@Nina Sanders De app ZwangerHap zegt tonijn niet nemen.. wel jammer vind t heerlijk haha. Staat niks bij over of oven uit maakt..
Hier een lange dag, net klaar. Normaal drink ik niet doordeweeks, maar ik heb een glas lekkere rode wijn ingeschonken en ik kruip op de bank! Fijne avond allemaal.
@Katin87 wat fijn van je uitslag, maar ik snap je ook wel. Iets wat afwijkt wil je gewoon weg hebben. Hoe is je eerst week (tot nu toe) bevallen? Of heb ik dat even gemist @jvsd92 fijn dat er nu eindelijk actie word ondernomen. Hopelijk kunnen ze je nu snel helpen. @Magnolia29 lekker met de beentjes omhoog in een warm huispak met een koppie thee (of wijn, daar krijg ik het altijd warm van). Hopelijk knap je snel weer op @RoseMurphy benieuwd of je moeder het door had. De mijn toen niet. Die had eerder verwacht dat we pas voor een 2de zouden gaan als E op school zou zitten. @Nina Sanders fijn dat de omeprazol zijn werk doet. Hopelijk heb je het alweer warm anders zelfde advies als voor magnolia. Lekker met een theetje op de bank (en nee jij mag de wijn niet ). Geen idee of tonijn uit de oven nu mag, hou niet van vis daarom er nooit in verdiept maar heeft voedingscentrum daar geen antwoord op? @Sansaatje geniet lekker van je wijntje Hier eindelijk lekker op de bank. Keuken schoongemaakt, boodschappen binnen en kamer versiert. Nog even bezig geweest met de traktatie van L voor vrijdag op de opvang. Ik ga bananenbootjes maken. Hier nu alleen nog maar de prikker met zeil in de banaan prikken. Ik ga denk zo ook lekker een wijntje optrekken op een emotionele avond want mijn babie word een dreumes en vandaag liet hij even zien dat hij groot word opeens stapte hij de hele woonkamer door achter zijn (roze ) loopwagen zonder onze hulp (gisteren nog op zijn knieën). Ik ben nu wel blij dat ik vorig jaar de weeën en bevalling overdag had, bij E had ik die midden in de nacht en ik lag die nacht voor haar 1ste verjaardag op het hele tijdstip van mijn bevalling wakker
Lieve reactie! Eerste week (ma/di, woe is mijn vrije dag) bevalt tot nu toe goed! Het is vooral veel kennis maken met alle mensen en de systemen. Ik heb denk ik een goede keuze gemaakt door te switchen van werk. Hoop dat straks de werkzaamheden mij ook goed afgaan, maar dat komt vast goed Die kleintjes worden snel groot he! Alvast veel plezier morgen!
Hier rond snuffelen wat een goede leuke peuterspeelzaal is hier in de buurt. Alles zit mega snel vol en begrijp net van een vriendin dat ik al laat ben. Ja uh, weet ik veel.
Dan zou ik ook maar beginnen met een school te zoeken. Hoor ook regelmatig dat je daar ook op tijd mee moet zijn.
Alles gelezen, maar ben alles alweer kwijt. Sorry Hele pittige dag op het werk. Veel overprikkelende kinderen, haren zijn letterlijk uit mijn hoofd getrokken. Net wat lekkers bij de supermarkt gehaald en plof nu op de bank met een goede film. Op naar morgen, hopelijk naar huis met al mijn haren
Oh jee haha. Hier ook nog niet mee bezig maar het gaat hier ook nooit zo hard. Het kdv waar A zit doet ook peuteropvang dus moet wel goedkomen denk ik
Hier lekker in bad. Ga er nu uit, lekker warme chillkleren aan. Dan even spullen van A klaarzetten voor naar de opvang morgen. Kopje thee en lekker slapen. Ik heb echt zin om uit te slapen. Misschien dit weekend vragen of A bij opa/oma kan logeren haha. En van t weekend heb ik iig weer een uitslaapdag Maargoed, morgen weer eens een zeldzaam dagje kantoor dus daar heb ik ook wel weer zin in
Ohhhh shit moet ook nog een school en bso bellen voor O. Kak. Hier wederom heerlijk met man op de bank Greys Anatomy kijken. Ja, ik mis het idee van een glas witte wijn of glas cava wel, maar het product zelf missen? Nee, dat doe ik niet. Dat komt bij mij vanaf het 2e trimester . En ach, dat gaan we straks natuurlijk inhalen. Lekker met serie op de bank is natuurlijk een heerlijk vooruitzicht! Verder hier nog de naam anu.L op een oud lijstje gevonden. Gaat ook weer de lijst op! Gek genoeg denken we vooral na over meisjesnamen. Maar het zou ons niets verbazen als ook dit weer een jongen is. Morgen komt ook mijn Douglas pakket binnen. Heb mn hele skincare altijd van Estee Lauder en serieus, alles was zo ongeveer op. Ik heb maar even mn verstand op 0 gezet en maar gewoon alles bijbesteld. Cleaner, serum, facewash, dag-, nacht- en oogcrème en ook nog maar een mooie gloss erbij. En maar hopen dat mijn man onze rekening niet checkt Verder gaat het hier prima. Wel het idee dat er van alles aan het verschuiven is in mijn buikholte. Mijn buik zet op en mn darmen zijn druk en bollen op. We doen het maar ergens voor . Ik mag wederom niet klagen tot nu toe. Ik ga weer verder met Greys!
@Katin87 fijn dat het geen slechte uitslag is, maar wel vervelend dat je zo bezig blijft @ peuterspeelzaal, ik heb altjid gezegd dat ze bij mij niet erheen gaan als ze naar een kdv gaan. Maar ik denk nu toch regelmatig dat ik L er toch heen ga doen. Het lijkt me echt zo fijn om weer een ochtendje voor mezelf te hebben. We nemen toch niet alle uren opvang af die we zouden kunnen krijgen, dus krijgen er als het goed is ook toeslag voor. Hier zit alles op 1 terrein, school, kdv, bso en peuterspeelzaal. Zo handig. Ik vind het zo mooi in de zomer, dan speelt L buiten, en komen haar broer en zus even buurten, die zitten dan op de BSO, maar spelen dus aan de andere kant van het hek en mogen dan even knuffelen met haar als ze willen. Hier een pittige dag, alle kinderen thuis en werken. Gelukkig nam man het grootste deel voor zijn rekening. Morgenochtend moet ik naar kantoor, en in de middag denk ik dat ik de pineut ben. Hopelijk gaat het sneeuwen vannacht, dan kunnen ze mooi buiten spelen.
Ah ja dan zal dat wel los lopen. Q gaat niet naar een opvang. Maar heb inmiddels een super leuke peuterspeelzaal op het oog. Op loopafstand. Morgen is even informeren.
Oeeh ja leuke naam! Is ooit nog een tijdje mijn bijnaam geweest bij vriendinnen haha. Meisjesnamen waren bij ons voor A al makkelijker dan jongensnamen. Als we een tweede jongen krijgen moeten we weer even goed nadenken denk ik