Hier lijkt Z weer een stuk beter. Hij heeft vanmiddag na een douche beurt geslapen van 12.15 tot 15.00. Daarna wat fruit uit potje gegeten en rijstewafel erbij. Hij heeft geen koorts meer. Daarna met ze allen heerlijk in t zonnetje gewandeld. En nu is hij weer ineens stout aan t zijn, alles doen wat hij niet mag, lijkt net of hij t gaat inhalen, een dag niet stout geweest, moet dubbel terug stout zijn nu dus..., We gaan zo heerlijk pizza eten, Z krijgt gewoon een potje, en meestal eet hij ook wat stukjes pizza erbij.
We zijn de hele dag buiten geweest. Heerlijk! Ik ben normaal niet zo'n winter en sneeuw persoon, maar voor de kinderen is dit echt fantastisch! N was alleen maar sneeuwpoppen aan het bouwen en sneeuwballengevechten aan 't houden met alle buurtkinderen. Ook nog een flink wandeling gemaakt met beide kids op de slee ❤ Inmiddels is alle sneeuw al gesmolten, had nog wel een paar dagen zo mogen blijven. Volgens mij had ik hier nog niet verteld dat man een nieuwe baan heeft. Als uitvoerder ipv teamleider, dus echt een flinke stap omhoog voor hem. Enorm grote kans, financieel ook aantrekkelijk! Project duurt een jaar, maar is helaas wel op de Maasvlakte. Ruim 3 uur rijden, dus dat betekent dat man alleen de weekenden (en straks alleen za avond tot zo avond) thuis is. Hij is net vertrokken voor z'n eerste week, dus komende dagen wordt even enorm voor ons schakelen. Maar goed, dit is niet de eerste x en ook zeker niet de laatste dus dat dat komt wel goed
Wat leuk dat er bij jullie nog wel sneeuw lag of ligt. En Gefeliciteerd voor je man. Wel pittig voor jou, er dan bijna alle dagen alleen voor te staan. Respect hoor!
Hier ga ik een poging 300 doen voor mijn boek . L weigerde vanmiddag te slapen. Vanmiddag kon ik ze beide ook achter het behang plakken. L was gewoon druk en hing telkens aan mijn broek als ik op stond en E der oren waren weer eens verdwenen. Beide liggen gelukkig op bed en het is stil boven (20 min krijsen van L). Nu lekker vrienden van Amstel aan en mijn boekje er bij
Dat er bij jullie nog sneeuw lag. Bij opstaan was het hier al zo goed als verdwenen maar er is hier ook weinig gevallen. Volgens buienradar zou er bij ons 2.5 tot 5 cm vallen nou was eerder 2.5mm. Gefeliciteerd met je man, lijkt mij wel wennen als hij zovaak van huis is al verlang ik er wel naar dat mijn man ook weer buitenshuis gaat werken .
@Magnolia29 gefeliciteerd met de nieuwe baan van je man! Ik zou er niet aan moeten denken om de zorg voor de kindjes doordeweeks alleen te moeten doen (dan zou ik minder moeten werken). Respect hoor. Hier rustig dagje gehad. O is bij zijn neefje en nichtje wezen spelen (kindjes van de zus van mijn man) en de mini vond het volgens mij wel eens best, even samen met papa en mama. Hij gaat los staan en probeert stapjes te zetten (aan de hand lukt het) om vervolgens op zn luierkont te vallen . Verder nog een uurtje gewerkt en op de bank Modern Family gekeken. Ik heb de kinderen net naar bed gebracht en man heeft beneden gezogen en gedweild. Ik trek lekker wat makkelijks aan, we vouwen nog ff een was op en over een half uurtje lekker verder met Greys! Nog maar 6 afleveringen en dan zijn we door het seizoen heen! @RoseMurphy heerlijk sushi. Ik moet eerlijk bekennen dat ik Sushi in NL niet meer zo lekker vind sinds we in Japan zijn geweest . Behalve bij Izakaya (Japans restaurant in Amsterdam, dat lijkt er nog een beetje op). om te smullen!
@Magnolia29 gefeliciteerd zeg! Is nogal wat! En wat een stap joh, mijn vriend werkt ook heel veel, maar heel blijft hij rond 21uur wel binnen is en we met elkaar eten. Echt respect hoe je mindset is !
Hier een echte zondag gehad. Helemaal niks gedaan. L en vriend hebben een film gekeken. Een minder film. Voor L te hoog gegrepen en voor mijn vriend natuurlijk eigenlijk ook niks. Maar heb me rot gelachen. Ze hebben samen 1,5 uur op de bank gelegen en geboeid de film gekeken. Is L ook wat hangerig door haar hoektand die door komt, maar toch. . Gisteren een avond met een vriendengroep gehad, door Corona al een half jaar niet gezien. Was echt even en fijn, en het werd laat. Deze moeke trekt dat minder goed dan twee jaar terug. Duik mijn bed dus in
Deze volgt mijn man ook. Binnenkort komen er 44 nieuwe titels op Netflix. Heb er al een paar toegevoegd
44?! Ik heb nu 5 avonden in de week de tv voor mezelf (heeft echt ook voordelen hoor, alleen zijn ). Waar moet ik beginnen jongens?!
En tel daar de vele romantische valentijnsfilms van videoland bij op! Komende donderdag staat ook het nieuwe seizoen van Riverdale online. Al vind ik dat ondertussen erg complex worden en staat inmiddels zo ver af van het oorspronkelijke narratief. Vond ik ook op een gegeven moment met the Vampire Diaries
Heeeeuj! Een goede nacht, geslapen van 19 tot 06.30 uur en één keer bij L geweest. Vandaag lekker de was weg werken en verder niet zoveel. Lekker naar buiten denk met L. @Lancer1992 hoe is de nacht gegaan?
Hier net terug van de echo! Hier een mooie bewegende baby van 1,9 cm! We zagen zelfs een beetje beentjes en armpjes (stompjes) en de metingen komen nog steeds overeen: 8+3. Volgende week de intake en 4 februari de termijnecho! Bekijk bijlage 675514
Wat is t stil hier vandaag. Hier zijn kids bijna klaar met schoolwerk... Z ligt te slapen vanaf 12.30. Hij is weer helemaal fit gelukkig. En t lijkt wel of hij t stout zijn extra moest inhalen. Hij doet echt van alles wat broer en zus nog nooit bedacht hebben... Als Z straks wakker is, gaat hij fruit potje eten, en dan gaan we ff op visite bij opa en oma, gaan we lekker stukje lopen, is precies 1 km hiervandaan lopen. Morgen weer halve dag werken, mis nu veel kindjes van mijn groep, en lees net dat t zeker nog tot 8 februari gaat duren, gaan niet eerder gewoon open helaas.
@Nina Sanders super fijn weer ! En nog steeds geen klachten? @Mya Fijn dat hij weer fit is! Lastig allemaal hè, ik vraag mij ook af hoe slecht het voor De kinderen is dat alles zo lang dicht is / dicht blijft.
Hier trouwens de knoop door gehakt. Na mijn komende menstruatie gaan wij ronde 1 in. Arts gaf groen licht. Hoop dat het ons snel gegund is, dan is het gat niet zo groot tussen L en een broertje of zusje. Ben ook met niets anders even bezig. En ben ik nog geen eens zwanger haha !