♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 1 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 26 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh ik vind zon pasta met zeevruchten ook goor. Of paella :o::cry:

jvsd92 vindt dit leuk.
  2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Wel buffelmozzarella he, geen stuk kauwgom!
    Port salut is ook zo heerlijk!

jvsd92 vindt dit leuk.
  3. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ja zo ranzig. Ik hoef zelf ook niet veel meer als ik het alleen al ruik. Dus ik sla over.

4. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Maar natuuuuuuurlijk.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  5. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.804
    7.400
    113
    @Magnolia29 gefeliciteerd! Superleuk!
    @wolkje1994 , wat mooi dat jullie er uit zijn! En idd, een jaar is te overzien toch? Laten jullie je huis helemaal nieuw bouwen? Staat er nu nog geen huis, of moet er iets gesloopt worden voor je kunt gaan bouwen?

Vanmiddag had ik 1,5 uur helemaal alleen voor mezelf. Geen kind om me heen :eek: Oudste naar een vriendje, tweede naar oma, derde naar een feestje, en L sliep. Ik heb man maar weer naar buiten gekeken toen hij binnen kwam voor de koffie, omdat ik zo genoot van mijn momentje alleen midden op de dag :roflmao:

Ondertussen is de derde weer thuis en L wakker maar ze vermaken zich beiden gelukkig prima.

Vanavond wil ik de zolder van het achterhuis opruimen. Valt op zich mee, er staan maar 8 of 9 dozen ofzo en wat losse spullen maar wel alles er zo op gesmeten :roflmao: Hij is best ruim voor een bergzolder. Maar de oudste heeft de elektrische treinrails bij mijn schoonouders opgehaald, die was ooit van mijn man en zijn broers. Het plan is om die op onze zolder neer te gaan leggen, zodat de jongens daar de komende weken zoet mee zijn.
    Enige nadeel is dat die zolder alleen via onze slaapkamer te bereiken is. Maargoed, dat is dan maar zo, als ze zich maar een poos vermaken :thumup:
    En daarna WIDM kijken natuurlijk :)

Mya, wolkje1994, Magnolia29 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier vanavond weinig plannen. Ff de bedden opmaken (eigenlijk alleen ons bed, want O en de mini hebben beiden terracotta beddengoed erop liggen dat ik ook samen was) en matras + topper keren. Beneden nog even zuigen (man dweilt) en morgenochtend staat de bovenverdieping op de planning. Net de hele keuken (lees: aanrecht en kookplaat) schoongemaakt want vanmiddag hebben we uitgebreide omeletten gemaakt (ja, na de kaasbroodjes van de bakker haha). Vanavond eten we dus iets makkelijks (broodje).

Dan wil ik kijken of ik wat leuks kan vinden voor een nachtje samen weg. Verder kijken wij hier WIDM nooit, dus wij gaan lekker verder met Greys Anatomy. Wil er een beetje op tijd in liggen omdat ik morgen ook niet te laat wil opstaan. Wil dan met zijn allen onder de douche en dat kost toch ook eventjes tijd..

jvsd92, wolkje1994 en Mya vinden dit leuk.
  7. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Hier een gezellige verjaardag gehad. L is lekker verwent. Morgen gaat de verjaardag niet door. Schoonmoeder en zwager zijn ziek, gelukkig wel negatief getest. Nu lekker de woonkamer weer in normale staat neer gezet, slingers verwijderd en alles gestofzuigd. Nu lekker met de voetjes om hoog en keep up with the kardashians kijken om straks over te schakelen naar wie is de mol

Mya, Magnolia29, RoseMurphy en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    @riean we gaan wonen in een oude woonboerderij. Maar komt er eigenlijk op neer dat alleen de buitenmuren blijven staan. Verder wordt alles gedaan. Gaan het echt strippen. Ja een jaar is zeker te overzien. Zie er stiekem wel tegen op. Rust in huis, is rust in mijn hoofd. Nu kan ik het al niet zo opgeruimd hebben als ik zou willen. Gewoonweg geen plek voor. Laat staan een tweede. Maar een woonruimte is denk niet een reden een tweede kind uit te stellen. Helemaal wanneer je weet dat je met, vanaf nu, over 1,5/2 jaar in een nieuw groot huis zit. Jij hebt toch ook een tijdje klein gewoond ? Of was jij dat niet?:oops: En heerlijk joh even zo’n moment voor jezelf !

S2909 en Mya vinden dit leuk.
  9. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Wij hebben ook echt mini gewoond hiervoor! Ging prima. Je verzint vanzelf overal wel een oplossing voor en ik bleef snel dingen weggooien of verkopen wanneer het niet meer nodig was. Dus we hadden ook echt niet zoveel spullen meer omdat er gewoon weg geen ruimte was. Komt echt wel goed! Ik ben ook erg opgeruimd en kan moeilijk tegen een ongeorganiseerd huis of een chaotische planning kwa verbouwing. Maar je went er snel aan. :roflmao:

Mya en wolkje1994 vinden dit leuk.
  10. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.804
    7.400
    113
    Nou idd!
    Wij woonden op 60 m2 met zijn vijven, ruim een half jaar, met buiten een badkamer en 2 slaapkamers boven. Ik moet zeggen dat ik me nu niet meer voor kan stellen dat we het deden, maar het ging best. Al ben ik blij dat we toen geen lockdown hadden hoor :roflmao:

Moet wel bekennen dat ik het absoluut nooit meer doe. Maar dat komt ook doordat we woonden in de verbouwing. Bouwvakkers liepen de hele dag door dat minihuisje heen, altijd modder enzo in huis omdat buiten al helemaal niks af qua bestrating o.i.d.
    Het was het absoluut waard geweest hoor, we zijn zo blij met het resultaat, maar het heeft me wel een paar jaar van mijn leven gekost (oke, het was ook belachelijk dat ik ook nog eens zwanger raakte in die tijd, dus met 36 weken nog plafonds, vloeren en muren stond te verven en behangen :roflmao:. Daarom is het slim om juist in je kleine huisje aan een tweede te 'beginnen' @wolkje1994 , dan kun je helemaal fit de verbouwing in!)

Mya, wolkje1994 en jvsd92 vinden dit leuk.
  11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Dit + ik gooi heel makkelijk dingen weg.
    Als ik iets nieuws koop: hop weg met de rest. Ik haat dingen bewaren puur om het bewaren. Troep is alleen maar onrust, rommelig, neemt ruimte in en geeft stof.
    Bahbah. Weg ermee

Mya en jvsd92 vinden dit leuk.
  12. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Nou pf, respect hoor! Wij woonde een paar straten van ons huidige huis af. Dus die zooi hadden we niet. Er moet nog wel wat gebeuren hier. In februari is alles als het goed is klaar. Maar nu heb ik geen last meer van extreme zooi. Dus dit is prima te doen. Maar met het echte verbouwen zaten wij gelukkig in ons mini appartement!

Mya en wolkje1994 vinden dit leuk.
  13. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Same. Al helemaal toen ik zwanger was. Iets met nesteldrang. :o: We waren dus ook zo verhuisd eind vorig jaar. Alles wat we meenamen zijn spullen die we gebruiken. :D

14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja joh wij ook! Wij hadden echt een half lege kamer hier :roflmao:

jvsd92 vindt dit leuk.
  15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Maar dus wel binnen een dag alles ingepakt en uitgepakt. Oke nou ja, 2..

jvsd92 vindt dit leuk.
  16. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Die heb ik nog steeds haha. Is nu Q zijn speelgoed opslag.

17. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ook! Was zo gebeurd. Alle kasten waren al schoongemaakt en in elkaar gezet, dus kon zo alles overleggen. En ik ben dan ook zo’n freak die echt op elke doos/zak een hele opsomming had wat er in zat, in welke kamer het moest komen enz.

18. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    Nou dat niet spullen willen bewaren heb ik ook! Echt ik ben zo van het ontspullen... en toch denk ik vaak ‘hoe kom ik er aan?’ Haha! ‘Grappig’ dat jullie ook zo klein hebben gewoond. En moet je nu zien, hartstikke gaaf huis !

Jeetje respect zeg! Wat zeur ik dan, wij 60 m2 nu ook ja! Twee slaapkamers en een badkamer. Kleine keuken en kleine woonkamer. Wel een flinke hal en washok. Alles begane grond, geen boven. Vooral het washok ben ik blij mee. Kindje komt dan wel bij ons op de kamer eerst. Wij blijven sowieso hierin tot ons huis af is, moet er niet aan denken midden in de verbouwing zwanger te zijn. En wat je zegt, zei ik toevallig ook tegen mijn vriend. Bevallen tijdens een verbouwing lijkt me ook niks. Als ik dan mag kiezen...

jvsd92, Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  19. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    Hier wel een goed gesprek net met mijn vriend. Alweer haha ! Als het aan hem ligt gaan we per direct voor een tweede. Maar ik twijfel nog teveel. Zou het zo graag willen, maar ben zo moe door de nachten met L. Hij kan de nachten niet op zich nemen ivm met zijn werk. Sta ik ook achter hoor. Dus we zeggen nu dat we over twee maanden kijken hoe de situatie is. Misschien slaapt ze dan wel perfect! Je weet het nooit

Sansaatje, jvsd92 en Mya vinden dit leuk.
  20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Zeg, het duurt ook minimaal 9 maanden nog he, mocht het direct raak zijn...

Mya vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina