♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 1 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 26 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.145
    5.996
    113
    @Poolvos @Magnolia29 @Nina Sanders

help mij even please? Ik kijk de princess switch, deel twee. Maar die stacey en prins Edward zijn van een ander ‘land’ dan Margareth? Ben er zo uit. En haat dat wanneer ik aan een deel 2 begin

Nina Sanders en Magnolia29 vinden dit leuk.
  2. Yaisa

Yaisa Fanatiek lid

31 jul 2013
    1.225
    1.262
    113
    zit aan de velperweg toch? Ik zag er pas ook iets over op tv. Misschien moet ik er dan toch maar een keertje gaan kijken. Zijn ze nu met de Corona maatregelen ed wel open voor rondleidingen en proeverijen? Misschien moeten we een zp uitje doen :roflmao:

Nina Sanders vindt dit leuk.
  3. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Yup!

wolkje1994 vindt dit leuk.
  4. Lancer1992

Lancer1992 Niet meer actief

#204 Lancer1992, 28 nov 2020
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 nov 2020
    @Yaisa gefeliciteerd! Ik herken het. Ben blij als morgen voorbij is ook al komen er maar 3 man.

maaaaar dan krijgen we volgende week sinterklaas en de opa’s en oma’s willen toch ook dan iets doen. Dan begint het weer :rolleyes::o: agh ik vind het met de opa’s en oma’s toch altijd iets anders. Die nemen B ook vaak van me over als ze merken dat het even te zwaar voor me word. B wilt namelijk de laatste tijd ontzettend vaak knuffelen. Suuuuuper cute maar hem telkens oppakken is niet goed voor mijn bekkeninstabiliteit ook al hou ik hem het liefst de hele dag vast. Hij was een beetje verlegen vandaag. De manier hoe hij dan zijn hoofdje op mijn schouder legt. Smelt smelt

Ik lig op de bank. Merk dat ik echt teveel heb gedaan. My back en booty are killiiiiiiiiing me.. Manlief had al een lekker kruikje gemaakt en we zitten nu naar love actually te kijken. B is trouwens heel lief in slaap gevallen inplaats van flink tegen stribbelen wat hij de laatste dagen deed. Hopend dat hij nu wel een goede nacht heeft! :)

Mya, Poolvos en Yaisa vinden dit leuk.
  5. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ja wijn! I’m in.

Nina Sanders en Poolvos vinden dit leuk.
  6. Muisje458

Muisje458 Niet meer actief

@Yaisa gefeliciteerd dikke knuffel aan de kleine meid.

@de rest nu heb ik zin in wijn of iets straffer maar drink dus totaal niet meer enkel vissenpis nog

Yaisa vindt dit leuk.
  7. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hier trouwens nog NUL kerstfilms gekeken. Dus ik heb nog wat te doen. Tot nu toe elk jaar alles wel gezien. Heb The Crown vorige week afgekeken, duuuuus ik ga aankomende week maar aan de kerst beginnen. :D

Mya, Nina Sanders en Poolvos vinden dit leuk.
  8. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Yes! Stacy en Edward uit Belgravië en Margareth uit Montenaro ;)

wolkje1994 en Poolvos vinden dit leuk.
  9. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Gefeliciteerd met jullie dreumes. Altijd leuk om te zien als ze zo blij met een cadeau zijn. Hier speelt E nog steeds met de keuken en L is druk bezig de keuken te ontdekken. Zo leuk om te zien

10. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Vandaag leuk en slecht nieuws te horen gekregen :(.

De vrouw van mijn neef is opgenomen in het ziekenhuis met in beide longen een embolie :(. Ze is ongeveer 2 weken geleden bevallen van hun 2de zoontje. Na haar 1ste bevalling heeft ze een postnatale depressie gekregen. Het zit hun ook echt niet mee om een keertje te genieten van alles.

Het leuke nieuws mijn nicht is zwanger :) van een tweeling. Ben echt super blij voor ze. Nu heeft zij het na haar 1ste bevalling mentaal slecht gehad, ik hoop voor haar dat haar dit keer bespaard blijft.

En na dit nieuws knijp ik mij toch in mijn handjes dat wij 2 gezonde kinderen hebben en dat wij beide gezond zijn. En dat ik (tot nu toe) niks over heb gehouden van mijn zwangerschapsuiker. En ik ben heel blij dat ik geen tweeling heb gekregen

Kirzy, Magnolia29, Mya en 5 anderen vinden dit leuk.
  11. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    En dan ga ik nu heel slecht schoencadeautjes inpakken en lekker naar bed

Opa had op de tekening voor sinterklaas gevraagd of hij ook wat mocht krijgen dus gaan wij zo een briket inpakken :cool:

Mya vindt dit leuk.
  12. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    @Miekje86 pfiew, wat heftig. Hopelijk gaat het snel beter met haar. Een (dubbele)longembolie is niet niks.
    Ik denk dat ook vaak: wat een geluk. Gezond, twee gezonde kindjes. Ik ben soms zelfs twijfelachtig over een derde, alleen hierom.

Magnolia29, Mya en Miekje86 vinden dit leuk.
  13. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Precies dit. Hier ook altijd twijfel. Het is geen must meer. Want heb er al 2 wat zo fijn is. Ben echt zo dankbaar daarvoor!
    Maar gezien onze historie zal de keuze wel/niet voor een 3e gewoon een enge gok zijn denk ik. Onder het motto: als het komt, dan... dat is eng maar stiekem ook spannend. Maar nu alsjeblieft niet. En wie weet helemaal nooit:)

Mya, Miekje86 en Poolvos vinden dit leuk.
  14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Klopt, velperweg. Geen id of ze nu open zijn.. staat dat niet op de site?

15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Bij aflevering 3 @Poolvos maar die Charmaine wordt steeds erger... pff..

16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Die Jack daarentegen..
    Mijn man heeft ook zulke lichte ogen, een brede kaaklijn, zo'n baard en had ook zulk haar (nu niet meer. Had het gemilimeterd en nu gewoon kort).
    Jullie begrijpen dat ik team Jack ben, haha!

jvsd92 vindt dit leuk.
  17. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Charmaine the not so charming b*tch

18. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.783
    7.372
    113
    Tjonge, ik kan geen avondje achter mijn naaimachine kruipen, 4 pagina's verder ofzo :eek::roflmao:

@Yaisa , van harte gefeliciteerd!

@meelezers, prima als jullie meeschrijvers worden hoor! Hoe meer zielen...:thumup:

Toen 3 van de 4 om 20.00 op bed lagen ben ik dus heerlijk mijn hobbyhok in gedoken. Man heeft een bbq met 3 vrienden bij ons (ja, met 3 graden ja, ben ik blij dat 3 volwassenen de max is, en de aanhang dus niet mee mocht komen, scheelt mij weer uurtjes ín de vuurkorf kruipen door de kou want ik laat de mannen heerlijk hun mannenavond houden).

Ondertussen heeft L een poosje gehuild, maar gister heeft ze ook al weer lang beneden gezeten savonds en dan lijkt ze er direct aan te wennen. Dus aai over haar bol en toch maar even laten huilen. Na 5 minuten sliep ze gelukkig weer.

Ik heb zo'n zin in Sinterklaasavond. Ik ben echt goed geslaagd dit jaar, zelfs voor mijn vader. Dat vind ik altijd zo'n drama, die man koopt alles wat hij wil hebben zelf. Maar ik vind het leuk om voor iedereen die het bij ons meeviert iets kleins te kopen. Maar dit jaar is het gelukt. Ook voor alle kinderen echt leuke dingen.
    L krijgt spullen voor bij het keukentje. Het keukentje zelf kan niet meer voor sinterklaas omdat jongste zoon die al heeft gezien. Hij gelooft heilig in de Sint, dus het kan écht niet dat L dan die avond dat keukentje krijgt.
    Dus zodra het blad gedroogd is (vandaag laatste keer in de betonverf gezet) mag hij onze keuken in.
    Van mijn ouders krijgt ze een halfrond telraam van little Dutch. Ik vind dat zo'n leuk merk.

Zo, ik ga mijn bed maar eens in kruipen met een goed boek. Fijn weekend verder!

Magnolia29, Mya, jvsd92 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @riean jij bent ook zo'n heerlijke bezige bij die volgens mij enorm zoete kinderen heeft haha.
    Ik wíl juist een bbq nu. Kan best. Wel binnen opeten. Maar tot nu toe nog niet aan toe gekomen. Ik breng mezelf op ideeën voor kerst.

Hier is de mini tussendoor vaak wakker nu. Denk dichte neus ofzo. Pfoe. Zolang hij maar gewoon verder slaapt. Kleine snurkerd!

Mya vindt dit leuk.
  20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    en dan kom ik aan. Ik kan 's avonds echt alleen Netflixen hoor. Maarja, ik vind dat ook gewoon oprecht heel ontspannend

Deel Deze Pagina