♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 1 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 26 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Oja hier ook vol lof over de puck a baby slaapzak, beste ooit!

Iedereen hele fijne kerst dagen!

jvsd92 vindt dit leuk.
  2. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Jaaaa mooi hè, heb zo gejankt :o:

3. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Heerlijk weer!! Pff. Die oude broers. En dat pasgeboren kindje. En dat te schattige kindje van 8 maanden.. en en.. haha.

En dan aan t einde Jan Dulles nog :cry:

Magnolia29 vindt dit leuk.
  4. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Oh ja vooral dat laatste :cry: Hij heeft vanavond op insta gereageerd op het overlijden van Donna met een prachtige foto van haar er bij... Moest ik nog veel harder van janken. Is toch iedere ouder z'n ergste nachtmerrie...

Nina Sanders vindt dit leuk.
  5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Die ook gezien onlangs. Begin dacht ik hmmmm, maar eigenlijk is die best leuk. Duurt ook niet té kort. Dat is toch dat ie jongen (manny) zich voordoet als stalknecht? Man en ik hebben samen best gelachen.

Hier zojuist aflevering 4 van seizoen 2 gekeken. Of aflevering 5, dan kan ook. o_O Leuk om zoiets luchtigs met man te volgen.

Nu duik ik mn bed in. Was een uur geleden in slaap gevallen op de bank haha. Hoewel ik me prima voel: als ik íets móet zeggen, is dat ik wel redelijk vaak moet plassen en tegen tienen echt moe word. Zit ik niet meer lekker op de bank, gaat alles kriebelen enzo.. :p

Welterusten allemaal! Hopen op goede nachten. Vanochtend werden ze om 6.45 wakker! Dikke prima. :thumup:

Sansaatje, Poolvos en Magnolia29 vinden dit leuk.
  6. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.151
    6.003
    113
    Ik snap je helemaal hoor. Alleen als ik persoonlijk naar mijzelf kijk... Als ik er doorheen zou zitten ( dat punt heb ik echt wel een keer bereikt met de nachten met L), dan zou ik persoonlijk het gewoon doen. Mijn vriend stond niet heel erg open voor homeopathie, kost ook veel. Zelf had ik hier een goed gevoel bij na persoonlijke ervaringen. Dus voor mijzelf gekozen en met L dit gedaan. Mijn vriend dacht er het fijne van. Uiteindelijk pakte het goed uit... Het slapen van L en de mening van mijn vriend haha !

Mya, jvsd92, Lancer1992 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. Lancer1992

Lancer1992 Niet meer actief

Ik vraag me toch af wat er toch met het tijdstip 2:30 is....

B is dus alweer wakker.

8. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Goedemorgen dames! Fijne dagen allemaal. Hier op tijd wakker, laat man lekker liggen vandaag. Straks lekker ontbijten en cadeautjes uitpakken. Verder zien we wel! Geen afspraken staan deze kerst, rustig met zijn viertjes. :D

Relaxen, kerstfilms, lekker koken en eten en vanavond All you need kijken (ik heb geen tv-abonnement dus loop achter, denk dat dat huilen wordt en naar jullie reacties helemaal :rolleyes:)

Magnolia29 en Poolvos vinden dit leuk.
  9. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Merry christmas!!

Mya, Poolvos en Sansaatje vinden dit leuk.
  10. Lancer1992

Klopt, maar het probleem met een slaapcoach is dat we het beide ermee eens moeten zijn, en dus beide onze energie erin moeten steken en als meneer totaal niet mee wilt werken omdat hij het “onzin” of “te duur” vind dan werkt zo’n traject ook niet. Het komt gelukkig bijna tot niet voor, maar als hij iets echt niet wilt dan weigert hij van alle kanten en dan is het wel zonde van het geld.

de puckababy vind die dus weer geen onzin toen ik het hem liet zien, schrok ook niet van de prijs. Hij vind dat we gewoon meer geduld moeten hebben met B.

Mya vindt dit leuk.
  11. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hier het huis om 5 uur wakker door de hond. :mad: Die begon ineens te blaffen. Vet irritant. Gelukkig is iedereen weer in slaap gevallen, ook Q, en zijn we nu net allemaal wakker en liggen nog te chillen in ons bed.

Mya, S2909, Lancer1992 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Sansaatje

Hier trouwens een dreumes die de afgelopen dagen in de middag niet wil slapen. Zowel thuis als op opvang niet, resultaat is tegen 17:00 een huilend ventjes dat tussen de tranen een paar happen eten neemt en voor 18:00 in bed ligt waardoor hij om 05:30/06:00 wakker is. Komende dagen even proberen of we ochtendslaapje iets verkorten en dan om 15 in bed leggen of tegen 11:30 naar bed en dan 1 slaapje. Maar even goed naar ventje kijken wat hij aangeeft en dat maar volgen.

Mya vindt dit leuk.
  13. Lancer1992

Nacht kon beter, maar ook zeeeeeker slechter. 3x opgestaan voor B. Was op een gegeven moment klaarwakker maargoed liever ik dan B.

kerst gisteren ondanks de slechte nacht was heel gezellig. B heeft zich gelukkig ook goed gedragen en viel al snel in slaap in het campingbedje. Konden hem gelukkig rond 21:30’l goed overleggen in zijn eigen bedje. Mijn ouders wonen gelukkig ook maar 1 straat achter ons.

vanavond naar mijn schoonouders toe. Daar blijven we ook vanavond slapen. Jullie plannen?

Sansaatje en Mya vinden dit leuk.
  14. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Fijne feestdagen allemaal!!

Magnolia29, Lancer1992 en Mya vinden dit leuk.
  15. Muisje458

Muisje458 Niet meer actief

Fijne feestdagen meiden.

Hier gaan we vandaag snel eens dag gaan zeggen aan mijn papa. Voor de rest niets op de planning.

S2909, Kirzy, Lancer1992 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. Sansaatje

Hoe is het met je man?

17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Fijne kerst allemaal!
    Hier werd de mini om 7u wakker en hebben we nog een uur geknuffeld in ons bed. Hij wist niet bij wie hij nou wilde liggen, dus lag hij om en om bij mij / man. Om 8u werd zijn broer wakker en zijn we opgestaan, hebben we ontbeten en kadootjes uitgepakt. We zijn echt aan het relaxen en nu spring ik onder de douche en ga me lekker optutten. Die kleine ligt er net weer in.

Oh en heb alvast wat leuke dingen voor ons kantoor besteld. We moeten nog wel een bureau en stoel, een scherm en een mooie stoel met leuke kussens voor in het hoekje (en een plant!), maar dit heb ik vast besteld:

Verder komt er veel kleur in de vorm van velourse kussens en de stoel wil ik ook een felle kleur in velvet of teddy stof (tips welkom!).
    Én er moet nog iets voor het raam komen... genoeg te doen dus hahaha!

Wat zijn jullie plannen verder? Hier vanmiddag Kerstfilms kijken, en vanavond natuurlijk de zalm wellington!

RoseMurphy, jvsd92, Mya en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Goedemorgen :D

Het was hier weer 8.15 u. Heerlijk ;) Zijn allemaal nog in pyjama, V gaat zo naar bed en wij gaan de Mega Mindy show kijken met allerlei lekkers er bij. Rond 2u naar mijn ouders om daar cadeaus uit te pakken en heerlijk te eten. Zal nog een foto maken van al het Portugese eten wat we hadden besteld ;)

Straks heerlijk optutten na de lunch. Ik heb een donkerblauwe jurk met zilveren glitters, N een witte jurk met gouden sterren en donkerblauwe bolero, V een trui met blouse-kraagje er onder en cognac kleurige broek. Geen idee wat man aan doet trouwens :roflmao:

Hele fijne 1e kerstdag allemaal!

Mya, S2909 en Muisje458 vinden dit leuk.
  19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh nooooo 5u o_O das wel heel vroeg haha.
    Gekukkig viel iederen weer in slaap dan!

Mya vindt dit leuk.
  20. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Katin87, Mya, Magnolia29 en 6 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina