Denk dat ik het slapen over ga slaan. Sinds 2:00 weer wakker. B ligt gelukkig weer een klein uurtje te slapen maar bij mij wilt het gewoon niet meer lukken. Heb me al naar de bank verplaatst
Echt rot voor je meid @Lancer1992. Ik blijf het jammer vinden dat je vriend niet aan de slaapcoach wilt. Hier is L al twee dagen om vijf uur wakker. Maar ik weet dondersgoed waarom. Ze heeft de afgelopen twee dagen alleen in de ochtend geslapen. Precies wat de slaapcoach zegt niet te doen bij vroege vogels. Naja zie t maar als iets dat ze gelijk heeft haha ! Gaat B al vroeg vandaag naar je moeder ? Kan je lekker bijtanken !
@Lancer1992 De slaapcoach die ik steeds noem hier (slaaptipsvoorbabys), kost 'maar' (ik vind het niet veel, maar dat is persoonlijk) €100 voor het consult. Ik had het er voor over gehad
Thanks ladies! ik heb alle gidsen van slaaptipsvoorbaby’s al langer in huis dus die heb ik ook al vaker doorgelezen! B heeft geen ochtendslaap meer en slaapt in de middag 1 tot 2,5 uur. Om 19:00 gaat hij weer naar bed en het inslapen kost hem normaal gesproken geen moeite. Hij word gewoon midden in de nacht wakker en weet niet meer hoe hij zijn slaap moet hervatten. Dus wakker worden, spelen of brabbelen (de fase waar ik dus ook wakker van word) na enige tijd verveelt die zich en begint die te huilen. Pas na 2 uur valt hij weer in slaap. Vind het zo jammer, B had zulke fantastische dagen de afgelopen weken, snap niet hoe dat ineen keer weer is omgeslagen ik vind 100,- ook niet veel geld maar het probleem ligt gewoon bij manlief. Als we hiervoor gaan betekent het dat we allebei consequent moeten gaan zijn. Hij heeft aangegeven dat hij het onzin vind want meerdere ouders hebben hier last van, het is een “fase”. Het verschil tussen ons beiden is dat hij direct weer in slaap kan vallen en ik dus niet, vandaar dat ik wakker blijf liggen. Hij geeft de zwangerschap daarvan de schuld. Ik kan wel een consult gaan aanvragen maar dat houd dan in dat ik alles alsnog zelf mag gaan doen omdat meneer toch niet mee gaat werken. Of hij doet het alsnog op zijn manier. normaal botsen manlief en ik (bijna) niet, enige keer als het gebeurd, is hij zo eigenwijs als de pest en doet dan juist het tegenovergestelde. Want als hij iets niet wilt, wilt die het ook echt niet Ik heb mijn hulptroep ingeschakeld. Moeder is nu beneden bij B zodat ik toch nog kan proberen iets te slapen. Vanavond blijft B bij mijn schoonouders slapen. Zo ontzettend dankbaar hoevaak ik op hun terug kan vallen zonder me schuldig te hoeven voelen
@Lancer1992 Fijn dat je moeder er nu is en je even kan rusten! Ook dat hij bij je schoonouders blijft slapen vanavond. Doet hij het daar ook?
Hier nu even rustig op de bank. Mijn man brengt Q rond 10 naar zijn ouders. Blij mee want hij is suuuuper ondeugend. Dus hoef ik even niet de hele dag nee te zeggen haha. Stedin komt straks om nieuwe slimme meters in de meterkast te installeren. Ook worden de lades van de keuken vandaag omgeruild die niet goed waren. En verder gaan wij ondertussen klussen.
