Geniet zo volop van ons zoontje nu. Eigenlijk sinds hij de half jaar gepasseerd is. Ik denk dat de hele baby periode gewoon niet voor me weggelegd is. Alleen is het af en toe was zwaar met de zwangerschap maar hij doet het uitstekend! we hebben te horen gekregen dat kleine B een zusje erbij krijgt in februari. Moet zeggen dat ik tot nu toe niet echt van de zwangerschap heb kunnen genieten, waarschijnlijk omdat B me zo bezig houd ik hoop dat ik haar binnenkort ga voelen
Goedemorgen dames, Hier alles goed. Ben nog steeds niet helemaal gerust gesteld maar ach, dat komt wel. Verder prima geslapen. Broer O is momenteel in zijn dwingende fase.. loopt de hele boel te commanderen hier.. dus het is erg gezellig hier..
Vandaag thuiswerken met A erbij na zijn slaapje straks waarschijnlijk even naar een vriendin en haar zoontje van een maand jonger. Hoop dat A zo eerst even lekker slaapt, gister op kdv weinig slaap gehad en vanochtend vanaf 6.00 aan het kletsen Heb mijn ouders gevraagd of ze zaterdag en zondag op A kunnen passen; dan gaat ie er smiddags heen en halen we hem zondag begin van de middag weer op. Hopelijk kan het; dan gaan man en ik even lekker de stad in, uit eten en dan thuis film/tv kijken en spelletjes doen etc.. en uitslapen - of in ieder geval lang in bed liggen. Sowieso echt even zin in iets langer met z’n 2en even zijn
@Nina Sanders Het is ook gewoon spannend. Dat is logisch. Lekker hier spuien etc.! Hoop dat je het best mogelijke nieuws krijgt in oktober.
@Lancer1992 fijn dat het zo goed gaat! B is ook bijna jarig denk? Of zit ik er heel erg naast? Wat leuk zeg, een zusje ! Al een baan gevonden?
@Nina Sanders 18 weken! Volgende week de 20 weken echo en dan gaan we ook langzaam aan haar kamertje beginnen! @wolkje1994 kleine B is 10 maanden. Nog eventjes inderdaad en hij is een jaartje! Hij kan sinds ruim 2 weken tijgeren. Dat vind die prachtig, en trots dattie is! Hahahaa
@Lancer1992 fijn dat alles goed voor jullie gaat. Je mag fier zijn op de hele weg dat jullie hebben afgelegd. En proficiat met je meisje!