Ook hier weer een nacht dat we gewend zijn! 3:30 eruit voor alleen de speen en nu brabbelt B lekker in zijn bedje. Ik ga hem eruit halen ik was zo moe dat ik om 22:00 zowat in slaap was gevallen. @wolkje1994 ledikant deken ziet er lekker warm uit! We hadden een hele fijne van koeka maar B trok die op een gegeven moment met letterlijk veel geweld los en het lukte hem ook na een aantal keren proberen hadden we dus besloten het weg te laten. Maar de puckababy slaapzak zie ik vaker voorbij komen. Let me lookie lookie op internet straks! Maar eerst B dood knuffelen!
Hahaha super welkom, maar zo bijzonder is het niet hè. Wel lekker om na te denken over reizen. Ik mis niet eens het reizen zelf, maar dat gemak van “als nodig stap ik in een vliegtuig en ben ik morgen in nederland”. Ja, kan natuurlijk in noodgevallen nog steeds: maar toch voelt het niet zo vrij nu.
Had je m nu warmer aangekleed? Of gewoon toeval? Wij hebben ook zo’n fase gehad met L, dat ze middenin de nacht wakker werd omdat ze d’r dekbed kwijt was en ‘t koud had. Dan mocht ze wel lekker tegen mama aankruipen en samen slapen ♥️ Vind ik stiekem ook niet zo erg van tijd tot tijd
Heerlijk zo’n nacht! L werd om vier uur wakker van een onverwachts geluid. Nooit meer slapen dus... om vijf uur is mijn vriend met haar naar naar de woonkamer gegaan. Die puckababy is hier niet meer te missen ! Doen!
Nou jullie zien aan m’n gestalk: ik ben er! We waren om 6u wakker. Kindjes zijn nu naar de opvang en ik heb onderwijs. Lekker thuis achter Teams vandaag. Ik kan daar wel aan wennen We beginnen om 8.30. Dus nu even lekker eitje koken en koffie’tje drinken. Met Virgin River natuurlijk. Ik ben er ook al bijna doorheen
Volgens mij toeval. We hadden wel expres de verwarming een klein stukje open gelaten. Maar ik zal hem komende nacht toch bij wijze van experiment ff wat warmer aankleden!
Hier kindjes net gedropt bij de opvang. Nu een uurtje sporten en dan een uur om me klaar te maken. Want om 10 heb ik een overleg. Daarna ff boodachappen doen en aan het werk! En ergens hoop ik vandaag Virgin River af te kijken
Wij zijn terug aan het spoken niets hielp om haar in slaap te krijgen en uiteindelijk was het al 22u30. Dan haar standaard wakker 1u en 5u (daar weer 30minuten alvorens ze dodo deed). Ze gaat van bijna doorslapen naar dit extreem weer. Om 7u30 eruit samen met de wekker en ze is niet goed gezind. Kdenk dat ze nog een paar uur wou slapen.
@Muisje458 zo ontzettend vervelend. Had ze ergens last van? Of was het echt spoken.. Ik vind niks vervelenders als je niet weet wat er aan de hand is. Dat hadden wij dus gisteren.. het kan zo ontzettend vermoeiend zijn Ik doe B zometeen voor een half uurtje weer in bed. Heerlijk weer die normale dagen als hij wakker is een fruithapje en even de eendjes voeren hier in het park vanavond komen mijn ouders hiernaartoe. Ze gaan voor ons koken. Lekker! even snel gespiekt naar de puckababy slaapzak. Is de 4 seizoenen slaapzak ook dik genoeg voor de winter? Ik moet toch echt even een weekje wachten voordat ik hem kan bestellen. Heb iets teveel geld uitgegeven aan alle black friday deals en wil niet meer aan mijn spaarrekening gaan zitten
Wat is het allemaal warm bij jullie kleintjes op de kamer. Hier was het vannacht 13 graden op de kamer van de jongste, wij wonen wel in een oud huis. Hier slaapt ze in een romper met korte mouwen, pyjama met lange mouwen en een dikke slaapzak van ter stal. Behalve haar koude handen heb ik niet het idee dat ze het koud heeft. En vindt de puckababy echt veel geld voor een slaapzak
@Lancer1992 ik denk tandjes haar tandvlees staat enorm gezwollen en begin de knieën lichtjes te voelen. Maar had haar al nurofen voor het slapen gegeven en natuurlijk is dat uitgewerkt tegen 5u. Ben echt klote vandaag. Was lang geleden dat ik mij zo down heb gevoeld zit al heel de ochtend te huilen als een klein kind. Daarbij nog een geblokkeerde rug en het komt goed voor de rest van de dag.
Mijn (bijna, nog 1 week en dan is het zover) dreumes slaapt in een romper met katoenen pyjama en een winterslaapzak. Ik zet altijd een uurtje voor kindjes naar bed gaan even de kachel wat hoger zodat het een graad of 19 is. Dan kachel zachter en die zet man als hij naar bed gaat uit. Blijft altijd een graad of 17/18 op de kamertjes. Je kunt altijd proberen dat ietwat warmer slapen helpt!
echt geen probleem voor die kleintjes. Mits ze goed aangekleed worden . Wist dag ze op KDV’s ook wel eens buiten in van die bedjes slapen. Toen ik dat hoorde dacht ik ook ‘kan niet gezond zijn’. Is t blijkbaar wel dus
Ik ga ook maar eens met Virgin River beginnen. Ben nu wel benieuwd. Ik ben bijna door Jane the Virgin heen en nog geen idee wat erna te kijken.