♡ De eerste 100+ dagenclub gaat door | Pt. 4 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 30 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boordevol

    Boordevol VIP lid

    26 jun 2009
    6.072
    4.181
    113
    Oh ze waren wel 50 euro. Waren ook hele leuke van Shoesme. Weet niet meer wie die tip gaf. Die waren 65 euro maar zijn maat was er nuet.
     
    Mya vindt dit leuk.
  2. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.865
    7.809
    113
    Amsterdam
    Voordeel hier is als het echt koud is dat we vloerverwarming hebben hehe. Dus kan ie nog steeds op z’n blote voeten thuis. Hier staat dus nu stukken los.... maar ik wil helemaal nog niet dat er gelopen wordt!!!!! Het is ook echt een klimgeit, we hebben zo’n wobbel daar klimt ie op en gaat ie dan bijna gewoon op staan, verder klimt hij al op de bank en heeft ook bedacht dat je dat ook wel op het tv meubel kan proberen. Dus ik wil echt niet dat ie snel gaat lopen, want hij verzint het waar je bij staat.
     
    Mya en S2909 vinden dit leuk.
  3. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Hee, dit heb ik in lichte mate ook gehad. Mijn vader in erge mate, die moest aan de injecties. (mijn vader is heel donker, ik ben getint). Ik heb toen geloof ik idd veel zon gepakt, maar moest daar later mee stoppen vanwege crème met vitamine A zuur, lang verhaal. Maar dat is tegen acné haha.
    Toen heb ik van die vit. D. tabletten genomen en dat hielp goed! Ze waren allen echt Zum Kotzen haha! Tip: neem ze met iets zoets, liefst een melkproduct. Bijv. met Optimel of vla. Dan proef je het niet haha!
     
  4. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Erg he, hoe snel het gaat. Hier probeert ie het ook. Geluk dat onze gietvloer NOOIT koud aanvoelt en in de badkamer hebben we vloerverwarming, maar baby O probeert voor mijn gevoel alles veel sneller dan zn broer.

    Leuk weetje: baby O heeft een aantal nieuwe klanken ontdekt. Die oefent hij de hele dag (soms gekmakend, zo luid, maar stiekem oh zo lief) EN: hij werd vanavond voor het eerst SERIEUS boos op zn broer. Het was de brandweerauto van O, ja, moet ik hem nageven. Voor zijn Bday. Maar baby O dacht ff ook mee te spelen. O dus: 'Nee Pisso (omgekeerd), dat is niet voor jou. Dat is mijn kado hoor.'
    Maar: hij was het er niet mee eens. Trok dat ding mega hard naar zich toe, luid protesterend..
    Go son, vanavond ben ik team Baby O. Come on. You can do it.
     
    Mya en S2909 vinden dit leuk.
  5. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.865
    7.809
    113
    Amsterdam
    @S2909 als je zelf de tabletten hebt gekocht kijk even naar de dosering die je gekocht hebt. Vaak is die namelijk te laag uit m’n hoofd standaard 10ug en je moet die van 25 hebben.
     
  6. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.865
    7.809
    113
    Amsterdam
    haha hier moet je niks van hem afpakken dan wordt ie echt woedend!
    Ja nou eerst vond ik hem een langzame slak en nu is hij dus supersonisch snel en sneller dan z’n zus de laatste 3mnd. Maar hij doet veel neer gekkere dingen, niks is veilig. Ik hoop alleen echt dat hij langzamer met lopen is want E liep precies op haar eerste verjaardag. Eerlijk van mij hoeft het qua ontwikkeling allemaal niet eens zo snel.
    Wat nu heel grappig is is dat hij bewust kan klakken, dus als je dat doet doet hij het ook echt hilarisch.
     
    Mya en S2909 vinden dit leuk.
  7. S2909

    S2909 Fanatiek lid

    14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    Heb ampules 1 per maand. Hopelijk helpt dat al voldoende.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  8. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Doet baby O ook! Die doet klanken serieus na. Hij is écht sneller dan zijn broer.
    Ik vind vooral de verschillen tussen de broertjes leuk. Baby O is sneller met alles maar ook niet gek, hij heeft een voorbeeld. Maar soms he, zoeken ze elkaar echt op en merk je dat ze elkaar ook gemist hebben. Dan strekt baby O zijn armpjes naar baby O (10 maand is hij!) en rent O op hem af en kust ie hem en zegt hij direct dat ie hem heeft gemist.
    Dan smelt echt mijn moederhart en wil ik nog 100 kindjes.
     
    Mya, S2909 en Siepie85 vinden dit leuk.
  9. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ja, gaat je echt 100% helpen!
     
