Oh goed dat ik dit lees, morgen heeft L de vaccinaties 8 dagen geleden gehad. Ben ik alvast voorbereid Oh nee, oudejaarsdag is het pas 8 dagen, hm..
Mooooi!! Staat vast prachtig! Hoe is het met de bijkeuken? Ben benieuwd! En thanks voor de reminder van de kinderbijslag haha. Nu voel ik me ook minder schuldig voor de dingen die ik vandaag geshopt heb haha.
Hier vandaag een erg huilerige Q. Heb het zo het idee dat er hoektanden/kiezen zitten te vervelen. Hij heeft vorige week ook een paar van die dagen gehad en zit telkens met zijn vingers aan 1 kant in zijn mond. Kan niet echt wat zien en als ik met mijn vinger wil voelen bijt hij keihard. Dus we zien het vanzelf wel haha. Gelukkig is zijn ritme verder hetzelfde. Morgen komen eindelijk de houten lamellen voor de ramen in de woonkamer. Zitten we niet meer zo te kijk. Echt iedereen loert naar binnen nu. Het zijn ook mega ramen dus het is echt nodig. (3x 130 bij 200 hoog)
Vanavond begonnen aan de serie bringerton. Heerlijke serie, zit er al helemaal in oké al 4 afleveringen gezien . Ik zit er zelfs zo in dat ik gewoon geen erg in mijn telefoon heb gehad vanavond oké ik ben soms wel een beetje verslaafd aan mijn telefoon Mij lijkt het wel wat om in die tijd geboren te zijn behalve die sociale druk om een vent van stand aan de haak te slaan alles heerlijk relax, geen gehaast met dingen
Oh écht! Joepie. Ik heb vandaag het slot gekeken van Station 19 en nu ga ik beginnen (niet nu nu, maar next) aan Bridgerton. Lijkt me ook leuk. Doen er knappe mensen in mee? Verder gister het slot afgekeken van The Haunting of Bly Manor, blijkt dat we de een-na-laatste aflevering hebben overgeslagen. omdat dat een flashback was (en dus afl 7 en 9 chronologisch elkaar opvolgden), werd niet direct duidelijk dat we 8 hadden overgeslagen. Pas toen we daarna met vragen zaten als 'waarom' en 'hoe kan dat dan' ging er iets dagen. Lekker droog. Denk dat we die morgen nog wel ff inhalen. Queens gambit moet nog maar een dagje wachten haha. Nu duik ik erin. Morgen veel uitzoekwerk, ook hoe we het gaan doen met opvang straks enzo. Mijn moeder wordt ook een dagje ouder en merk dat ze het oppassen nu ook wel zwaar begint te vinden. Ik acht de kans er dat we straks 3 kindjes 3 dagen naar de opvang moeten doen... Ja of minder werken, maar structureel een dag minder werken maakt voor mij geen verschil. Ik heb niet echt vaste werkdagen. Ik werk gewoon in projecten, zo moet je het eigenlijk zien. Maar eens goed de financiën tegen elkaar afwegen .. maargoed. Als ik dan denk waar ik het voor doe (mits alles goed gaat natuurlijk) dan denk ik: 'fuck it, dan maar veel kwijt aan opvang. Als we allemaal gezond zijn, gelukkig zijn, werkplezier hebben en geen droge boterham hoeven eten, who cares...' Nu echt slapen!
Ik vind van wel . Station19 staat nog op de verlanglijst om te kijken. Queens gambit staat ook nog op mijn verlanglijst, maar volgens mij is dat wel een serie waar je je koppie bij moet houden. Kijkt denk ik niet zo makkelijk weg. Opvang altijd lastig. L gaat 2.5dag naar de opvang en niet naar opa en oma. E gaat 2 middagen naar de bso en 1 middag naar opa en oma. Mijn ouders werken beide nog en ze riepen altijd wij willen geen vaste oppasdag maar ik merk dat ze het zo op deze manier met E wel heel leuk vinden. Tot half 3 kunnen ze doen en laten wat ze willen en daarna E entertainen. Misschien is dat straks wat voor je moeder als de oudste naar school gaat, scheelt misschien voor der. Nou moet ik zeggen dat ik 3 jaar wel echt een pittige fase vond, middag slaapje ging er af terwijl ze het misschien stiekem nog wel nodig had maar zelf vond ze van niet en ik was zwanger van L en daardoor dood moe en versleten. Toen dat weer beter ging kreeg ik suiker en was stik chagrijnig van het weinig eten . Ik hoop zo dat je de 12e een mooie echo heb, ik gun het je gewoon na alle trajecten en ik zet in op een meisje
Ow en even voor de duidelijkheid, ik gun iedereen die er nog een kleintje bij wil een hele mooi zwangerschap en een gezond kleintje. Ik zal tante miekje zijn en mee genieten van de zwangerschap maar wat zal ik blij zijn als de startkabels bij mijn man doorgeknipt zijn. Ergens komend jaar als covid zich een beetje gedeisd gaat houden
Dan ga ik er binnenkort maar aan beginnen, eerst bringerton afkijken. Ik heb het wel vaker met series dan denk poe daar moet ik bij nadenken en dan blijkt het toch heerlijk verstand op 0 en gewoon kijken
Goedemorgen! Wederom een goede nacht! FINALLY! Na al die miserabele weken! (Misschien moet ik eerder zoveel klagen.....) B werd rond 22:30/23:00 2x wakker. Moest echt eventjes een knuffel hebben van zowel papa als mama en toen sliep die pas weer verder. rond 3.00 hoorde ik hem heel eventjes maar ik hoefde er niet naartoe, misschien een droom? In ieder geval kon ik ook direct mijn slaap herpakken vanmorgen werd hij om 6:45 wakker! O ja hij heeft vannacht voor het eerst geslapen in de puckababy heb niet per direct het idee dat hij zoveel warmer is dan onze vorige slaapzak maar meneer ligt er lekker comfortabel in vandaag moet ik met B weer gaan verhuizen. Het verfwerk is bijna afgerond en ze willen de plinten vandaag ook vast gaan maken. Om 10:00 komen ze al. Het kamertje krijgt steeds meer vorm! Finally! Kan niet wachten tot de meubeltjes erin staan!