@riean fijn dat L niet meer zo plakt! Onze L plakt nu ook lekker, heel sneu want echt niet fit. Maar stiekem ben ik heel blij wanneer ze straks even op bed ligt. @Siepie85 groot gelijk hoor even eruit. Toch wat anders dan de muren van je eigen woonkamer @Nina Sanders ja ik ben daar dus ook een beetje een zeikerd in. Ik zou t ook niet doen, ook al is de kans nihil. Ze zeggen t niet voor niets denk ik dan. Denk inderdaad dat ze er geen rekening mee houden met bereiden enz. Misschien lekkere alternatieven ? Hier L dus niet in haar doen. Dus veel kroelen, net lang met L gewandeld en haar laten spelen, (plassen zijn favoriet. Ze was dus ook zwart toen we weer thuis waren). Ik hoop dat door t wandelen de ontlasting wat op gang komt. Hier verder weinig plannen. Misschien voor morgen even een rustig natuurgebied opzoeken. Maar hoorde van sneeuw, nog beter. Voor L dan. Ik heb zo’n hekel aan sneeuw.
@Nina Sanders Ik eet dus wel vega sushi. Snap het ook als je het niet wil, maar ik doe het dus wel (af en toe, niet dat we vaak sushi eten haha). Ik baalde trouwens. Had zin in pizza tonijn maar dat doe ik dan toch weer niet haha. In principe volg ik de ZwangerHap app. Ik dacht tonijn in de oven geweest enzo maar gaat er dus echt om dat t een roofvis is blijkbaar. Balen.
Dit doe ik dan weer wel haha. Ben gek op tonijn en zolang het af en toe is. Bij de eerste super veel rookvlees gegeten. Dol op. Bij de tweede mocht dit opeens niet meer omdat het te laag verhit is geweest. Dus niet rauw maar relatief laag verhit. Nou, bij grote trek heb ik het gewoon gegeten. Wel met mate. Als ik idd sushi bestel, dan ga ik voor de tofu, ei en idd de vega dingen. Maar dan bestel ik er dus wel tonijn bij (zo’n rolletje met tonijnsalade en komkommer enzo). Dat zijn zulke kleine hoeveelheden. ben er nog niet helemaal over uit. De reden waarom ik neig naar sushi is omdat dit koud is en ik misschien daarom wel meer trek krijg. Ik ben nog maar amper aan gekomen nu (niet dat dit er is), maar merk wel dat m’n energie wat laag is. En om dat nou allemaal aan te gaan vullen met slechte dingen..
@RoseMurphy ik maak vaak pizza met sjalotten, tomatenpuree dan, stukjes kip en veel kaas. Sinds de zwangerschap niet meer gedaan. Ik zit na een halve al bomvol.
Ik ga trouwens straks even die jurk opzoeken bij H&M @Nina Sanders thanks! Nu in bad met een lactosevrije kaas/banaan tosti Normale zuivel kan ik niet/iig weinig van eten want daar krijg ik buikpijn van maar er bestaat gelukkig veel lactose vrij spul tegenwoordig.
Heerlijk. Geniet ervan! Ik ga denk ik de vega sushi bestellen voor straks. Zit toch na max 10 stukjes vol.
Vanavond soep met stokbrood kruidenboter (oven) hier! Heb er op dit moment wel zin in, hopelijk blijft t zo haha. Moeten wel eerst een combi magnetron/oven halen bij zwager en schoonzus want die van ons is nog steeds weg haha. Heel benieuwd of ie te fixen is.
NOOOOOOOOOO. die toffe jas die ik gisteren bestelde heb ik al binnen: veel te groot! Niet normaal, terwijl het een XS is. Door de verlaagde schoudernaden is hij echt veel te groot. Hoewel hij heel tof is, gaat ie terug. De donkerblauwe chino is overigens wel prachtig. Heel sjiek te combineren met zijden blousen (die heb ik genoeg in de kast) of een wit t-shirt erin (alleen, die zijn vaak al niet meer wit op het moment dat ik beneden kom)
Oh dat is wel handig idd. Ben je vaak misselijk? Hier vraag ik me vandaag echt af of ik nog zwanger ben. Zelfs mijn beginnend opbollend buikje is foetsie vandaag. Qua eten is het toch wat anders geworden. Heb al besteld voor vanavond dus nu kan ik niet meer terug hahaha. Kipschnitzel Hawaï menu (met salade en frietjes) en man heeft hetzelfde maar dan een schnitzel pindasaus. O krijgt een keer een broodje kroket en mini O moet het doen met wortelstamppot en een halve gehaktbal
@jvsd92 ik vond the Voice gisteren wat tegenvallen. Had een spetterende afsluiter verwacht van de laatste auditierondes maar viel erg tegen..
Jaaa zo zonde. Ik had dus een super mooie leatherlook achtige skinny besteld. Die mooi skinny valt. Krijg ik net een mail dat hij uitverkocht is. Baal echt enorm. Had er al helemaal leuke outfits mee bedacht.
Kreeg net berichtje van opa en oma, kids blijven nog een nachtje! En morgen ochtend om 10.00 willen ze Z ook ophalen.... en dan krijgen we ze na het avond eten weer terug! Blijkbaar willen ze iets te doen hebben... wij vinden t prima, iedereen blij! Geef altijd kleding voor meerdere dagen mee, van alles extra, voor t geval dat t nodig is. Vanavond eten wij biefstuk met champignons en broodjes erbij. Z eet slecht laatste weken, potjes avond eten weigert hij pertinent, dus besloten voor hem 1 of 2 aardappelen te koken en wat broccoli en bloemkool uit vriezer erbij te koken, en dan maar knakworst erbij... en een groente saus erbij te doen, dat eet hij altijd wel.
@Mya kijk dat is nog eens leuk. Ja de mini eet hier ook altijd wel AGV, zolang er maar iets van saus doorheen zit. Zelfs smeerkaas volstaat.
Hier gaan we sushi eten en de kids eten gewoon mee hoor! E die zou nog boos worden als het niet zou mogen
@Mya Biefstuk Haha heerlijk. Mijn vader eet zn biefstuk dus altijd well done... maar helaas lust ik dat niet haha