Ene keer wel, andere keer niet. Beetje rommelig net zoals hier dus. Mijn schoonmoeder kan door de lockdown helemaal niet werken, ook niet vanuit thuis uit. Ze had zelf voorgesteld B bij hen te laten slapen vandaag. Ik kan me haar eigenlijk ook altijd herinneren als de nachtuil van het gezin. Als ik dan vroeger niet kon slapen en even naar het toilet moest midden in de nacht, dan zat zij nog beneden televisie te kijken. Ik denk dat zij dus niet zo’n moeite heeft met de nachten. Ze is wel geen ochtendmens maar dat is mijn schoonvader dan weer wel. Prima combo. Ben benieuwd hoe B het vandaag gaat doen daar. Zij zullen dus ook B gaan opvangen als ik aan het bevallen ben. Bij mijn ouders kan B gewoon niet slapen omdat er geen “gezonde” spanning is tussen mijn ouders en broertje die nog thuis woont. Dat is dus vaak ook de reden waarom mijn moeder dan naar ons toekomt, dan heeft B wat meer rust en hoeft die de discussies/ruzies niet mee te krijgen
Lastig zeg!! Fijn dat je schoonouders het zelf aanbieden. Dan kun je B met een gerust hart daar laten. Verder heb ik echt 0,0 tips voor je. Q is altijd een goede slaper geweest. Dus ik heb geen idee. Ik hoop dat hij in ieder geval een beter ritme heeft als jullie kleine meisje komt!
Hier de mini net gedoucht die ligt nu in bed na een zwaar drama ochtend. Dit is dag 7/8 na het vaccin dus... Verder vandaag weinig plannen. Wat werk tussendoor en vanmiddag kan ik mijn nieuwe laptop ophalen! Eindelijk!
Ook weer present. Voel mij een beetje bleg. Werd vanmorgen wakker met keelpijn, maar daar heb ik geen last meer van. Waarschijnlijk heb ik vannacht een bos om gezaagd . L is wel lekker snotterig dus misschien heb ik ook wel een beetje zijn virus. Hopelijk zet dat niet door, heb weinig zin om te gaan testen. Zojuist al rommeltjes geruimd in huis. Zo alleen nog even stofzuigen en de was opvouwen en dan weer klaar voor vandaag. Ook als L slaapt even boodschappen halen. Als het weer zo blijft straks even lekker naar buiten
Gefeliciteerd met de goede echo @Nina Sanders! Hier vandaag thuis met de kids. Meisjes gaan zo in bad na een sessie vingerverven. (Is ook wel nodig )
Wat fijn dat alles goed is @Nina Sanders Hoop dat bij ons ook lukt deze maand Helaas maar 1 poging kunnen doen omdat cyclus in eens veel korter was dan vorige maanden Morgen voor mri borstonderzoek vind het best wel spannend komt veel borstkanker voor in de familie en 3 jaar geen onderzoek gehad ivm 2 zwangerschappen verlies kindje en volop bv
Ik lees wel alles mee maar reageer even wat minder. Volgens mij vroeg je me of ik klachten had @Nina Sanders en ik weet niet meer of ik al geantwoord had. Maar ik ben echt onwijs moe. En niet standaard misselijk maar de geur van het meeste warme eten is echt plus A is al sinds vorige week niet fit. Geen verhoging meer maar hij krijgt zowel tandjes als kiezen dus is sneller verdrietig en kan zichzelf slecht vermaken. Is dus sinds vorige week niet naar opvang geweest dus dat is ook wel heftig (serieus mensen zonder noodopvang en helemaal als je alleen bent, hoe dan?!). A was vandaag ook nog op zn mond gevallen en hij heeft er dus al last van. Had zelfs een beetje bloed. Zo sneu. Hij ging staan bij ons voetenbankje en toen viel ie om, mijn moeder en ik zaten allebei net te ver weg. Zo sneu allemaal en zag net voor t slapen ook wat bultjes op zn buik en rug, even zien of dat er morgen nog zit .. In principe als alles oke is gaat ie morgen weer heen en man naar werk dus ben ik dagje thuis alleen met de hond. Wel werken maar heerlijk rustig haha.