♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 1 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 26 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Iedereen vindt de mom jeans vast lelijk maar ik vind het heerlijke modellen voor thuis en de strass stenen maken hrt wat feestelijker. Al vrees ik dan de broek ff moet wachten tot na de bevalling (high waist)

Mya en jvsd92 vinden dit leuk.
  2. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    @Nina Sanders juist leuk een mom jeans !

@Muisje458 thanks! Meeste doe ik inderdaad. Nadeel is alleen bij haar wanneer ze eet of drinkt, het soms direct uitgespuugd wordt: te vol... Maar de klysma heeft geholpen :thumup:

Magnolia29 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  3. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.798
    7.390
    113
    @Nina Sanders , heerlijk juist die broek! Ik probeer altijd high waist te kopen, ik vind het bij mezelf (oké, ook bij anderen) zó lelijk als die rolletjes boven de band uitkomen. Maar volgens mijn man sla imdaarin door met die te willen verbergen :roflmao:

@Lancer1992 , gewoon doen hoor! Slaap is zo belangrijk!

@wolkje1994 , wat naar dat het zo moeizaam gaat. Fijn dat de plasma geholpen heeft

@vandaag, lekker vrij. Dochter gaat naar een vriendinnetje, oudste krijgt een vriendje, en ik ga samen met de jongste zoon vogels tellen in de tuin :) schijnt vandaag vogelteldag te zijn.
    Ik heb wel enorme uitslapers hoor, de derde is altijd het vroegste, die was er half 8 uit, maar L hoor ik nu pas wakker worden :eek:
    En oudste dochter slaapt nog. We hadden gister meidenavondje bij mijn moeder, the sound of music gekeken, die blijf ik zó mooi vinden haha en ik vond dat dochter hem ook maar eens moest bekijken :D maar daardoor was het laat voor haar.
    Ff snel mijn ontbijt wegwerken en L uit bed halen. Fijne dag!

S2909, Nina Sanders, Mya en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @riean eens, maar belangrijk dat het niet té strak zit, dat is niet lekker. Op zich kan een mid waiste ook wel lekker zitten. Ik bedoel, tsja, er zit toch wat slappere huid ;). Heb na de bevallingen veel leggings gedragen. Heerlijk, dat die buik wat bijeen gehouden werd!

5. Lancer1992

Lancer1992 Niet meer actief

Vannacht toch wakker gelegen met de vraag of ik niet eerst de medicatie thuis moet uit proberen. En mocht het echt niet baten in het ziekenhuis slapen.

gebeld met het ziekenhuis vanmorgen en ze zijn ermee akkoord gegaan. Zojuist bij de apotheek de medicatie opgehaald en toch benieuwd naar ervaringen dus ging ik even google’en.

ik schrok me kapot met wat ik tegen kwam. Heb daarna meteen de bijsluiter erbij gepakt en ben gaan lezen.

nee ik word hier niet vrolijk van. Ze weten dat ik nog maar 2,5 week hoef tot de inleiding en geen 5 weken. Ik vind het behoorlijk kortaf dan om dit te gebruiken. Zometeen willen ze dit ook gebruiken in het ziekenhuis. Ik ben afgehaakt. Enorm balen maar mijn gevoel zegt toch beter het niet te doen.

Bijgevoegde bestanden:

6. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    Het is ook maar de vraag of dit wel gaat helpen slapen. Ik heb het weleens moeten gebruiken om te slapen en het deed niks bij mij. Wat ik van zwangeren weet die in het ziekenhuis slapen is dat ze een injectie krijgen met twee middelen waardoor je zeker slaapt. Zou dus even goed navragen wat je in het ziekenhuis toegediend zou krijgen.

7. Fanne

Fanne Fanatiek lid

16 feb 2017
    3.103
    4.365
    113
    Toch maar even reageren en mijn ervaring delen. Ik heb bij de oudste 2 dagen voor de geboorte in het ziekenhuis geslapen, omdat ik continu weeën had die niets deden (ze hebben me daarna ingeleid), maar ze geven daar iets anders. Ik kreeg in beenprik en ik heb echt heerlijk geslapen. Wel was ik de dag daarop heel suf, waardoor ik overdag ook ontzettend veel sliep. Ik was in ieder geval uitgerust voor de bevalling. ;)Aan mijn zoontje heb ik echt niets gemerkt. Zou dus eerder in het ziekenhuis slapen dan thuis.

