Oh jongens, mijn vriend is weer weg en L is gewoon elk half uur wakker. Ze schreeuwde nu zelfs zo hard dat Z ook wakker werd. Ik wil slapen!!! Lig (zit half rechtop met L bovenop mij) met beide meisjes in ons bed. Kan wel janken
Jaa,, maar ik ga en wil niet zo moe een zwangerschap in gaan, aangezien ik na mijn zwangerschap van L die erg pittig was problemen met mijn evenwichtsorgaan gekregen heb. Ik ga niet zwanger, super moe en met draaiduizeligheid de nachten met L zo doen. Daarom wachten we het nog even af
Hier zijn we allemaal weer uit bed en beneden. Q zit een broodje te eten. Man gaat zo weer beginnen met klussen. Hebben even een paar weken rust genomen want we waren kapot. Vandaag dus starten aan de laatste dingen. De planning is nu dat we eind februari helemaal compleet klaar zijn, en dan ook echt klaar klaar.
Morning! Hier hebben we net ontbeten en springen we over een half uurtje ofzo lekker ff de douche in. Wil eerst nog een bakkie koffie (jep, ook tijdens de zwangerschappen haha (drink je koffie @RoseMurphy?)). Verder vanochtend ff de vloer boven doen en niet veel plannen. Morgen einde dag heb ik een deadline voor werk maar de kindjes zijn er niet dus dan kan ik mooi vooruit. En nu maar hopen dat er geen verhoging krijgt ofzo. De mini heeft gelukkig totaal geen last van de vaccinaties. Maar ik hou rekening met de beruchte dag 8. Hij is vorige week woensdag geweest dus dat zou dan komende woe/do zijn. Deze week past mn moeder op vrijdag weer op. Trouwens, dit doen we tot maart. We merken dat het echt zwaarder wordt voor haar ook dus we gaan per maart beide kindjes 3 dagen per week naar de opvang doen. Wel zo eerlijk, ik bedoel. We hebben altijd gezegd dat we dit zo doen zolang het voor iedereen leuk blijft. Ze blijft nog wel incidenteel oppassen hoor. Maar wil er niet meer van afhankelijk zijn. Gelukkig was er per maart voor beiden nog een plekje (op de do). Verder hier weinig nieuws. We zien wel wat de dag ons brengt.
Pfff ik ben hier even super gefrustreerd. T heeft weer buikgriep vannacht spugen nu diarree. We hebben nu in 3 weken tijd nog geen 1 keer iemand niet ziek gehad. Ben helemaal klaar met buikgriep. Je kan er de klok op gelijk dat we het ofc allemaal weer krijgen. Waarschijnlijk weer een andere variatie meegenomen van het kdv. Ben der zo klaar mee
Uiteindelijk heb ik van 1 tot 6 geslapen. Nu zit ik op de huisartsenpost met de oudste. Ze is in bad uitgegleden en viel met haar kin op de rand. Resultaat: een mooie glip in haar kin. Denk dat ze het gaan plakken. Lekker begin van de dag
Ach meid wat rot! Het zit je niet mee zeg Hier geen plannen vandaag. We hebben tot 08.30 met zijn vijven in bed liggen kroelen, vanaf 07.30 uur. Toen werd de oudste wakker van het gillen van de andere 3 (iets met kietelmonsters in ons bed enzo ) en zijn we maar gaan ontbijten. Opladen voor weer een week 24/7 met zijn allen thuis. Als ze morgen gaan melden dat de scholen langer dicht blijven mail ik direct school dat in ieder geval de derde en misschien dochter ook, naar de noodopvang komt, want anders word ik gek. En ik sprak wat moeders van school en het is overal hetzelfde liedje, dus ik ben blij dat ik niet de enige ben die dit niet te doen vind Fijne dag!
@Katin87 jeetje meid, zit je echt niet mee! Hopelijk is het na het plakken even klaar en kan je lekker zondag houden met je kids ! @riean groot gelijk de noodopvang. Het is anders echt niet te doen... Het is niet zo dat je gewoon iedere dag thuis bent, je werkt ook nog... @Nina Sanders ik kon ook niet stoppen met koffie tijdens de zwangerschap! Maar je mag gewoon twee bakjes koffie hoor! Ik ben van acht naar twee Op een dag gegaan. Was even een week hoofdpijn tussen de middag, maar daarna ging het goed. Ben na de zwangerschap wel op drie bakjes op een dag gebleven. Natuurlijk stukken gezonder dan acht
@wolkje1994 ik ben terug gegaan van 4 naar 2. Ook niet meer behoefte. Drink ze zwart en houd ook van sterke koffie.
Jeetje wat frusterend ! Wat nog wel eens kan helpen is probiotica! Met een buikgriep gaan ook de gezonde datmbactiëren mee... ik neem altijd probiotica na een buikgriep, zo minder bevattelijk voor een nieuw virus
@Nina Sanders Geen koffiedrinker hier, nooit gedaan haha. Wel een enórme theeleut. Liefst uit van die 0,5 liter bekers van Blond haha. Moet zeggen dat ik bij de zwangerschap van A niet echt rekening heb gehouden met cafeïne oid in thee. Maargoed drink ook wel water en fris haha. A werd vanochtend 8.00 wakker heerlijk. Vannacht rond 4.00 hoorden we hem even maar toen is ie zelf weer in slaap gevallen gelukkig. Daarna dus 8.00 en t was mijn dag om op te staan, helemaal top. Al was man ook wakker door mij haha. Hier net alleen met de hond bijna anderhalfuur gewandeld. A sliep dus man thuis gelaten A heeft van 10.15 tot 11.40 weer geslapen. Gelukkig is z’n koorts afgenomen. Gister was t 40, nu 38.4
Ze hebben de wond geplakt. Kleine meid heeft geen kik gegeven. Eenmaal thuis lekker broodjes gegeten en weer gaan spelen. Totdat... Ik weer een rode kin zag, de wond was weer opengegaan Dus wij zijn net weer naar de huisartsenpost geweest. Het is opnieuw geplakt met twee pleistertjes erop. Volgens dat arts is het hoogst uitzonderlijk dat de wond weer open is gaat na het plakken. Kleine meid heeft zich weer goed gehouden. Dus... Zo kom je de ochtend wel door Vanmiddag ga ik met de meiden naar mijn ouders. Daar komt mijn zus met haar jongens ook. Kunnen ze mooi spelen met elkaar.