  10. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.865
    7.809
    113
    Amsterdam
    Ja hier ook echt dat is zo ontzettend lief om te zien!! Ze missen elkaar ook gewoon echt!
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  11. Boordevol

    Boordevol VIP lid

    26 jun 2009
    6.072
    4.181
    113
    Ik vind het juist vanaf het lopen makkelijker. Eerst met kruipen ziet ie alles en stopt ie alles in zijn mond. Nu heeft ie door dat niet alles in het mondje kan en omdat hij niet meer de hele dag met zjjn gezichtje boven de vloer hangt ziet hjj al mindrr. Daarnaast was het lopen langs meubels onwijs vervelend omdat hij soms viel en dan tegen de rand van de tafel bv. Met lopen hoeft ie niks meer vast te houden. Dus geeft veel meer rust.
     
    Poolvos en S2909 vinden dit leuk.
  12. S2909

    S2909 Fanatiek lid

    14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    Siepie85 vindt dit leuk.
  13. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.865
    7.809
    113
    Amsterdam
    Maar hij loopt dus al los joh!
    Ik vond het met E juist veel pittiger en als ik hem zo bekijk gaat hij juist denk ik dan nog meer op ontdekkingstocht. Hij kan ook al zelfstandig de trap opkomen....
     
    Mya vindt dit leuk.
  14. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Hahaha! Alsof je het over R hebt. Ook zo’n ondeugend klimaapje.
    R geeft ”echte” kusjes nu *hartjesogen*
     
    Mya, Nina Sanders, Siepie85 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Boordevol

    Boordevol VIP lid

    26 jun 2009
    6.072
    4.181
    113
    ja hij kruipt niet meer en loopt alleen nog maar. En sinds hij goed loopt vind ik het dus veel makkelijker geworden. De trap liep hij ook al een tijdje op maar die is niet meer interessant dus daar gaat ie nog maar zelden ineens op (als we naar boven moeten mag hij wel en dan loop ik achter hem aan, houd een arm vast en hii doet de hele tijd zijn best mijn arm weg te duwen hahaha). Er kan geen traphekje voor beneden dus moet het wel altijd in de gaten houden voor de zekerheid.
     
    Mya vindt dit leuk.
  16. Poolvos

    Poolvos VIP lid

    9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Helemaal mee eens!!
    Al gaat R nog steeds tijgeren (niet eens kruipen) als hij snel wil zijn. Maar hij is dan ook absurd snel met zn buikje over de vloer ♥️
     
    Mya en S2909 vinden dit leuk.
  17. Boordevol

    Boordevol VIP lid

    26 jun 2009
    6.072
    4.181
    113
    Zo schattig. Hier vervangt het ene het andere. Toen hij eenmaal kroop heeft hij nooit meer getijgerd. Sinds hij loopt kruipt hij niet meer, enkel als hij ergens niet onderdoor past (de stoel bv) en dan eronderdoor kruipt om dan meteen op te staan en verder te lopen.
     
    Poolvos en Mya vinden dit leuk.
  18. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.865
    7.809
    113
    Amsterdam
    O hier kunnen we echt niet zonder traphekje. Gisteren was E vergeten het traphekje dicht te doen en ik denk ineens waar is T nu zat hij dus al meer dan halverwege op de trap. Ik ben nog nooit zo snel de trap opgerend, was me kapot geschrokken. We nemen hem bijna niet meer op de arm naar boven want hij maakt dan een gevaarlijke snoekduik richting de trap.
    Blijft wel leuk om met jullie te vergelijken ook omdat ze op dezelfde dag geboren zijn!

    @Poolvos en dan te bedenken dat we in het begin allebei aan het zeuren waren dat ze zo langzaam zijn haha. En nu hou op schei uit!
     
    S2909, Mya en Boordevol vinden dit leuk.
  19. Boordevol

    Boordevol VIP lid

    26 jun 2009
    6.072
    4.181
    113
    @Siepie85 boven kan wel een traphekje maar beneden is de trap zo dat er geen traphekje voor kan. Als ik alleen met hem ben heb ik hem sowieso constant in de gaten. Als we met zijn allen thuis zijn dan is het altijd duidelijk wie oplet en als diegene dus even niet meer oplet (naar de wc ofzo) wordt dat doorgeveven zodag iemand anders oplet. Op die manier is hij eigenlijk nooit uit het zicht. Juist vanwege die trap (en natuurlijk de 1001 andere gevaarlijke capriolen die ze uithalen haha). Maar ik zou ook een rolberoerte ervan krijgen.
     
  20. Siepie85

    Siepie85 VIP lid

    8 nov 2013
    7.865
    7.809
    113
    Amsterdam
    Ja echt kleine ontdekkingsreizigers! We hebben er een dagtaak aan hehe. Vanochtend heb ik hem ook maar even weer in de box gestopt zodat iedereen even rustig z’n ontbijt kon eten.
    Hij zit ook de hele tijd aan de oven, dat probeer ik er echt uit te krijgen maar dat is dan vooral lachen en lachen.
     

Deel Deze Pagina