Hoor dat die van de Kruidvat vaak vals positief zijn.. Ik zou voor Etos of AH testen gaan. En gelijk een paar kopen
Dames. Wat ik nu heb Ik had voor A oa een vilten kroon besteld met meerdere cijfers zodat we die vaker kunnen gebruiken. Op de pakbon staat ook het juiste artikel. Wat in het pakje zat: een lifesize penispak (verkleedpak)
Echte mannen lopen achter roze . Hij heeft wel geteld 1 stap gezet daarna wilde hij er mee spelen Bekijk bijlage 673495
@Miekje86 , prachtig! En ach, genderneutraal he, dus alle kleuren kunnen (al moet ik wel bekennen dat ik voor L niks meer had/heb en ik toch voor roze kies als ik de keus heb ) @wolkje1994 wat spannend zeg! Hier een lekker rustige dag gehad. Even een bakkie gaan doen bij mijn ouders met de meiden, en verder thuis gerommeld. L heeft 1,5 uur geslapen, maar 1 keer, dus die stort zo in denk ik, kan ze mooi op tijd naar bed. Ze heeft al een poos in bad gezeten, want ze was helemaal doorgelekt. Dat gebeurt nooit, ze dronk ook altijd weinig, max 1 rietjesbeker per dag water, en dan pap in de ochtend, maar vandaag had ze een hele beker leeg bij mijn ouders en daarna thuis zat ze ook flink te drinken. Dus tot tussen de middag haar in haar ochtendluier laten lopen werkte niet Is ze mooi al schoon, kan ze straks zo haar bed in. Fijne avond allemaal!
Herkenbaar, alles wat ik bij koop is echt voor jongens. Loopwagen vond ik zonde om nieuw te kopen voor dat eventjes dat ze het leuk vinden. Sommige dingen heb ik wel vervangen voor echte jongensdingen
Nou dames ik ga er over ophouden. Net weer een super witte test. Mijn lichaam zal mij wel in de zeik nemen. Niet dat ik er zo hard om kan lachen
Dikke knuffel. Maar wel ontzettend raar dat je dan nog niet ongesteld bent geworden. Hoop voor je dat het snel doorbreekt.
Ja heel gek. Maargoed merk wat krampen, dus zal vast snel komen. Heb gelijk maar ritje snackbar gepland. Met ordinair veel eten op de bestelling
Dikke knuffel @wolkje1994 en @RoseMurphy OMG! Ik kreeg geen meldingen meer.. Even een update van mijn kant tussen de 50 minuten durende strijd met O. Hij wil per se niet opruimen en maakt de grootste drama ever. Ik ben klaar met dat ge-etter en onderhandelen, ik heb de hele avond de tijd, maar die jongen zal ELK speelgoedje opruimen. Teeeeeeeeeering nondeju ik wist serieus niet dat peuters ZO BOOS konden worden. En de dingen die hij roept joh! Maargoed, ben echt zo pissig op hem, maargoed. grenzen grenzen grenzen. Hij gaat opruimen. Alles. Verder gaat het hier goed. Kinderen kwamen thuis van de opvang en jeetje wat stonken die naar ijzer zeg! Bah. Ook zit ik onder de puisten en heb ik zojuist 2 lampen gekocht. Ik geloof dus toch dat ik wel zwanger ben. Wel pareltjes hoor.. Uiteraard wéér een van Zoe Rumeau (ik heb het uiltje al en ook de maan, nu de luchtballon besteld) en een geweldige lamp boven onze marmeren eettafel. Dik 300 euro lichter maar boeien, de kinderbijslag wordt deze week gestort Deze dus voor de kleinste kamer, bedoeld voor de baby en anders heeft de mini gewoon geluk met een nieuwe lamp Ennnnnnnnnnnnnnn de strijd gaat door hier nog hoor. Zo hee, ik denk serieus dat hij morgen geen stem meer over heeft. Hij slaat, is brutaal, gaat op de grond liggen, met dingen gooien Lalalalalala het is een fase.
Oh trouwens, hier heeft het ook de hele dag geregend. Niet zo hard als gisteren, maar wel regen (geen schnee).
Even tussendoor; V had ineens koorts vanavond. Dik 39 graden. Kan dat nog reactie zijn op de vaccinaties? Is nu 8 dagen geleden.
@Poolvos moest vandaag aan je denken want ik startte het forum op en zag die ene gore add weer die jij in het zweeds zag... meine Güte...