♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 1 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 26 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lancer1992

Lancer1992 Niet meer actief

Nee we gev

He wat vervelend!! Voor zover ik weet niet. Had toevallig eergisteren nog gekeken. We hebben maar een fles melk gegeven want dit is niet te doen.... maar hij slaapt nog niet

Mya vindt dit leuk.
  2. Muisje458

Muisje458 Niet meer actief

Blijkbaar is het de spooknacht. Hier ook al een uur op en is al de derde keer wakker. Snap niets meer van dit mormeltje

Mya en Lancer1992 vinden dit leuk.
  3. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Present!
    Al een half uurtje wakker, maar wel lekker geslapen. Een betere nacht dan sommige anderen hier zie ik. Kleine spookjes hebben jullie. Hopelijk doen ze dat niet al te vaak :rolleyes:o_O
    Wij liggen nog in bed. R knuffelt en kijkt Peppa. L slaapt nog. Ik ga zo beginnen met een lekkere warme douche :D daarna scones maken voor t ontbijt. :thumup:
    Verder komt er vandaag een kindje spelen met L. Bij mooi weer kunnen de ouders wat blijven rondhangen - maar anders mag het officieel niet. We zullen zien :cool: de voorspelling is volle zon: de winter is begonnen en het vriest nu ook overdag.

Mya, jvsd92, Kirzy en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Goedemorgen :D

Mevrouw heeft me 2x geroepen, ze durfde toch niet op het potje :rolleyes: Nou prima, dan maar gewoon naar de wc. Wel weer droog, daar gaat het om :thumup: Kijk het nog een paar dagen aan, dan gaan we proberen zonder luier.

Ze mocht schoentje zetten en was om 6u wakker. Man was al wakker, heb ze samen naar beneden gestuurd zodat ik nog even kan liggen :cool: V slaapt ook nog, heerlijk!

Planning voor vandaag? Wij gaan naar een kleine dierentuin in de buurt (uurtje rijden). Even er uit als gezin. Het wordt ontzettend koud, nemen een warme buggyzak mee voor V. En iedereen krijgt extra warme kleding aan. Ben zelf een enorme koukleum, vreselijk :|

Mya en Kirzy vinden dit leuk.
  5. S2909

S2909 Fanatiek lid

14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    Goeiemorgen!

Sterkte aan de dames die er regelmatig uit moesten.

S was wakker om 5u40. Hij was daarna nog moe, dus hem er terug in gelegd. Maar aan en af kwaad worden. We hebben als regel dat hij voor 6u30 zijn bed niet uit komt om op te staan. Dus we zijn pas daarna definitief opgestaan.

Deze ochtend moest hij weer bijten bij het loslaten. Als er iets is waar ik rot chagrijnig van word dan is het wel dat. En het is geen kleine beet, maar echt tanden in mijn tepel en dan al schrapend zijn hoofd achteruit trekken. En dan die glimlach erachter.

Mya en Kirzy vinden dit leuk.
  6. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Nu was J degene die wakker was. Nu met de zwangerschap elke nacht wel wakker rond 0300 uur. o_O om 2 uur later in slaap te vallen en J die dan rond 0600 weer komt:rolleyes:

Wat waren er weer veel wakker vannacht :confused:

Mya vindt dit leuk.
  7. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
  8. Lottie987

Lottie987 Bekend lid

17 mei 2019
    559
    351
    63
    Vrouw
    Oké gezien jullie enthousiaste reacties ga ik ook weer een poging doen om mee te schrijven. Vorig jaar toen de jongste net geboren was ook kort meegeschreven maar merkte dat ik niet zo veel te melden had omdat ze toen nog zo weinig beleefde. Ben wel al die tijd blijven meelezen omdat ik het fijn vindt om de ervaringen van anderen te lezen. Hier dus moeder van 2 kids, de oudste wordt in februari 5 en de jongste is vorige maand 1 geworden. Over het algemeen is onze jongste een vrolijke meid met wel een pittig karakter. Haar broer was wat dat betreft wel veel gemoedelijker. Ze loopt al sinds een week voor haar verjaardag en is dus erg actief. Helaas wordt ze nog iedere nacht 1 tot 2 keer wakker, maar met een klein beetje warm water slaapt ze daarna weer verder. Daarna wordt ze meestal wakker tussen 7.00 en 7.30

RoseMurphy, Mya, wolkje1994 en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Hier ook een slechte nacht gehad, maar niet zo slecht als sommige hier. L wou groot deel van de nacht op ons slapen, maar hij zit ook weer vol snot mogelijk daar last van. E beweerd dat ze niet geslapen heeft omdat ze nadacht over rommelpiet maar zich toen bedacht nee er zijn alleen maar lieve pietjes. Benieuwd naar haar reactie zo :roflmao:

Mya, Sansaatje, Magnolia29 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.336
    8.341
    113
    Amsterdam
    Hier ook al bij aflevering 5 van virgin river, blijft een heerlijke serie hehe!!
    En dames we hebben een huis op het oog wat echt ongeveer ons droomhuis is nieuwbouw. Maar pffff de beslissingen gaan we het doen financieel etc etc. Voordeel is oplevering al in april echter dus haast achter de keuze. Klein project van 4 huizen en die zijn gewoon 250m2 met ook een een flinke tuin.

RoseMurphy, Poolvos, Mya en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Poeh, heftig die nachten weer. :eek:

Hier echt ontzettend gezegend met Q die standaard pas 7.30 wakker wordt. Wij liggen nu lekker met zijn alle in bed te hangen. Zo er maar uit en het ontbijt klaar maken. Wij hebben hier afgesproken dat man altijd het meeste met Q doet op zondag zodat ik mijn handen wat vrij heb. Dus ik vind zondag altijd heerlijk. :D

Mya, Kirzy en Sansaatje vinden dit leuk.
  12. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Oeh wat spannend!! Jullie wonen rondom Amsterdam toch? De huizenprijzen zullen daar wel helemaal van de zotte zijn... :eek:

13. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Hier ook een spook! Geen kind maar ikzelf, eerste nacht zonder babyfoon (wij slapen onder kamers van de kinderen dus horen echt wel als er iets is) uiteraard dacht ik steeds iets te horen. Was niet zo. Ik moet vandaag werken maar dat kan van uit huis. Hopelijk vanmiddag rustig want dan kan ik met man en oudste F1 kijken. Wij bestellen altijd iets lekkers op zondag dus eten makkelijk. :roflmao:

RoseMurphy, jvsd92, Poolvos en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Heerlijk he die fantasie van die kleuters.:roflmao:

Miekje86 vindt dit leuk.
  15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Woooooooo. De mini werd pas wakker om 8.00!
    Zn broer helaas om 6.00 en is toen bij ons gekomen. Maar de mini. 8.00. Haha :D

RoseMurphy, jvsd92, S2909 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Lancer1992

Bah helse nacht hier. Uiteindelijk na de fles B in een campingbed naast ons gelegd. Werkte ook niet. Man pakte B weer in bed en na wat geworstel was het ineens stil..

van 1:00 tot ik gok 4:45 Is B wakker geweest met een hoop gehuil. Niet paniekerig ofzo maar ik ben wakker en ik verveel me huiltjes o_O

Ik ben dus weer wakker. B ligt nog lief naast ons. Ja wat moet ik nu denk ik dan. Hele dag een beetje door de war nu. Wat zouden jullie doen? B nog even laten liggen of toch wakker maken en weer wat eerder in het middaguur wegleggen? o_O:confused: Om 11:00 krijgen we weer bezoek ivm feestje.

zou het voor B echt weer de prikkels zijn geweest? Heeft iemand een dreumes handleiding voor mij? :rolleyes::p

Nina Sanders en Mya vinden dit leuk.
  17. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    @Lancer1992 ik zou B nog even laten liggen. Dan proberen zoveel mogelijk aan het normale ritme te houden. Weet niet hoe vaak B nog slaapt?

18. Lancer1992

normaal staan we tussen 6:30 en 7:00 op.
    9:30/9:45 tot 10:30 ochtendtuk
    13:30 - 15:00/15:30 middagtuk

19. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Ja lastig. Denk als je B nu wakker maakt er toch niet geslapen gaat worden om 0930. Je kan het proberen natuurlijk. En anders B laten liggen en door trekken tot 13:30 als B dat trekt..

Lancer1992 vindt dit leuk.
  20. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.145
    5.996
    113
    @Siepie85 gaaf zeg! En wat een woonruimte dan joh! Lastig zulke beslissingen, succes ! hoe groot wordt de tuin?

@Lancer1992 ikzelf zou om negen uur zeggen nu eruit. En dan 12 uur erin. Zo zit je weer terug op het ritme van om 19 uur naar bed

Lancer1992 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina