♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 1 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 26 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    @Miekje86 wat een knapperds!! Er kan echt veel gebeuren in een jaar he?

2. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ik ben lekker kerstig aan het koken. De drie gangen die ik voor gisteren had, ga ik vandaag pas maken :roflmao:
    Change of plans :o:

Magnolia29, S2909, Mya en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ja van L had ik wel veel verandering verwacht :roflmao:, maar van E had ik het niet zo verwacht maar ze is echt haar babyface kwijt aan het raken

4. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Hier een close-up van de 2 boefjes, man en ik staan er aan de zijkant ook nog op :roflmao:
    We hadden allemaal een outfit met donkerblauw/wit/zwart en glitters. Ik hou er van, lekker matchy matchy :o::D

Mya, Katin87, Siepie85 en 8 anderen vinden dit leuk.
  5. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Wat een knapperts, je kan ook over duidelijk zien dat het broer en zus zijn

Magnolia29 vindt dit leuk.
  6. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ja vind ik ook!!!
    Mooie kindjes *hartjesogen*

Magnolia29 vindt dit leuk.
  7. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ik vind dat nu bij L ook beginnen! Vooral als ze dan soms van die super wijze(lees: wijsneuze) dingen zegt is het plaatje compleet :roflmao:

Siepie85 vindt dit leuk.
  8. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Oooow die (eigen)wijze dingen zegt ze hier ook. Kijkt ze mij streng aan, zet ze der hand in der zij met de andere hand een vingertje naar mij en zegt dan: dat mag niet hé van Karona :roflmao::roflmao: en dan moet ik nog serieus blijven ook terwijl ik dan bijna in mijn broek pies van het lachen

S2909, Mya, Muisje458 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Fantastisch :roflmao:
    Ze had man recent horen zeggen “nee ik ga niet meer sporten, ik ben echt kapot na afgelopen nacht”
    Zei ze vandaag na trampoline springen “mama ik kan niet meer, ik ben kapot gevallen” :roflmao::roflmao: ja bijna goed liefje

S2909, Mya, Magnolia29 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    O vandaag dan:
    "Ga eens twerken mama!"
    Ik: :o:??? (volgens mij weet hij niet eens wat het is, maar serieus, HOE kent hij dat woord, ik heb miss 1x het woord twerken in één adem genoemd met Miley Cyrus een jaar geleden ofzo)
    "Echt niet, ga ik dus niet doen, O."
    "Oke, dan ben ik klaar met eten en wil ik van tafel."
    Zegt meneer met zijn manbun. Hij krijgt een steeds 'ouder' gezichtje.

S2909, Mya, RoseMurphy en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Zooooooooooooo ik ben klaar om op de bank te ploffen. Net gezogen, vaatwasser nog uitgeruimd (nooit zin in op dit moment maar het scheelt in de ochtend zoooooooooooooo veel tijd).
    Kom maar op film!

Poolvos vindt dit leuk.
  12. Lancer1992

Lancer1992 Niet meer actief

Jaja had gezegd op de bank te gaan slapen, iedere keer hoop ik dan weer dat B weer doorslaapt en waag dan toch de gok om toch in bed te gaan liggen.

hier alweer ruim een uur wakker. B is sinds 4:00 wederom wakker. Manlief is al bij hem geweest. Toen was hij even rustig maar mijn slaap hervatten is gewoon niet meer te doen. Val je bijna in slaap en dan huilt B weer. Wederom fles warm water klaargemaakt en B ligt rustig in bedje.. dus nu zit ik hier te wachten met een warm fles want wil niet direct zijn kamer binnen stormen als hij rustig ligt (wel wakker)

mijn schoonmoeder had het erover om misschien toch een nachtlampje voor B aan te laten s nachts maar ik ben bang dat het hem alleen maar stimuleert om wakker te blijven s avonds als hij naar bed gaat.

Zijn er dames die nachtlampjes aanlaten voor hun dreumes?