Siepie85, Boordevol en Magnolia29 vinden dit leuk.
  8. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    Ik weet niet meer welk middel ik heb gekregen. Maar dit was zeker geen temazepam. Arts benoemde nog dat dit in zulke nihile mate bij de baby kwam, dat dit geen effect kom hebben

9. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.349
    8.358
    113
    Amsterdam
    @Lancer1992 sorry even hee bout je mag dit gewoon gebruiken. Waarom vertrouw je niet gewoon op je dokters. En zwangerschaps bijwerkingen moet je niet googelen of ik de bijsluiter opzoeken daar staan ze namelijk niet vermeld. Er is een andere website die dokters raadplegen en daarin staat dat het gewoon veilig is.
    Eerlijk ik snap het niet je wil gewoon even goed slapen pak dan de kansen die je worden geboden.

Sansaatje vindt dit leuk.
  10. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.349
    8.358
    113
    Amsterdam
    Alle benzodiazepines kan je kortdurend veilig gebruiken.

wolkje1994 vindt dit leuk.
  11. Lancer1992

Lancer1992 Niet meer actief

Omdat ik het vreemd vond hoe de apothekers assistente reageerde en meerdere malen aan me vroeg hoever ik was en ze moest overleggen. Haar reactie vertrouwde ik niet waardoor ik ben gaan google’en naar ervaringen

12. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    dan had de arts die ik had het mis :roflmao:. Nee even zonder gekheid. Ze zei dit echt zo. Dus misschien zijn de meningen verdeeld. Denk dat in dit geval @Lancer1992 haar gevoel moet volgen.

Of lancer anders overleg je nog even met je huisarts. Toch persoonlijker. En misschien is er nog iets anders wat kan helpen tot slapen ...

13. S2909

S2909 Fanatiek lid

14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    @Lancer1992 enkel de keuze maken waar jij je goed bij voelt. En zoals @wolkje1994 zei, neem eens contact op met de huisarts of verloskundige. Die kunnen de info van de apotheker misschien wel nuanceren.
    Ik zou zelf denken dat ze niets zouden voorschrijven dat niet mag, maar zou ook gewoon een nacht in het ziekenhuis slapen. Daar zijn alle prikkels die je thuis alert houden, weg.

14. Yaisa

Yaisa Fanatiek lid

31 jul 2013
    1.226
    1.262
    113
    https://www.lareb.nl/tis-knowledge-screen?id=41

In bijsluiters dekken fabrikanten zich vaak in. Ze doen er ook niet altijd onderzoek naar. Op Lareb kan je de juiste info vinden. Kortdurend en in lage dosis is het veilig staat daar.
    Maar als je je er echt niet goed bij voelt moet je het niet doen. Je kan informeren wat ze je anders in het ziekenhuis zouden geven en het alsnog daar proberen.

15. S2909

S2909 Fanatiek lid

14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    Dacht dat het beter ging met S vandaag, maar net kwam al zijn eten er weer uit. Zelfs zijn brood van deze middag. Hij heeft nu koorts sinds dinsdagavond. Als het morgen niet beter is dan moeten we naar de kinderarts bellen, maar zelfs als het iets beter is gaan we dat toch maar doen.

16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Zou ook het zekere voor het onzekere nemen!

S2909 vindt dit leuk.
  17. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hier lekker op de bank de Voice aan het kijken. Mijn man is nog even naar een vriend. Nu hij nog mag. :o:

Nina Sanders vindt dit leuk.
  18. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    En ik ben alvast wat dingen in maat 86 aan het shoppen voor Q. Hij is weer aan het groeien merk ik. Groei maar snel door Q, want ik heb zulke leuke nieuwe kleding gevonden. :rolleyes:

19. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    @Nina Sanders Heb jij nog leuke webshops tips voor accessoires en andere leuke dingen voor in huis. Heb de ‘reguliere’ shops wel zo’n beetje gezien.

20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier ook!

Hier de mini echt 80. Leggings vaak nog wat ruim. Maar hij heeft genoeg spekjes.

jvsd92 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina