hier is alles groen en modderig. Het is wel koud. Op L zijn kamer wel even lekker raam open gezet voor frisse lucht. De rest gaat zo open. Even 1 voor 1, want als er een raam open staat denken de katten jaaaa daar kan ik door naar buiten en ja ik kan de deuren dicht doen maar zodra de katten nergens in mogen worden ze stront vervelend en ik heb nu al 2 strontvervelende kinderen rond lopen
Vandaag een jaar geleden gingen we ‘s middags naar het ziekenhuis voor de inleiding, om ballon te laten plaatsen Heb nog wat versieringen besteld, komt als t goed is vandaag nog binnen. En ga wolkentaart maken en versieren. Morgen alleen mijn ouders en schoonmoeder (na elkaar). Pff ben er wel emo onder hoor jemig. Vanaf morgen gewoon een dreumes in huis
@Magnolia29 dan hebben jullie hetzelfde weer als wij mega slechte winter hier dit jaar Maargoed. So be it. Vandaag werk ik consultatiebureau en het is rustig: om 14.00 alweer de laatste patiënt.
Bij ons stralende zon. Maar toch jaloers op die paar om sneeuw bij @Magnolia29 A heeft gewoon nog geen sneeuw gezien! @Boordevol ze was super blij van A te zien. Hebben gedaan alsof er niets aan de hand was. Was toch kerst dus daar maak je geen ruzie. We zullen zien wat de toekomst brengt. Hier zijn we weer naar af met het slapen. We zitten weer op een 5tal keer wakker op een nacht. Hopelijk gaat het weer snel over want vanaf volgende week werk ik weer voltijds. Werken van 8 tot 16 en niet slapen gaat echt niet lukken.
Zo herkenbaar, vorig jaar zat ik verdrietig thuis, de 27ste hoge bloeddruk werd er gezegt als dit morgen nog zo is gaan we inleiden, de 28ste nog steeds hoge bloeddruk, zelfde waarde. Werd er doodleuk (door 1 in opleiding) gezegd uw bloeddruk is stabiel te hoog aan de ondergrens dus kijk het maar aan . Zelfs met 40+6 heeft mijn verloskundige moeite moeten doen om mij in te laten leiden
@Miekje86 meen je die ! Soms vraag ik mij af of ze ook wel naar het mentale welzijn van de De zwangere denken... Was bij mij wel t geval, maar soms hoor je van die verhalen....
Hier enkel natte sneeuw al zie ik wel op Nos dat elders in onze provincie wel ‘liggenblijf’ sneeuw ligt.
Ja helaas wel en nee ze denken niet aan de vrouw. Hij schrok wel toen ik vroeg of dat kwaad kon voor mijn diabetis, hij herstelde snel en zei ja de gynaecoloog zegt dit. Ook gevraagd waarom er verschillende adviezen in 1 ziekenhuis werd gegeven. Zei hij ja artsen denken er wel eens anders over . Achteraf hadden ze gewoon personeel te kort, zegt dat gewoon eerlijk en stuur mij dan gewoon door naar een ander ziekenhuis. Maar gelukkig is alles goed gekomen en ben ik in een ander ziekenhuis met 41 weken ingeleid en het was top service daar. Gelukkig bleef al die tijd mijn bloeddruk stabiel hoog en geen eiwitten in mijn urine. Laatste 2 dagen was die opeens weer normaal mijn verloskundige heeft mij toen echt een aantal keer gemeten en hoofdschuddend gemompeld hoe kan dit nou
Spannend, ik had pas na 2 dagen overtijd een positieve test en dat met een test die je 4 dagen van te voren kon doen
@Miekje86 Jemig! Zo irritant dat er dan zo verschillend wordt gedacht Pff. En inderdaad wees gewoon eerlijk. Bij mij ging de vk met 41+1 kijken of er gestript kon worden, toen kon ze er nog niet eens bij dus toen hebben we gezegd dat we een afspraak wilden voor inleiding de dag erna. Gelukkig werd daar dus niet moeilijk over gedaan hha ik voelde me eerlijk gezegd fysiek nog steeds prima, maar mentaal was het vooral het gevoel van het gaat zo goed de hele tijd, wat als er nu nog iets misgaat. Gelukkig is alles helemaal goed gegaan @wolkje1994 Spannend hoor! Heb je vaker langere cyclus ertussen? Kan natuurlijk. Hoop stiekem met je mee dat je wat later positief test. Ik snap je wel qua timing en toch teleurstelling hoor. Echt niet raar dat je baalt als t negatief blijft. Ga je morgen/vandaag nog weer testen?
Nee echt nooit. Maargoed nooit bestaat niet... Vanmiddag even een test kopen. ik hoorde dat Kruidvat niet altijd meer goed is. Wat zijn goede, betaalbare testen ?
Nee dat lees ik ook inderdaad maar die kocht ik al nooit. Ik heb oa wel goede ervaringen met Etos (early) en Dr. Original (bij Etos gekocht toen, maar daarbij vond ik het lijntje wel minder mooi). Albert Heijn heeft ook eigen merk..
Predictor overigens vind ik het fijnst maar die zijn duur en bijna alleen nog online, oa via Bol.com te krijgen. Clear Blue is ondertussen goedkoper volgens mij (die early, met plusje/streepje).
Ik ben met 40+3 gestript. Ik had toen al 2cm ontsluiting. Met 40+6 viel er niet meer te strippen zo verweekt was alles al. Ze moest zelfs uitkijken dat niet mijn vliezen zou breken. Voordeel hiervan was dat ik geen ballonnetje meer hoefde en dat ze in het ziekenhuis mijn vliezen direct konden breken. Sorry op de verkeerde gereageerd moest @RoseMurphy Zijn
@wolkje1994 sorry voor de spam maar bedenk me nu dat ik toen ik erachter kwam zwanger te zijn van A wel de Kruidvat 2v5 gebruikte, die waren toen wel goed. Die gewone zegmaar heb ik nooit gebruikt. Heb nu voor t eerst van die goedkope strips gehaald, ben benieuwd.
nee ben blij dat je meedenkt ! Ik stop vanmiddag bij de Etos. Ik las dus net veel verhalen dat de Kruidvat niet snel positief test...