♡ De eerste 100+ dagenclub gaat door | Pt. 4 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 30 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muisje458

    Muisje458 Niet meer actief

    @wolkje1994 gelukkige verjaardag aan je lieve meid. En zelf al zijn ze officieel geen baby's meer geniet er toch nog van want ze zijn nog even klein als gisteren en ze hebben je nog even hard nodig. Dus knuffel maar lekker een hele dag en geniet van je meisje die stiekem haar hele leven je baby gaat blijven.

    @Magnolia29 kom maar op met de lekkere foto's van vandaag.
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  2. Muisje458

    Muisje458 Niet meer actief

    Hier een slechte nacht maar toch ben ik fier. Stilletjes aan begint ze afscheid te nemen van der nachtvoedingen. Heeft maar 1maal de borst gedronken deze nacht. Al de andere keren was het voldoende dat ik haar weer op haar buik legde en effe over haar rug wreef. Hopelijk gaat het verminderen van borstvoeding 's nachts zich opzetten naar minder vaak wakker worden.
     
    Mya, wolkje1994, Poolvos en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    @wolkje1994 Gefeliciteerd met L haar verjaardag!! Hoop dat jullie een fijne dag hebben en ze geniet van alle aandacht :D
     
    wolkje1994 vindt dit leuk.
  4. S2909

    S2909 Fanatiek lid

    14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    Welkom bij de dreumes/peuter club!
     
    wolkje1994 vindt dit leuk.
  5. Boordevol

    Boordevol VIP lid

    26 jun 2009
    6.072
    4.181
    113
    Wat volgen de dreumesjes elkaar snel op. Aan alle mamas van wie de babys 1 worden vandaag of pas zijn geworden, geniet er enorm van!
    @Muisje458 wat goed! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
     
    wolkje1994 vindt dit leuk.
  6. Muisje458

    Muisje458 Niet meer actief

    Eerlijk van mijn hart een steen gemaakt. Nee ben begonnen met eerst haar in mijn armen te nemen en haar in slaap te wiegen. Meestal doe ik dit als ze de eerste keer wakker wordt zo weet ze dat ik bij haar ben. En de volgende keren op de nacht is het voldoende van gedurende 5min haar rug te wrijven. Als ze te wakker is dan krijgt ze de borst. Blijft hij bij jou ook zo spoken?
     
    S2909 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  7. Miekje86

    Miekje86 Fanatiek lid

    24 mei 2019
    4.599
    10.791
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Gefeliciteerd aan alle Babies die geen babies meer zijn wij hebben nog iets meer dan 3 maanden een baby in huis die volgens mij al geen baby meer wil zijn :rolleyes:

    @Muisje458 wat goes, hopelijk zet deze trend zich zo door. Moeilijk he om zo 'streng' te zijn.

    Hier al lekker bezig geweest. Was nummer 3 zit al in het wasmachine.een mand was weg gevouwen. E der kamer weer eens glad getrokken, ik kan weer eens normaal der kamer in lopen:roflmao:. Ze maakt iedere avond een soort van hindernisbaan met al haar knuffels en kussens:rolleyes:. Zo beneden even stofzuigen en dan vind ik het wel welletjes voor vandaag. Vandaag startgesprek met school. Wel online en E moet er bij zijn. Ben benieuwd ons eerste officiële gesprek met de meester. Krijgen we eindelijk te horen hoe Esmee het nu doet op school en wat haar doelen voor dit jaar worden.
     
    Mya, Nina Sanders, S2909 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Even een preview, ik haal ze zo weer weg ivm z'n naam :D

    Hij vond het heerlijk, vooral de botercrème :roflmao:

    Heerlijk voorproefje voor z'n echte verjaardag de 13e ;) En zo leuk om te doen! :thumup:
     
    Mya, Nina Sanders, Miekje86 en 8 anderen vinden dit leuk.
  9. Muisje458

    Muisje458 Niet meer actief

    Zo zalig! Zijn zo blij als ze het varkentje mogen uithangen.
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  10. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    Bedankt voor de felicitaties allemaal !

    @Magnolia29 gefeliciteerd met V! En wat een leuke naam, nog nooit eerder gehoord. Des te leuker !

    Hier vanochtend de eerste visite gehad. Echt gek met zo weinig. L is alleen compleet uit haar doen, ook een slechte nacht gehad. Duidelijk tanden. Ligt nu met een zetpil in bed, hoop dat ze wat opknapt voor de middagvisite. En geen koorts krijgt... Kan je mooi iedereen afbellen
     
    Mya, Miekje86, Boordevol en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Dank je! Maar V is pas de 13e jarig hoor, dit was meer gepland als 'voor de leuk' en om de foto's als uitnodiging te sturen ;)
     
    wolkje1994, Nina Sanders en Boordevol vinden dit leuk.
  12. Katin87

    Katin87 Fanatiek lid

    20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Leuke foto’s en naam @Magnolia29! Die stond ook ooit om ons namenlijstje voor jongens :)
    Onze kleine is zaterdag jarig. De visite verdelen we over zaterdag- en zondagmiddag. Volgende weekend is de oudste jarig. Dan weer het hele weekend feest :roflmao:
     
    Mya, Boordevol en Magnolia29 vinden dit leuk.
  13. riean

    riean VIP lid

    21 apr 2014
    5.540
    7.043
    113
    @wolkje1994 van harte gefeliciterrd! Hopelijk s ze wat opgeknapt

    @Magnolia29 , heerlijk om te zien

    L is weer flink bezig geweest gisteravond en vannacht. Ik heb er 2 keer 3 kwartier naast gezeten, dan is ze stil. Ik denk toch dat ze liever niet alleen slaapt. Voor vannacht zet ik het campingbed vast klaar in onze kamer, als ze weer zo gast spoken proberen we dat maar. En dan moet ze maar voorlopig weer bij ons slapen in de nacht als dat helpt. Ik heb daar geen zin in, maar beter dan al dat gehuil in de avond en nacht.
    En overdag is er niks aan de hand, geeft geen kik, slaapt prima.

    Vanmorgen op de fiets naar de stad, maar ze was helemaal koud geworden. Dus bij de Zeeman meteen slofjes en een soort schoentjes gehaald. De slofjes vallen uit (oh ja, dat was ellende met slofjes ja, die vallen altijd uit , was dat ff vergeten :confused:), de schoentjes blijven goed zitten, zo schattig.
    Daarna door gefietst naar schoonouders, die zijn verhuisd en waren een poosje op vakantie geweest. L moet dan echt weer wennen. Onbekend huis, onbekende mensen :rolleyes: Nouja, komende weken maar veel er heen gaan, dan went ze wel weer :D
     
    wolkje1994, Mya, S2909 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. Muisje458

    Muisje458 Niet meer actief

    Iemand een kat *3 krijgen? Heb het zo gehad met hun. Dat ze elke nacht A wakker krijgen vergeef ik nog een beetje maar nu is een dat ik zo onmiddellijk wil buiten sjotten. Zit ik met A in bad krabt ze eerst de deur open shush ik haar weg kom ik uit de badkamer zit ze op bed kijkt mij recht aan en begint te pissen. Mogen we nog een nieuw matras en nieuw donsdeken kopen.
     
    Boordevol vindt dit leuk.
  15. Boordevol

    Boordevol VIP lid

    26 jun 2009
    6.072
    4.181
    113

    Ik zeg je heel eerlijk, los van dat ik absoluut geen dierenliefhebber ben (vind ze lief/leuk/schattig maar niet voor mezelf) moet ik er gewoon niet aan denken dat ik naast het opvoeden en verzorgen van de kinderen ook nog eens dieren moest opvoeden/verzorgen. Pff word al moe als ik er aan denk.
     
    Nina Sanders, S2909 en Siepie85 vinden dit leuk.
  16. Muisje458

    Muisje458 Niet meer actief

    Eerlijk het wordt te veel 3katten, een hond en nu nog die 4vogels. Iedere dag gaat de hond 3maal wandelen minstens 30min per keer. Iedere dag worden de kattenbakken volledige geleegd 3bakken, en 2vogelkooien 1maal per week. Zijn vele uurtjes per week dat we kwijt zijn aan hun
     
  17. Boordevol

    Boordevol VIP lid

    26 jun 2009
    6.072
    4.181
    113
    ja van mensen om mij heen zie ik hoeveel tijd en moeite ze kwijt zijn aan hun huisdieren. En ik weet dat men dat overheeft ervoor gezien de liefde die ze teruggeven. Maar ik moet er oprecht niet aan denken nog meer te moeten zorgen en nog meer taken te moeten hebben. Zal vast een gezellige boel zijn bij jullie maar jk vind het al knap als ik de dagelijkse huishoudelijke dingen voor elkaar krijg en de verzorging van 3 kids haha.
     
    Nina Sanders en Mya vinden dit leuk.
  18. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    zooo mogguhhh niet gelezen dan. En dacht bij de foto’s ahh die is jarig !
     
    Magnolia29 vindt dit leuk.
  19. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    @Muisje458 onze kat heeft 1 keer over mijn hoofdkussen gepist. In alle staten was ik. Dat kon gelukkig op een kookwas (95graden). Ik klink nu misschien heel hard. Maar als ze ook al zo lang je dochter wakker maken, kan je ze niet in een grote kattenhok of iets doen? Aansluiten natuurlijk een kattenbak. En als het echt zo extreem is, een heel goed thuis voor ze vinden?
     
    Dubbelgeluk en Mya vinden dit leuk.
  20. riean

    riean VIP lid

    21 apr 2014
    5.540
    7.043
    113
    @Muisje458 , idd, ik begrijp goed dat je daar geen zin meer in hebt. Maar waarom blijven ze niet in de woonkamer of keuken ofzo in de nacht? Deur dicht en klaar toch? Of denk ik te makkelijk?
    Wij hebben wel wat dieren, maar alleen buiten. Sowieso heb ik er helemaal niks mee, man en de kinderen vinden het leuk. Maar er komt hier echt geen dier in huis. Ik heb idd ook genoeg aan mijn eigen 'diertjes' :roflmao: maar ik kan me wel voorstellen dat als je van dieren houdt het gezellig is hoor maar dan nog zijn er wel grenzen denk ik.

    En L is weer wakker. Zucht, weer een naast haar bed zit sessie. Ze is dan wel meteen stil gelukkig. Mooi tijd om loos te internetten :D
     
    Nina Sanders en Mya vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina