♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 1 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 26 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Hier hebben E en L vanavond na het eten heel lief samen gespeeld. Was heel leuk om te zien. E telkens met een balletje gooien (en ik maar roepen rollen:rolleyes:) L in een schaterlach al kruipend en er achter aan en een poging doen tot terug gooien. *hartjessmiley*

Lottie987, S2909, Mya en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh zo lief. Dit doen onze jongens soms ook. Echt aandoenlijk. Die fase breekt nu aan, dat ze meer met elkaar gaan spelen. Zo leuk!

Mya vindt dit leuk.
  3. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Dat is echt K met peren.... hoort dat er zo lang bij. Anders even contact opnemen met de arts. En ik snap dat je je man mist

4. Muisje458

Muisje458 Niet meer actief

Ik was toch ook effe vergeten wat het was om mijn menstruatie te hebben. Ook al een week hevig bloed verlies. Heb gewoon schrik dat het gaat zijn als toen ik jong(er) was dat ik 2 weken bloedverlies had gevolgd met 2weken zonder. Was de reden dat ik de pil heb geslikt tot mijn 18de.

5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Jep, kan 4 tot 6 weken aanhouden :o:.
    Had het gewoon niet verwacht eigenlijk. En ook helemaal niks mis mee natuurlijk, ik bedoel. Wat moet, dat moet. Maar het is meer gewoon.. ja ik weet niet. Ik mag ook geen tampons gebruiken :p. Annoying. Ook dat overleef ik natuurlijk wel. Maar toch. Ik wil gewoon geen gedoe en heel eerlijk: ik mis gewoon die intimiteit, tuurlijk volstaat samen lachen en tijd doorbrengen ook maar na bijna 3 weken ben ik het zat hoor ;)
    Oke genoeg over mij hahaha

Mya, Siepie85 en Miekje86 vinden dit leuk.
  6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Dit had ik vroeger ook. Was gerust 12 dagen ongesteld. Nu heeft het bloedverlies bij mij natuurlijk momenteel een andere oorzaak.

Muisje458 vindt dit leuk.
  7. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    De eerste paar keren na mijn bevalling waren veel heftiger dan normaal. Ik kan nu zeggen dat we weer richting normaal gaan gelukkig.

Muisje458 vindt dit leuk.
  8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Dit precies doet mij twijfelen. Is het bloedverlies dan echt enkel van de behandeling of ook menstruatie? Ik weet t niet. Weet alleen dat het wel behoorlijk is.

2 dagen na de behandeling stopte het bloedverlies. Ging over op gewoon wat vocht verlies. Sorry voor de details maar het is natuurlijk een wond. Een paar dagen later, precies een week later begon het bloedverlies. Ik dacht menstruatie. Dat gaat door tot en met nu. Dag 12 al. Wie zegt mij wat het is. Toch behandeling? Toch icm menstruatie? Ik weet het gewoon echt niet. Ik hoopte dat laatste. Dan had ik een mooie cyclus van 32 dagen gehad. Maar ik weet het gewoon écht niet. We gaan het wel zien..

Mya vindt dit leuk.
  9. Muisje458

Muisje458 Niet meer actief

Indien het nog lang blijft duren misschien is contact met de gynaecoloog opnemen.

Nina Sanders vindt dit leuk.
  10. Lancer1992

Lancer1992 Niet meer actief

drink er maar meteen 2! Geniet ervan! :o::p

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  11. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.071
    4.318
    113
    Ik zal dan toch maar weer eens reageren. ;)Begrijp dat je het vervelend vindt dat hij huilend in slaap valt. Heeft hij het niet koud? Mijn zoontje (is van december 2019) is net als zijn broer een echte koukleum. Sinds hij in de winterslaapzak van Puckababy slaapt met een extra dikke pyjama en 2 dekens slaapt hij weer super goed. Daarvoor was het af en toe echt spoken 's nachts.

S2909, Magnolia29, Mya en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. Lancer1992

Lancer1992 Niet meer actief

daar zou ik nog wel even naar kunnen kijken. Had het wel gevoeld maar besef dat het alweer een paar dagen geleden is dat ik het voor het laatst gedaan heb.

laten jullie je dreumes met dekens slapen? Hier een pyjama en een toch redelijk dikke slaapzak van de HEMA.

ik ben naar de docu van nicky verstappen aan het kijken. Hoe bizar dat zoiets is, dit gun je daadwerkelijk niemand

Mya vindt dit leuk.
  13. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier is het 19-20 graden op zn kamer. Hij heeft een romper en een dunne pyjama aan. + zomer slaapzak zonder mouwen (dun!). Maar dan heb ik wel even de verwarming aan gehad om de kou eruit te doen. Nu het s nachts vriest doe ik de mini een dikke slaapzak aan. Nog steeds zonder mouwen..

Mya vindt dit leuk.
  14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    de mini zou toch niet te koud zijn? Dat ie daarom zo vroeg wakker wordt? Hij voelt nooit koud aan en de temp op zn kamer is echt niet koud voor de nacht hoor

Mya vindt dit leuk.
  15. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.071
    4.318
    113
    Die dikke slaapzak van Hema was voor mijn zoontje echt te koud. Er liggen hier dus 3 van die slaapzakken te verstoffen in de kast. :confused: Maar geen idee of dat voor jouw zoontje ook geldt. Het is de laatste dagen natuurlijk best een stuk kouder geworden. Dus wie weet ...

Mya en Lancer1992 vinden dit leuk.
  16. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.341
    8.344
    113
    Amsterdam
    Hier ook rond de 19 graden en altijd raam open en T ligt in pyama en het dikke deel van de puckababy

Mya vindt dit leuk.
  17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hm ik ga eens opletten. Koelt wel echt af nu en zn slaapzak is wel dun. Als hij weer vroeg komt ga ik m morgen de dikke versie aan doen..

Mya vindt dit leuk.
  18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Waaaaattt die dikke Hema zakken zijn super warm joh! Bedoel je die veloursen zakken van 30 euro?

19. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.071
    4.318
    113
    Ja, die inderdaad. Ik heb zowel de 4 seizoenen van Hema als die dikke winterslaapzakken. Maar was echt allemaal te koud.

Mya vindt dit leuk.
  20. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.071
    4.318
    113
    Zou kunnen, want rond 5u is volgens mij het koudste moment. Mijn zoontje sliep dan tussen ons in verder, omdat het bij ons warmer was.
    Maar goed, dat was bij onze twee jongens het geval, hoeft natuurlijk niet bij jullie zo te zijn.

Nina Sanders, Mya en Miekje86 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina