♡ De eerste 100+ dagenclub gaat door | Pt. 4 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 30 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    @jvsd92 Wat worden jullie heen en weer geslingerd. Wat fijn dat het met Mex nu goed lijkt! Ontzettend rot van de bouwstop. Maar super dat je man gaat helpen bij het restaurant. En ook onwijs goed dat jullie goed contact hebben met hun. Niet alleen nu maar ook als jullie er straks wonen! :)

@Nina Sanders Hopelijk kun je in je vakantie een beetje bijkomen. Komende week toch?

@Kirzy Yay twee boys! Had je iets van een voorgevoel? En hoe voel je je :)?

jvsd92 en Kirzy vinden dit leuk.
  2. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Fijn weekend dames!

Was een beetje druk maar heb wel alles gelezen.

Man en ik hebben gepraat en we staan er hetzelfde in: we laten de AC weg :D woehoe best wel spannend. Toen we voor A gingen deden we eigenlijk meteen na mijn ongesteldheid het +- elke 2 dagen, waren er echt heel erg mee bezig (oké vooral ik misschien haha). Dat gaan we nu eerst in ieder geval niet doen; gewoon wanneer we zin hebben maar geen AC. Dus als het nu komt is het top maar als het over een tijd komt is het ook goed.

Het kan natuurlijk dat een van ons (als het zo is vermoed ik dat ik dat zal zijn) over een tijdje er anders in gaat staan, dat we er meer mee bezig gaan maar voorlopig zijn we het helemaal eens. Zo fijn:)

wolkje1994, jvsd92, Nina Sanders en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    @Mya toevallig hadden we gister de pretecho. Gewoon 2 boys.

@RoseMurphy ik dacht echt een meisje dus was even schakelen. Maar 2 boys helemaal leuk. Lekker ravotten :D
    Voel me steeds beter. Nog wel erg moe maar gelukkig minder misselijk :thumup:
    Lees net je bericht! Wat spannend haha!

Vandaag krijgen we te horen of we een woning hebben of niet. Super spannend

Magnolia29, jvsd92, Mya en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Leuk 2 boys @Kirzy bereid je maar voor, maar het is vooral erg leuk ;)

Idd komende week vakantie @RoseMurphy ! Deze week 3 dagen werken zonder oppas dus dat was pittig. Elke avond dus nog werken en was zooooo moe. Afgelopen nacht 9u geslapen dus voel me alweer veel beter. Fijn dat jullie er hetzelfde in staan.

Vandaag gaan de kindjes een dagje naar mijn moeder. Heerlijk man en ik even tijd samen..

Mya, Kirzy en RoseMurphy vinden dit leuk.
  5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Werd vanochtend wakker van baby O. Die lag te gieren in bed. Weet niet wat dat elke dag is met die jongen maar die ligt helemaal te spacen :roflmao::roflmao::roflmao:

Mya, Poolvos en RoseMurphy vinden dit leuk.
  6. Muisje458

Muisje458 Niet meer actief

@Poolvos happy birthday aan R. We zijn eindelijk klaar met de babyperiode en hebben officieel dreumesjes in huis. #feestemoticon#

Boordevol, Mya, S2909 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd @Muisje458 en @Poolvos :)

A heeft weer hetzelfde hoestje als laatst. Klinkt zo sneu. En gister was ie ook echt zielig. Wel pas in de middag begonnen gister. In de ochtend bij mij op kantoor geweest en was niks aan de hand (beetje snotterig maarja). Heb hem aan best veel collega’s kunnen showen, zo leuk. En twee zeiden dat ie zo op mij lijkt. Ik helemaal blij want hij lijkt ongelooflijk op mijn man, vind ik ook echt heel leuk. Maar toch leuk om te horen dat ie op mij lijkt hihi.
    Gelukkig heeft ie vannacht best goed geslapen. We hebben m een paar keer horen hoesten/even jammeren maar hoefden er niet heen, sliep dan heel snel weer.

Ik ben er vanochtend met hem uit gegaan. Fles, gespeeld. Toen hem lekker ingepakt en met de hond gaan lopen. Op de terugweg begon ie wat te huilen en hoorde dat ie zere keel had ook, dus ik een beetje ssshhh en de wagen wat wiegen. Valt ie in slaap :eek: dat is al heel lang geleden, dat ie in de wagen heeft geslapen haha.

Muisje458, Boordevol, Mya en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    @Nina Sanders Geniet van jullie dagje. Man en ik zouden gisteren uit eten en vandaag uitslapen, A zou bij mijn ouders slapen. Maar omdat ie echt zielig en niet fit is zijn we thuisgebleven. Ik baalde stiekem wel een klein beetje. Ik wilde sowieso ook bij A blijven hoor maar heb wel zin om even met man te eten. Misschien dat we dat deze week alsnog even kunnen doen. Maar gisteren hebben we lekker Mexicaans gehaald en Britse gameshow gekeken haha heerlijk.

Boordevol, Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  9. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Trouwens @Nina Sanders Respect 3 dagen werken zonder oppas. Vond 1 al genoeg deze week haha

Boordevol vindt dit leuk.
  10. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Jullie ook gefeliciteerd met A, lieve muisje :) Verwen d’r (en jezelf!!) maar goed. ♥️

Boordevol en Muisje458 vinden dit leuk.
  11. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Muisje458 vindt dit leuk.
  12. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    Gefeliciteerd @Muisje458 en @Poolvos! Geniet van jullie dag met de kleine! Hoe gaan jullie het vieren ?

Hier slaapt L nu dik een week door, na een jaar slaap ze echt 12 uur achter elkaar, mijn hemel wat doet dat een mens goed ! L trouwens ook, ze wordt nog vrolijker wakker en gisteren maar 1 slaapje overdag. Ze bleef helemaal vrolijk dus dikke prima !

Muisje458, RoseMurphy, Mya en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  13. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Muisje458 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  14. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.798
    7.390
    113
    Wat fijn @jvsd92 !! Maar wat een geklooi met de gemeente zeg. Waarom nu pas?

@Poolvos En @Muisje458 , van harte gefeliciteerd!

Plannen weekend, ik ga zo maar weer naar de stad, kon nergens slagen voor longsleeves voor de derde, dus nu nog maar de andere kant van het centrum door. En ik moet een rits hebben voor de jas die ik aan het naaien ben voor L.
    Vanmiddag verjaardag van neefje, ik ga alleen met dochter 1 en zoon 2, oudste gaat sporten en toen zei man: laat L dan ook thuis, heb je een rustige middag.
    Erg goed plan, ze houdt niet van autorijden en het is op 5 kwartier rijden afstand.

Morgen naar vrienden. Even kijken hoe het met L gaat, ze voelt zich wat beter volgens mij dus hopelijk houdt ze het daar vol.

Muisje458 en Mya vinden dit leuk.
  15. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Jaaaa geen idee. Ze stonden ineens voor de deur.

Nu hoorde mijn man gisteren van een man die een huis een straat verderop heeft. Dat ze daar ook zijn langs geweest vd week. Hij heeft in dat huis appartementen gemaakt die hij nu verhuurd. Die moet plafonds en dakkapellen gaan veranderen.

Dus het lijkt alsof ze gewoon aan het zoeken zijn wie er aan het verbouwen is. Misschien hebben ze geld nodig bij de gemeente. :mad:

Mya vindt dit leuk.
  16. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Dank allemaal :D
    We vieren het gewoon thuis. Over een paar weekjes doen we een feestje met vrienden die ook kindjes hebben (dan ook meteen voor L en R samen).
    Vandaag taart en cadeautjes. Het regent en is kakweer, dus veel meer gaan we ook niet doen :o:
    Ikzelf ga serieuze opruimprojecten doen :D

Katin87, Magnolia29, S2909 en 5 anderen vinden dit leuk.
  17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja was hels haha

RoseMurphy vindt dit leuk.
  18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Muisje458 en Poolvos vinden dit leuk.
  19. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @Muisje458 & @Poolvos gefeliciteerd, maak er een gezellige dag van

@RoseMurphy sneu he als ze zo ziellig zijn. Snap wel dat je baalt dat hij nu niet uit logeren kon. Ik vind het ook altijd leuk om te horen ze zo zo op mij lijken. Gisteren kwam er een bsojuf bij L op het kdv en die riep meteen zo dat is volgens mij het broertje van E. En 1 van de juffen van L nu is ook juf geweest van E en die ziet nu gewoon dat L dingen op dezelfde manier doet als dat E dat deed. Ondanks dat ze niet op elkaar lijken, lijken ze toch heel erg op elkaar :roflmao:

@Nina Sanders geniet van jullie dag en vakantie. Respect hoor Hoe jij je werk zo kan doen. Zou mij nooit lukken.

20. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Wij hebben een huissssss!! :roflmao::roflmao::eek::roflmao::eek:

Katin87, Magnolia29, Nina Sanders en 8 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina