♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 1 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 26 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Vanaf 3 u wakker :rolleyes: N heeft weer last van angsten en zodra ze in haar hoofd heeft dat ze niet meer in haar kamer/eigen bed wil liggen dan is het drama. Heb al een beloningskalender gemaakt; 10x slapen in je eigen bed, dan krijgt ze het Zoete Zusjes knutselboek. Het is nu 7x gelukt, benieuwd hoe lang we nog gaan doen over de laatste 3 nachtjes :o::rolleyes:

Mya vindt dit leuk.
  2. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Siepie85 vindt dit leuk.
  3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Oh neeeeee. Ik vertelde toch laatst dat de vrouw van een collega ziek is?
    Hoorde zojuist dat het niet te genezen is.
    Eerst bestraling zodat ze hopelijk kan aansterken (doordat tumor slinkt) en daarna hopelijk chemotherapie (als ze het aankan) om de boel te verlengen. Maar beter wordt ze niet meer. 33 jaar, 2 kindjes.. :cry:

4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Shit. Ik ben er gewoon stil van. o_O

5. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.171
    4.321
    113
    #3225 Boordevol, 21 jan 2021
    Laatst bewerkt: 21 jan 2021
    Nou, net de kinderarts maar gebeld want daar loopt hij ook. Die belt morgen terug en de uitslag is eindelijk binnen maar dat hoor ik dna morgen want dat mag de telefoniste natuurlijk niet doorgeven. 16 december had ik de ontlasting ingeleverd. Vind het belachelijk lang, een dikke maand. Ik wacht dus morgen even het gesprek af en de uitslag.

Buikgriep is heel besmettelijk trouwens he? Alleen hier heeft dus nog niemand klachten en ik dacht gelezen te hebben dat er een incubatietijd van 3 dagen is.

Iemand vroeg hier een eetdagboek bij te houden. Hij is lactose intolerant, dat weten we maar is niet de oorzaak van deze klachten. We zijn toevallig ook vorige week nog bij de dietiste geweest en hij heeft dieetvoeding meegekregen ivm ondergewicht maar dat heeft nu helemaal geen zin natuurlijk.

oh en allemaal bedankt voor jullie reacties. Heb alles gelezen maar even de namen niet onthouden. En bij de dierenarts 7 dagen en hier dus een dikke maand o_O

Mya, Miekje86 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  6. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.171
    4.321
    113
    Oh my.. jeetje

Nina Sanders vindt dit leuk.
  7. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Ooh @Nina Sanders ongelooflijk wat erg.. geen woorden voor..

8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @Boordevol @RoseMurphy idd. Zo erg. En je staat ook zo machteloos. Want ik kan wel meeleven, maarja, daar hebben ze uiteindelijk niks aan. Merk wel dat het gewaardeerd wordt, maar je wil zo graag wat dóen.
    Arrghhhh zo oneerlijk!

9. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Oh vreselijk, is toch een nachtmerrie :( Afschuwelijk. Denk dat het heel fijn is dat ze weten dat je meeleeft, ookal voel je je machteloos.

10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik hoop het dan maar. Want verder kan ik niets doen. De kinderen zijn nog jong, maar wel oud genoeg om te beseffen dat het goed fout zit (12 en 10).

Magnolia29 vindt dit leuk.
  11. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @Boordevol dat was ik van het boekje en dierenarts ;). Ik twijfelde of bij jou de lactoseintolerantie was. Ik kreeg die tip toen met E en zo zijn we achter haar lactoseintolerantie gekomen. Misschien is humaan ontlastingsonderzoek uitgebreider maar dan nog vind ik het bizar ruim een maand. Hadden ze met inleveren of voorstellen wel even mogen aangeven vind ik persoonlijk. Speelt misschien niet nu nog een andere intolerantie mee bijv. gluten (geen idee of je daarvan diarree krijgt). Die gaat volgens mij vaker samen met lactose.

@Nina Sanders ik val er ook een beetje stil van. Is mijn ergste nachtmerrie (naast dat er iets is met de kindjes) dat mijn man of ik vroeg komen te overlijden. Misschien een kaartje aan ze sturen dat je aan ze denkt.

12. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Hier beginnen de tuin plannen eindelijk vorm te krijgen. We gaan de confirenschutting verwijderen en nieuwe schutting plaatsten. Ons houten tuinhuisje gaan we vervangen en we gaan een trampoline plaatsen (in graven en onder kunstgras plaatsten). En als de schutting staat wil ik een schommel.aan de schutting en huis plaatsten. Ben nu heerlijk pintererst aan het afstruinen. Ondertussen ookal ideetjes opdoen voor de kleding voor de bruiloft van mijn zusje. Wil in ieder geval een lange jurk (die vanaf mijn middel los valt). Als iemand tips heeft waar ze leuke jurken hebben ik hou me aanbevolen :D

Mya, jvsd92 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  13. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Oeh leuk! Ik vond de tuin ontwerpen ook heel erg leuk :D Wij hebben ook een schommel tussen de schutting en de schuur geplaatst, ga je geen spijt van krijgen! Grootste hit naast de trampoline ;)

Jurken; ik geloof dat je ook een maatje meer hebt (net als ik) toch? Ik vind de jurken van bonprix en m&s heel erg fijn. Heb net weer een bestelling van bon prix binnen (lang, A lijn, los vallend vanaf m'n heupen). Is er ook een kleur afgesproken of mag iedereen dat zelf bepalen?

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  14. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Yep helaas een heel veel maatje meer (moet 43kg afvallen). Ja bonprix zit ook heerlijk hier. Volgens mij mogen we zelf bepalen welke kleur we dragen. Heb daar nog niks over gehoord. Wat ik laatst had begrepen was kleurthema rose/goud/nog iets. Maar ze veranderd nog lekker daar in :roflmao:. Maar als dat vast staat wil ik wel proberen daarmee iets met mijn kleren doen. M&s ga ik ook nog eens kijken.

Magnolia29 vindt dit leuk.
  15. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.171
    4.321
    113
    Het verschil is dat niemand natuurlijk voelt wat zij voelen, wat iemand ook zegt of doet. Neemt niet weg dat het gewaardeerd wordt als mensen oprecht meeleven. En wat een lastige leeftijd voor de kinderen, richting pubertijd. Pff.

16. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.171
    4.321
    113

Ahh kijk.. haha. Wist even de naam niet meer. Gluten is hij op geprikt toen hij 4 was, nu inmiddels 11. Daar is dus nooit meer naar gekeken maar met een fobie voor naalden lukt bloedprjkken voorlopig ook niet :(. Hij heeft normaal obstipatie, daar krijgt hij forlax vior (wie was dat ook alweer die dat hier ook had?). Maar hij eet dagelijks een of twee boterhammen en pijn krijgt hij er niet van. Toch denk ik altijd dat die groeiachterstand ergens van moet komen maar het meeste is al uitgesloten.

17. Lancer1992

Lancer1992 Niet meer actief

Snelle update.

groei echo gehad. Ze schatten haar nu al op 3.168kg en ik ben pas 35 weken. Woops! Maar alles voor de rest in orde. Over 1,5 week krijg ik mijn inleidingsdatum te horen

zoals het er naar uit ziet mag ik zaterdag een nachtje in het ziekenhuis blijven slapen met medicatie zodat ik na al die weken even weer goed kan uitrusten. Ik geef straks even een uitgebreidere update.

Mya, Yaisa, wolkje1994 en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    @Miekje86 Je kunt ook altijd een kijkje nemen bij Asos! Ze hebben verschillende stijlen. Maar daar verkopen ze ook wat grotere maten. Weet dat er bij onze bruiloft heel veel dames daar wat gekocht hadden. Maar goed, er moet maar net wat tussen zitten wat je smaak is!

Miekje86 vindt dit leuk.
  19. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hier net de keuken en wc afgeplakt. De muren die nog gestuct moeten worden alvast in de voorstrijk gezet. Scheelt de stukadoors zo. Oh jongens ik kan echt niet wachtte om straks het resultaat te laten zien. Dit zijn echt de ALLERLELIJKSTE muren in het huis. En de ruimtes waar de grootste veranderingen hebben plaatsgevonden. Ik kan me gewoon nog niet voorstellen hoe het er straks uit gaat ziet. Dit wordt echt een mega groot verschil. :D

Mya, Magnolia29 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  20. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    Even een ego bericht en zo alles rustig terug lezen.

@Siepie85 @Poolvos wat denken jullie? Vanmiddag bij de huisarts geweest met L. Darmen waren erg traag dus een klysma gekregen, wanneer dit weinig tot geen effect had. Moest ik van de huisarts na een uur nog een klysma geven. Nu zie ik alleen in de bijsluiter staan dat dit mag na 2-3 uur. Wat denken jullie? Er kwam welgeteld 1 harde keutel en wat slijm. Hoop gehuil en verdrietig ‘mamaaaa’ verder dit was t resultaat.

Deel Deze Pagina