Hier hele drukke dag vandaag, nieuwe baby’s in de groep en eentje die terug van vakantie is en alleen maar kan huilen, nou ja krijsen eerder. Maar ja ouders en kinderen kwamen vannacht op Schiphol aan en brengen gelijk hun kinderen om 7.30 bij ons, dan kunnen ze zelf bij komen.... dus heel druk hier... maar goed, de dag vliegt wel voorbij.
Ik heb de test niet ondergaan maar iemand die het een verschrikkelijke test vond heeft niet moeten overgeven. Alleen even bij moeten komen. Heel eerlijk, dat soort dingen snao ik nooit. Die kinderen moeten toch ook bijkomen. Waar kunnen ze dat beter doen dan thuis. Maar goed, ik ben wat dat betreft echt een muts haha.
Thanks. En eens hoor. Vind ik sneu. Zij moeten ook aarden. O heeft bij thuiskomst dit weekend na zn logeren ook eerst een uur lopen brullen. Nee niet als een leeuw haha, maar echt heel dramatisch krijsen. Gewoon die omschakeling.. echt sneu om ze dan weg te brengen gelijk. Zeker als je vannacht bent terug gekomen. Die zijn gewoon oververmoeid
Dat zou ik toch ook niet doen hoor. Wij proberen altijd op een zaterdag terug te komen van op reis omdat ik het gewoon zelf nodig heb om op mijn plooi te vallen. Een kind heeft dat dan zeker ook nodig.
@Nina Sanders ik zag net in een kinderkleding winkel een T-shirt met een brullende leeuw erop, moest meteen aan O denken. En ja: ik was vanmiddag aan het winkelen in de baas z'n tijd. Ik ben ‘m rond de lunch gesmeerd. Vanmiddag was “vrij” voor onderwijs- dat is nu allemaal digitaal. Dus ik heb al winkelend naar de lezing geluisterd op Skype
Hahaha ohjee, als hij 'm zag zou hij het shirt direct willen denk ik. We doen hier thuis heel wat leeuwensprongen Nog wat gescoord? Schoentjes al besteld?
Ik heb het he-le-maal gehad met deze spiraal. Tjonge. Met de Mirena bleef mijn menstruatie weg, met de Kyleena bijna instant (nee niet waar, om de zoveel tijd, heb het niet bijgehouden) bloedverlies. Ben er echt zó klaar mee. Ook voel ik geen draadjes en heb ik tijdens het oefenen van mijn schuine buikspieren behoorlijk last helemaal onderin mijn buik. Man en ik zijn het erover eens: hij gaat eruit. We vinden ongetwijfeld een goede oplossing, misschien de microgynon 20 (had 30 maar libido was 0) en anders een andere oplossing. Zo klaar met deze. Grrr...
Ja! En ook nog iets anders bij H&M. We zullen zien wat t beste is en blijft zitten. Het is toch maar voor even, want over een paar maandjes koop ik de (dure) winterschoenen. Verder een romper gekocht, voor mezelf een shirtje, handschoenen voor de kindjes (vanochtend was het maar 4 graden!! Vanmiddag 21 graden).. volgens mij was het dat
Yesssss voor de 3e dag op rij zonder speen. Wederom, net zoals gisteren, zonder problemen. Hij vroeg er maar 1x naar.
goed bezig!! Over een week is het vergeten. L gaf na een paar dagen al niet meer aandacht aan de speen van broer. Het is er gewoon, alsof het nooit anders is geweest.
Guilty. Toch weer gtst aan het kijken. Moet mijn naam eer aan doen he haha. Verder ligt er een heerlijk nieuw boek klaar. Jaren niet gelezen maar vond dat ik mezelf een beetje mocht belonen vanwege de Corona test van morgen.. dusss: ik heb een heerlijk boek gekocht voor mezelf én ga morgen sushi bestellen!