Wat een heerlijk weekend! Normaal ben ik een enorme planner in alles, maar ik kan tegenwoordig ook echt genieten van spontane beslissingen en uitjes. Gisteren moesten we even op mijn nichtjes passen. Besloten om naar een binnenspeeltuin te gaan (4 kinderen helemaal blij, moe van het spelen en geen rommel thuis ) en 's middags met ons 4en een flinke boswandeling gedaan. Op zoek naar kastanjes, eikeltjes en mooie herfstbladeren. Ze hebben er ook een kinderboerderij en speeltuin, dikke pret. Vanochtend op bezoek bij mijn oma en vanmiddag fijn geknutseld met N. Nu ze naar school gaat, mis ik dat echt. Even een momentje met ons 2en. Gelukkig besloot V vanmiddag dik 2.5 u te slapen, iedereen blij En as we speak ben ik de enige die nog wakker is Man ligt naast me op de bank en zelfs de kat ligt te snurken
Was het ook echt! Ik kijk 'instinct' terug op Net 5 van gisteren. Leuke crime serie, beetje awkward en heel grappig tussen de moorden door.
Ik wacht al eeuwen op peaky blinders maargoed.. Laatste aflevering van het vorige seizoen tijdens de bevalling gekeken.. alleen de laatste 5 min, toen kon ik me niet meer focussen en was ik het zat. Tjonge ik kan mn draai niet vinden op de bank. Echt heel rusteloos. Kennen jullie dat? Dat je gewoon niet stil kán zitten..
@jvsd92 heerlijk hè als ze zo kunnen spelen. Ik denk dat L af en toe een kat is . Geef hem een doos en hij is gelukkig. Stop er een speeltjes bij en hij is uren (oké minuten) zoet. @Nina Sanders irritant he als ze zo doen. Kan het misschien niet door het seizoen komen? Langer donker, kouder enzo @Magnolia29 klinkt als een heerlijk weekend. En hier weet ik niet wie er harder snurkt mijn man of 1 van de katten Hier een lui weekend. Merk dat de vermoeidheid van afgelopen week er uit kwam. Had veel plannen voor het huishouden maar er is wel geteld niks gedaan . Zit te verzinnen voor komend weekend om met elkaar te gaan zwemmen of naar een binnen speeltuin te gaan. Even iets leuks met z'n 4tjes. Nog een vraagje voor de meisjesmama's (of de jongen mama's die speldjes gebruiken). Welke speldjes blijven een beetje zitten in het haar? E heeft heel dun, fijn en glad haar. Ze heeft nu een lengte met haar haar dat ze speldjes erbij mket dragen voor alle losse plukken. Ze is er nu al een heleboel kwijt geraakt
JAAAA. Peaky Blinders. Ik wacht ook met smart. Nu juist met dit herfstweer is het zo’n heerlijke serie, alleen van de intro word ik al gelukkig.
@Nina Sanders Nou, dat duurt nog wel f. Ze zijn gestopt met draaien zie ik op hun Instagram account ivm Corona.
Nou, wij gingen vroeg naar bed. Inmiddels al 2,5u bezig met een krijsende R. Ik hoop niet dat dit zijn levensdoel is nu hij één is ofzo Zonder grappen. Ik weet niet wat het is. Effe rustig en daarna meteen weer janken. Hij had na een uur krijsen 38,0. Zetpil gekregen - al denk ik eigenlijk dat dat van de inspanning is Hele fles extra op! Maar nog steeds gemopper. Nu in de kinderwagen wiebelen, maar zelfs dat is de truc niet. En ik maar denken sinds 22u, die valt zo wel om.
Geen tanden of kiezen die doorkomen? Dat is (was) hier de boosdoener, 2 dikke kiezen boven die door komen Wat een ellendige dingen zijn dat zeg! Sterkte nog even, hoop voor jullie dat hij zo instort en doorslaapt
arm ding. Breng hem maar bij tante S. Heb toch de gewoonte. Nu ligt ze al in bed sinds 20.15 en lig ik nog steeds te spoken in bed
bij jou heeft ze dus ook geen 180 graden ommekeer gemaakt na de verjaardag? Meiske toch. Ga eens slaaaapen!!!
Komt erop neer dat nu hij naar school gaat ik 24op24 voor A moet zorgen,het volledige huishouden moet doen en hopen dat hij haar is ergens 15min kan bijhouden ergens op de week zodat ik is een douche alleen zonder A kan doen.
Hier net voor de tweede keer eruit geweest met L. Beetje melk helpt hier gelukkig altijd nog. Nu maar hopen dat ze over een uur niet weer wakker wordt Pittig zeg @Muisje458, je man is toch niet altijd met school bezig? Hoop dat hij snel inziet dat hij alle zorgtaken niet alleen bij jou kan leggen. @Poolvos het is wat met die kiddo’s. Bij alles denk ik: ‘het is een faaaase’. Al vind ik deze fase met elke avond en nacht wakker worden wel lang duren hier.