Wil je ze helpen, gaan ze ondersteboven in bed liggen... hahaha wel sneu dat ze zo’n last van dr oortjes heeft hopelijk is het snel over of zijn buisjes de oplossing. Rust voor mezelf heb ik vooral als ik alleen met de kinderen ben of als ik aan het werk ben. Maar het meest genieten doe ik toch echt met de kindertjes. Heerlijk vind ik het om er even met zo op uit te gaan, te zien hoe goed de oudste het op school doet, hoe de middelste het afgelopen jaar zowel letterlijk als figuurlijk enorm gegroeid is en hoe lief en vrolijk en gezellig de kleine meid is Ik kan echt enorm van m’n drietal genieten!
Morning ladies! koffie please!! Maar wat hebben we een goede nacht gehad! *feestemoticon* Afgelopen week werd iedere nacht één van de twee om 3/4u wakker om vervolgens de dag te beginnen. Nu hebben beide tot 6.30 geslapen Nu lekker weekend! Extreeeeem slecht weer voorspeld - dus ik ben bezig met plekjes reserveren voor Leos lekland (zo’n monkeytown) vanmiddag. Serieus enige voordeel met Corona: je kunt nu naar een rustige monkeytown op een regenachtige zaterdag! Hebben jullie plannen?
Ik heb trouwens nog een mega goede cadeautip! Perfect met December in aantocht. R speelt er al echt veel mee: en L vindt het ook fantastisch (enige nadeel dus ruzie om wie wasr mee speelt, maar dan leren ze dat hopelijk ook nu) Smartmax met dieren!
Goedemorgen Man, wat een dag gisteren Alles in de school ingepakt/weggegooid/verkocht. Wat een klus joh, een school verhuizen . Daarna gelijk doorgereden naar het vakantiepark! Ookal is het maar 30 min bij ons vandaan, voelt echt als vakantie . V heeft maar 3 minuten gehuild (was kapot) toen we hem naar bed brachten en slaapt nu nog . N is a 2 uur wakker, maar die is lekker aan het kleuren/ kleien.
Hier ook weer een goede nacht. Heb dus liever dat ze een paar keer wakker wordt maar snel weer in bed ligt. Heeft ook weer haar nacht van 12u gehaald. Na een bagger week eindelijk een beetje bijgetankt. Hier is zaterdag boodschappendag. Vind ik dus niets fijn aan maar mijn man is tegen online boodschappen doen. Dus gaan naar de slager, ah, aldi en de dierenwinkel.
Hier net even hele huis gedaan. Zo naar mn ouders mn vader alweer 69. Wij sochtends en lunchen en mn zusje plus aanhang smiddags keurig volgens de richtlijnen. Wel jammer dat we niet gewoon gezellig met zn allen kunnen. @Muisje458 als mijn vent dat perse zou willen zou ik zeggen veel plezier met boodschappen doen ik blijf thuis! Zeker nu met Corona laten we heerlijk alles thuisbezorgen.
Oh ik houd van boodschappen doen. Ben ook vaak twee keer per dag in de supermarkt (tweede keer omdat ik de eerste keer iets vergeten was). Op zondag doen we alle grote boodschappen. En doordeweeks haal ik zaken als brood, verse groentes, iets wat ik nog nodig heb dat ik vergeten ben enz. Ik ga wel alleen met de kleine zoals de richtlijnen vragen. Voorheen samen met man. Oudste kids bleven dan thuis.
Ja ga wekelijks met kleine zwemmen ook met oudste gedaan en kon gelijk met 4 door maar toen kwam corona is pas beginnen in juni en nu al in hoofdtraject ze is de jongste rest 5 +
Hier drama nachten sinds 1 week lang leve de eerste kies En nu zelf helemaal niet fit geen klachten die op corona lijken nog beetje verhoging maar geen koorts Hopelijk valt het mee 2 paracetamol genomen
wij laten alles bezorgen alleen dit keer was mijn bezorgmoment vol want ik was het vergeten. Dit weekend dus zelf maar een keer maar ik vind het zo zonde van de tijd. Straks weer lekker pizza maken en ik denk dat we morgen iets bestellen ofzo. Ik heb geen zin om te koken en de diepvries zit nog vol met eten voor de jongens haha
Hier drukke week achter de rug, vergadering gehad op het werk. 2 kinderen die 's nachts om en om wakker waren. E had een vriendinnetje hier te spelen van de week, ik was kapot daarna en E ook . Die viel in slaap rond 18uur op mij tijdens tv kijken en pas de andere ochtend half 7 werd ze weer wakker. Ze had denk ik bij het wakker worden pas door dat ze in bed lag L is weer sprongen aan het maken, tijgert de hele woonkamer door. Van de week zat hij zelfs in kruiphouding, maar wist niet hoe hij verder moest. Ook kon hij zich zelf tot staan optrekken in de box en een lol dat hij had. Regelmatig lukt het hem om zelf te gaan zitten, nog niet vanuit iedere houding maar zijn toch weer stappen. Alleen van buik naar rug rollen vertikt meneer. Hij kan het wel, heb het hem al wel eens zien doen maar was ook deels omdat hij toen geen controle had over zijn lichaam volgens mij en dat lukt nu steeds beter dus rolt ie niet meer door . Ik heb nog een foto gevonden van E toen ze de eerste keer stond en men wat kan je zien dat het familie van elkaar is, ondanks toch een groot aantal verschillen Bekijk bijlage 664968
Haha Q die was ZO moe. Had hem even in de box neergelegd voordat hij naar bed ging. Moest nog even zijn fles maken. Toen ging hij zelf zitten. Kom ik terug. Is hij zittend in slaap gevallen. Bekijk bijlage 664969
En ik haat het ook om boodschappen te doen. Dat is over het algemeen mijn man zijn taak. Of het wordt bezorgd. Ik heb zo’n hekel aan de supermarkt.
Hier in België is thuis bezorgen van boodschappen nog niet zo ingeburgerd en je kan het ook lang niet overal doen. Zeker in de kleinere dorpen en steden niet. Ook afhalen na reservering is lang niet in elke winkel mogelijk. Sinds corona doen we vaak afhalen bij Colruyt en als ik tussendoor nog iets nodig heb ga ik naar de supermarkt aan het kdv. Wij zijn net thuis van een bruiloft. Of toch van de ceremonie. Was in het park dus volledig corona prove. Toch leuk voor het bruidspaar dat er iets van familie en vrienden aanwezig kon zijn. En bovendien goed weer dus viel goed mee om buiten te staan.
Pfff hier net terug van boodschappen doen. Wat zijn die eigenlijk duur. Ik heb maar voor 2 dagen eten en wat losse dingen en hoppa 80 euro lichter. Ja oke ook wel wat duurdere dingen zoals wat extra potjes, wijn, kaasjes en verse sappen enzo maar toch. Waar is de tijd gebleven dat je even boodschapoen ding doen en maar 20 euro kwijt was haha. Maargoed. Hier al de hele dag aan het snaaien. Ben echt een bodemloze put, hehe. Hier heeft baby O deze week moeite met de middagslaapjes. Ook in de ochtend. Meneer is moe maar weigert gewoon. Heb hem om 10.30 maar weer mee naar beneden genomen en ja, dan is er dus geen beginnen mee aan he. Een vermoeide baby. Jullie tips? Jullie begrijpen dat ie dus dan alleen maar opgetild wil worden. Ben het nu aan het rekken tot 12.30/12.45 en dan doe ik beide jongens op bed. Oudste vond het nodig om al om 6 wakker te worden en mijn man ging erop af. Nooit goed idee want die neemt 'm dan altijd mee naar ons. Hoewel die kleine snaarkerd (zo noem ik baby O aangezien die of snaait of snurkt haha) al 3 dagen tot 8u uit sliep, wilde zn broer dus niet meer slapen. Het ging ongeveer zo vanochtend. Hoi mama. Stil O, ik wil slapen. Mama? Neee sssttt. Draai om mama. Wil je in je eigen bed soms? Nee. Nou stil dan. Mama? Ik vind jouw nagels echt mooi. (Pakt mijn hand of aait mijn wang ♡♡♡) O dankje schat. Nu stil zijn. Mama. Mijn voeten hebben geen ruimte. .. .. Zullen we naar beneden gaan mama? En dat 2 uur lang.