@Magnolia29 wat knap! L doet dit ook af en toe, zo gaaf dat gevoel wat ikzelf dan krijg ! Er komen wat jarige kindjes aan. Wat geven jullie voor de eerste verjaardag? Zo moeilijk
Jaaaa schattig he! Leuk om te zien hoe snel ze zich ontwikkelen, ze ineens weer iets kunnen wat gisteren nog niet lukte. Wij geven V het piratenschip van V Tech (vrolijke vriendjes). Van familie krijgt hij kleding, ander V tech speelgoed, blokken, puzzels en voorleesboeken.
Hier jammer genoeg nog steeds ziek. Heb zo'n enorme kriebel in mijn keel. Blijf maar hoesten en mijn stem is riebedebie. Daarbij heb ik en het onweer A een paar keer extra wakker gemaakt deze nacht dus ben lekker op.
@Magnolia29 wat knap! Zo ver is L nog lang niet, die trekt zich vooral op tot ze op haar knieën zit maar verder komt ze vaak niet @cadeautjes, ik wil een loopauto of blokkenkar kopen. Maar ik wil geen hysterische kleuren, dus nog even verder zoeken naar een mooie. Bij het Kruidvat is speelgoed nu trouwens 2e Halve prijs. Daar hebben ze nog wel eens leuk houten spul. Ik heb daar een houten regenboog en houten autootje besteld. Voor haar verjaardag of sinterklaas. En rugtasje is ook een heel goed idee, ik gebruik de luierras nooit, alleen om mee te geven naar het kdv, maar een rugtasje vind ik veel handiger. L is nog steeds niet helemaal opgeknapt, ze had ook veel zooi in haar oor, lijkt weer doorgebroken te zijn. En snotverkouden. Dus we modderen maar verder. Met muziek op (ze is helemaal gek van kinderliedjes via youtube) vermaakt ze zich best goed.
Wij geven een wobbel board (gekocht via mp) en een loopfietsje (die van haar zus is geweest). Ze wordt volgende week gewoon alweer 1 Wat gaat het snel zeg.
Uuuuh. Nou. Toch geen goed nieuws. Mex heeft 4(?!) hernia’s. Bij haar nek, overgang nek/rug, midden rug en helemaal achterin haar rug. Die achterin in haar rug moet direct geopereerd worden. Dit wordt morgen direct gedaan. Die andere drie zijn nog te klein om te opereren en gaan ze met medicijnen en volledige rust proberen te behandelen. Mijn man werd net een half uur geleden gebeld op de zaak, dus zo thuis maar even overleggen hoe we dit gaan aanpakken.
Hier tips gevraagd. Baby O is laatste tijd niet te genieten. Geen beginnen mee aan en vanaf het moment dat je hem ergens neerzet is het hysterisch brullen. Weet precies waar het door komt: hij is gefrustreerd. Hij ziet zn broer dingen doen die hij nog niet kan. Ook wil hij graag kruipen (dat zie je aan zn bewegingen) maar het lukt hem niet (same old story, zou me niets verbazen als deze jongen het kruipen ook overslaat). Verder is baby O echt behoorlijk sterk en gespierd. Hij 'kan' dus veel, maar tegelijkertijd ook niet. Zo kon hij binnen 1 week oud al zn hoofd omdraaien terwijl hij op de buik lag, maar kruipen en optrekken, ho maar. Wat kan ik doen om hem te stimuleren? O had ook zon fase. Zo zielig, een hulpeloos mannetje..
oh en uiteindelijk is zn broer alsnog niet gaan kruipen. Die kon met 18 maanden gewoon ineens perfect lopen. Dat was me ook wat..
flauw: maar ik grap wel eens dat baby O zo sterk en gespierd is omdat ik tot week 34 heb gesport tijdens zijn zwangerschap en gerust een proteïne reep nam als tussendoortje. Ik houd van die mierzoete dingen hahaha
Ahhh nee, wat zeggen over het verloop daarvan? Bij mensen wordt er namelijk nauwelijks meer aan geopereerd behalve als er ernstige uitval is. Ik zou bijvoorbeeld wel vragen wat betekend dat voor hem wat zijn de nadelen van een operatie. Bij mensen bijv incontinentie van urine of ontlasting of juist meer uitval met pech. Denk wel dat jullie samen met de da moeten bespreken of jullie dit willen voor hem. O echt wat een vreselijk nieuws voor jullie. Sterkte meid!
Je kan ze helaas niet stimuleren of tegenhouden. Ik ben heel blij dat T bijv nog niet ontdekt heeft dat hij bewust los kan lopen. Onbewust heeft ie al tot 6 stappen gefaan.
@riean hier de Kruidvat ook leeg gekocht . Oké maar 4 dingen, waaronder ook de regenboog. @jvsd92 nee balen zeg, wel fijn dat ze nu snel actie ondernemen. Heel veel succes voor morgen. Wat denk ik verstandig is, is een bench. Vaak moeten ze veel rust nemen en een bench kan daar bij helpen. @Nina Sanders wat frustrerend. Ik heb helaas geen tip voor je, al heb ik het idee dat L ook zo gaat worden. E had daar geen laat van, die keek en keek en keek en keek en keek nog maar een keer en keek nog eens en dan deed ze het opeens
Vandaag een beetje aan het huishouden gedaan. Heb 5 (!) manden was weg gevouwen, oké er zat ook beddengoed bij. 3 wassen gedraaid. Keuken opgeruimd en toen vond ik het weer welletjes. Even gezellig bij mijn ouders geweest, die hadden een loopauro staan. Heeft mijn zusje (2e hands) gekocht voor een vriendin van haar, maar die stond nog bij mijn ouders. Zij vonden dat L hem even moest uitproberen . Geen probleem tester L komt wel even langs om te testen en een fotoshoot van opa te ondergaan Bekijk bijlage 663567 Aan de andere kant kon hij de vloer niet raken hoor en hij vond het helemaal geweldig