Ik heb besloten me toch te laten testen op corona. Voel het nu weer opkomen. Hoesten en verkoudheid. Ik vind het mega spannend met mijn emetofobie vanwege de wijze van testen maar ga nu direct online afspraak maken. Het kan serieus pas woensdag. Moet online. Noem me maar een pussy maar ik kan écht wat steun gebruiken hierbij. Vamwege wijze van testen he. Voel me een volslagen idioot maar dit is voor mij een big deal. Mijn emetofobie he. Kans op ziek worden. Maar ik vind gezondheid belangrijker. De eerstvolgende mogelijkheid tot testen is hier dus woensdag (man heeft net nog gebeld). Bah. Wie kan mij heel even gerust stellen? Ik wil geen risico tot misselijkheid....
Oh en man doet dit gelijk ook. Ik ben zo verdrietig omdat ik dit zo voel he. Waarom kan ik niet gewoon denken; got it, doen we even. Waarom vind ik dit zo lastig. Ja. Omdat er een ding in je keel gaat. Arrgggh. Nevermind. Dit kan ik. Moet even een beloning voor mezelf verzinnen haha.
Ik ben inmiddels 2x getest @Nina Sanders. Ik vond het in de keel erg mee vallen, gewoon irritant. Maar heb ook totaal geen sterke kokhalsreflex haha In neus vind ik pijnlijk. Maar t is echt in 15 sec ofzo voorbij! Komt goed.
Ik zei t over Shoesme babyproof. Heb online hele leuke blauwe gevonden voor 45 euro, maatje 21, broer had maatje 20 dat hij ging lopen.... en die liep 2 maanden later... maar maatje 20 zit echt te strak al, terwijl deze meneer in cm lengte ong 5 cm kleiner en ruim 1kg lichter is als broer was met dezelfde leeftijd. Dus ben bang dat hij grotere voeten gaat krijgen, gelukkig is t een jongen!
Ik voel me trouwens ook totaal niet fit. Maar geen corona klachten. Moet over een paar dagen in principe ongesteld worden. Wij gebruiken sinds na de bevalling alleen condooms. Het geen hormonen deel bevalt me heel erg goed. Maar ik snap wel dat “in the heat of the moment” want dat hadden we hier dus laatst haha. Niet helemaal tot het einde (omg) maar toch. De kans is wel heel erg klein. Ik denk dat ik me min voel vanwege naderende ongesteldheid..
Je zal er niet misselijk van worden ter geruststelling of kokhalzen ook niet. Het is vooral echt een rotgevoel vooral als je al last van je keel hebt. Maar een voordeel het is wel zo klaar.
Oke maar ik raak ook wel eens mijn huig aan tijdens het tanden poetsen. Per ongeluk. No big deal. Sowieso ben ik eigenlijk nooit misselijk. Oke..hier moet ik even doorheen. Got it. Afspraak staat. En wat ben ik trots om mezelf. Ik snap dat dit ongelofelijk dom klinkt maar ik ben dus trots op mezelf!
Helemaal niet dom! Goed van je. Ik zou zeggen; een favo cava halen en koud zetten met een uitzondering op je weekend regel of iets wat je voor jezelf wilde halen alvast bestellen?
Dit dus @Nina Sanders . Ik vond het ook meevallen, het is onprettig maar dat is het dan ook wel. Lekker sushi bestellen als beloning
Ik heb niet alles gelezen, 97 nieuwe berichten waren echt te veel V is al een dikke week verkouden en heeft nu z'n longetjes vol. Hoest af en toe, mag morgen dus niet naar de opvang. Ik weet zeker dat het geen Corona is, hij krijgt er een kies door. Iedere x wanneer hij tanden krijgt, is hij verkouden. Verder super gezellig en blij, gelukkig willen mijn ouders extra oppassen. Kan ik gewoon aan het werk .
Ik vond die test ook erg meevallen hoor. Geen pijn, wel kokhalzen, maar totaal anders dan wanneer je misselijk bent, gewoon een normale reactie op dat in je keel. Maar het heeft totaal niets met misselijk te maken.
Hier zijn ze ook gek op elkaar. L krijgt een grote grijns op zijn gezicht als hij E weer ziet en begint helemaal vrolijk op en neer te hupsen. Maar ze moet njet aan zijn eten komen
Ik vond hem reuze meevallen. Had na al die verhalen erger verwacht. Had vooral de keel erger verwacht maar die viel reuze mee. Ik heb geen komt als neigingen gehad. Toen ze in mijn neus ging roeren dacht ik pas bitch ik krijg je nog wel . Tuurlijk de rest is ook niet leuk om te doen, doe liever iets anders . Ik had op dinsdag begin van de middag de afspraak gemaakt en kon woensdag terecht. Ik had wel met 11uur de uitslag al.
@Nina Sanders ik vond het ook zo meevallen. Ik moet snel kokhalzen, nu bijna niet bij de test. Komt goed !
Hier weer een baby die midden in de nacht helemaal overstuur is en niet te troosten. Ben bang dat dit iets is wat elke nacht terug gaat komen Snap niet wat er aan de hand is.