Zo, ik lig in bed. Uiteindelijk alleen een schaaltje yoghurt gehad, dat was m'n avondeten Maar voel me nu weer wat beter, dus dat is fijn. Morgen thuiswerken met de kinderen er bij. En opdrachten met N maken. We gaan een pinguïn knutselen, woorden over de winter stempelen, woordzoeker maken en een vogelbingo doen tijdens het wandelen (welke vogels kom je allemaal tegen, die afstrepen op de kaart). En ondertussen online lesgeven aan m'n sterke leerlingen en zorgen dat V er niet doorheen tettert En nog even een succes momentje; sinds 1 januari is er 3 kg af We zijn er nog langgg niet, maar je moet ergens beginnen
Hier ineens een zeehondje snikkend wakker even douche aangezet en lekker dromen, hij vond vooral de stralen erg interessant om naar te kijken en het hielp ook wel voor z’n ademhaling. Nu met zoutspray en zetpil weer op bed. Is nu iets rustiger. Maar dan vind ik het dus weer eng omdat ie zo stil ademt (wat ie normaal ook altijd doet, net als man haha). Wel nog af en toe een hoest. Weet dus niet of ie naar opvang kan morgen (niet dat dat t belangrijkst is), maar anders blijf ik toch thuis. Man kan moeilijker thuisblijven. Hij heeft wel eerder gehad dat ie er savonds last van had maar in de ochtend niks meer en vrolijk, dan vind ik t zo lastig. We wachten even af
Hier zei ik tegen man om 22.30: ff kwartiertje op de bank liggen en dan naar bed. In slaap gevallen tot nu . Maar ehhh, Washington..?! Zucht... oh Lord..
Goedemorgen! Hoe zijn de nachten gegaan? Hier werd mini O om 7 wakker. Net een fles in bed op en nu klaarmaken, rond 8 zet mijn man m af bij m'n moeder. Verder werkdagje thuis!
Goeiemorgen! Deze nacht één keer opgestaan voor S, zo rond 3u. Fles gegeven, verse luier en weer in bed. Heeft halfuur staan roepen en huilen in bed, heb hem paar keer met zijn hoofd tegen zijkant zien bonken ook(niet dat hij viel ofzo, gewoon expres) en plots legde hij zich neer en heeft dan nog geslapen tot 7u15. Ik heb nu 2 dagen verlof. De eerste keer dat ik alleen verlof heb sinds september. Wil zoveel doen, maar ga denk ik vooral momenten niets doen. Ivm inschrijven in school. Hier in België werkt het wat anders omdat peuters hier naar school kunnen gaan vanaf 2,5 jaar. Wij moeten S inschrijven in maart. Hij mag dan gaan vanaf 19 april 2022. Moeten 3 scholen kiezen en de gemeente wijst dan 1 toe. Ik hoop dat we onze eerste keuze krijgen want die zit hier om de hoek.
Hier nu op de bank met de laptop op schoot, work work work. Verder af en toe wat klusjes tussendoor. Zo heb ik net even mn make-up kwasten gereinigd (ik doe dat altijd met goed warm water en baby shampoo, ze worden brandschoon en blijven zacht!) en zet ik zo nog een bakkie koffie!
Dank jullie wel allemaal . L vond zijn cadeautjes ingepakt helemaal niet interessant tot grote frustratie van E. Uit gepakt vind hij ze wel leuk gelukkig. E speelt er ook flink mee en moet nu al politieagent spelen wie met wat speelt en maar blijven zeggen dat het van L is . Zojuist ook weer online meeting gehad met de klas van E. Ze hebben allemaal gezongen voor L. Ik wilde eigenlijk zo lopend taartje gaan halen maar het blijft maar regenen hier
@Miekje86 gefelicteerd ! @RoseMurphy hoe is de nacht verder gegaan? Hoe gaat het nu ? Hier heeft L een zetpil gekregen voordat ze naar bed ging. Komen twee hoektanden door en ze heeft er al een paar nachten last van. Ze heeft de hele nacht door geslapen !
Hier wel steeds meer moeite met onze keuze om uit praktisch oogpunt, en punt van de slechte nachten / mijn lichaam verder laten herstellen, te wachten met een tweede. L was vanochtend zo blij dat ze na drie weken weer bij de gastouder was. ‘Elen, elen!’ Ze wilde zo graag spelen. Kom nog net een ‘zwaai’ vanaf, geen eens een kus. En dan gun ik haar dus zo een broertje of zusje wat niet te ver van haar af zit. Ze is altijd al zo gek op andere kindjes geweest ! Blegh voelt even zo egoïstisch allemaal
Maar dit is ook een fase hoor! De reden voor wel of geen kindje moet- vind ik- echt vanuit jullie oogpunt liggen. Maar dat vind ik hoor. Ik denk nu juist: oh god, wat doe ik O aan, nóg een broertje of zusje... Maar joh dat loopt allemaal wel los!
Nee nee Wij zijn echt klaar met 2 hoor. We hebben het er met oud en nieuw nog weer over gehad. Dus nu hopen dat m'n zusje ons snel wat te vertellen heeft, dan kan ik over een paar maanden in real life baby knuffelen