Mya vindt dit leuk.
  13. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Nou, de meiden waren om 4.15 u wakker :o: Inmiddels zijn we beneden, ontbijt gehad en heb ik de tv voor ze aangezet. Hoop dat V nog even lekker blijft slapen, dan is hij in elk geval gezellig vandaag :roflmao:

Wat zijn jullie plannen voor vandaag? Ik vind die dagen tussen kerst en oud&nieuw altijd zo vreemd. Een beetje 'wachten op het volgende feest'- idee. Anyway, m'n nichtje blijft hier nog tot een uurtje of 11. Ze gaan zo nog even in bad en verder knutselen en spelletjes doen. Wil ook nog even een flinke wandeling maken als het weer meezit. Even uitwaaien ;).

Mya, S2909 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  14. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    slaaptipsvoorbabys; website of via instagram. Eventueel een consult vragen, heeft mijn zusje ook gedaan met haar jongste. Je kunt namelijk nog 100 dingen af en toe proberen, maar daar wordt het naar bed gaan/slaapritueel alleen maar verwarrender van voor B. En over 2 maanden is er een baby bij die ook 's nachts wakker is; je hebt nu de tijd om nog iets te doen en een slaaptraining te oefenen. En sorry, maar je man kan de boom in. Jij bent hele nachten in de weer, hoogzwanger en straks al extra wakker door de baby. Dus gewoon bellen en mededelen dat je het hebt gedaan!

Sansaatje, wolkje1994, Mya en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Niet voor dreumes nee, wel voor peuter van 3 want die is bang in het donker. Beetje de leeftijd..

16. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Nondeju, ik wil nu al wel weer naar bed :o:

Mya vindt dit leuk.
  17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh god wat er die tijd ;)

Hier werd de oudste om 6.30 wakker, ff bij ons in bed. Mijn man ging beneden ff de fles maken, warme melk voor O en voor ons koffie, toen werd de mini ook wakker en ook hup, bij ons in bed. Om 7u met zijn allen opgestaan en mijn man is de kindjes nu weg aan het brengen (ja, ik doe de jongens vaak dus de avond van te voren al een shirt voor de volgende dag aan en zorg altijd dat de tasjes al gepakt zijn - tenzij het een dikke trui is, dan niet). Ikzelf moet me nog wel klaar maken maar ach.. daar is het nog vroeg zat voor.

Ook hier een beetje dat 'wachten' gevoel tot oudjaar. Al hoop ik nog steeds dat Gaston voor de deur staat vrijda ;)

Mya, Magnolia29 en jvsd92 vinden dit leuk.
  18. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Wij hebben voor E al jaren een nachtlampje, ik dacht dat ze die kreeg rond haar 2de verjaardag. De een is er eerder aan toe dan de ander. Bij L zet ik voor zijn nachtslaapje de sterretjes aan op de babyfoon. Hij heeft het nu niet nodig denk ik maar paar maanden geleden was het als die niet aan stonden dan sliep hij slecht. Maar dat kan ook aan een sprong toen hebben gelegen.

Maar een nachtlampje is het proberen waard

Mya vindt dit leuk.
  19. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Morning ladies!

Hier net wakker, omdat om 8u man met R naar boven kwam omdat hij een enorme spuitluier had. Hij was al om 5u wakker, maar heeft ‘m netjes in bedwang gehouden zodat mama en L nog konden slapen :thumup:
    Ik sliep met L boven op de (slaap)bank “op avontuur” noemt ze dat. Ze slaapt nu trouwens nog steeds. :eek:

Ik heb momenteel nul plannen. Morgen werk ik een dagje. Vandaag geen idee. Gisteren al t hele huis opgeruimd, gepoetst, was weggewerkt. En een speeldate gehad met L&L (haar vriendin heeft bijna dezelfde naam :roflmao:). tjaa. Wat dan nu weer verzinnen :rolleyes:
    Misschien dat ik manlief naar ikea stuur voor click&collect. We hebben eigenlijk best veel dingen op de ikea-wishlist staan :|

S2909, Mya, Muisje458 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    @Lancer1992 wij hebben voor R wel een nachtlampje. Maar hij slaapt op onze kamer en is een paar keer per nacht wakker. Als hij ons kan zien, kijkt hij even over de rand van z’n bed, zucht een keer en gaat weer slapen. Als hij ons niet kan zien dan gaat hij staan en roepen “paapaa? Mamaaa?” :rolleyes: Dan ben ik degene die zuchtend weer in slaap moet vallen daarna :o:

Mya, Muisje458 en Magnolia29 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina