Ik weet niet meer wie t vroeg, maar ja mijn ouders weten t al even, en nog wel meer mensen maar vooral ‘inner circle’ zegmaar haha. @Nina Sanders Wanneer willen jullie het vertellen eigenlijk? Vanavond dus telefonisch intakegesprek. Denk over twee weken termijnecho. En dan met twaalf weken weer echo. Dat is iig hoe het bij A ging bij onze praktijk
Ehhhhhhhhhhhhhhhhhhh, als we het geslacht weten? Haha nee ik zit even te denken. Komende do heb ik de termijnecho en volg woensdag heb ik mijn beoordelingsgesprek van mijn werk. Het is wel heel praktisch om dan ook mijn leidinggevende in te lichten aangezien we het ook over mijn doelen 2021 hebben. Mijn iuders vertel ik het dan denk ik volgend weekend. Dan ben ik ruim 12 weken Voel niet zo de behoefte om het echt wereldkundig te maken omdat ik niet zo'n zin heb ik vragen enzo
Ohhh fijn van de goede echo @RoseMurphy echt super. Ik kreeg weer eens geen meldingen. Wat heb ik gemist in een notendop?
Thank God dat morgen de boodschappen weer komen. Er is echt niets meer in huis. Ja, crackers en cup-a-soup. Oh en een reep pure chocolade met hele hazelnoten erin. Maar die zit nog dicht dus dan kan ik me beheersen. Pas als die open gaat kan ik me ook niet inhouden
I KNOW. De site had problemen. Ik had dus een bestelmoment vastgelegd (2 dozen wijn) en de bestelling kon ik tot vanmiddag 12.00 aanpassen. Om 11.30 dacht ik opeens 'SHIT IK MOET DAT NU DOEN' (anders had ik morgen 2 dozen wijn ontvangen). Liep continu vast en deed het steeds niet. Serieus om 11.58 lukte het me om de bestelling te bevestigen! Zijn er dan nog bestelmomenten voor morgen, zo kort dag?
Jaaaa super kak. 10 minuten geleden was er nog niets aan de hand. Ga ik heel even de vaatwasser uitruimen en net dus lekker op de bank zitten om die winkelmand is even vol te knallen. Doet hij het niet. Nergens niet. Ja hier hebben we echt geen problemen met de bezorgmomenten. Nog een stuk of 5/6 keuzes voor morgen. Altijd al zo geweest. Misschien dat het komt omdat het distributiecentrum van AH online in Utrecht is? En dat is echt 5 km vanaf ons.
Zou kunnen idd. Ik heb een bezorgdbundel en mijn vaste moment is op vrijdagochtend. Nu plan ik altijd ver vooruit ook elke dinsdagochtend. En dan krijg je dus dat ik mijn bestelmoment reserveer met 2 volle dozen wijn . Echt ideaal die bundel. Onbeperkt gewoon laten bezorgen binnen je tijdsblok (wij hebben van ma tot en met za). Een andere optie was di - do (goedkoper uiteraard) maar dit vond ik wel heel karig. Wie laat nou de boodschappen op di en do bezorgen. En heel eerlijk, ik vind het knap als je het 1x per week redt. Zo lang blijft alles echt niet lekker vers vind ik. En bovendien heb ik echt geen idee wat ik nu al in het weekend wil eten.
Ik bestel hier ook vaak gewoon voor een week een shit load aan drinken, snacks en ander houdbaar spul. Voor de komende dagen vers en verder haalt mijn man altijd na werk f wat voor het avondeten. Ik heb ook vaak dat ik anders geen zin meer heb in het eten wat in huis is.
Ik heb dus zo veel lekkere kaasjes besteld, veel lekkere kwark soorten, hagelslag en vlokken, olijfjes, lekker veel Lu Scholiertjes Puur, een ellendige lading koffie en gewoon lekker spul voor op een pizza!
Maar ja.. alles wat ik in dat winkelmandje gooi blijft er niet in zitten. Enorme frustraties hier hoor. En mijn man lacht me uit. Nou wacht maar. Ik vergeet straks dus heel per ongeluk gewoon wat speciaal biertjes ofzo. Doei.
Bij mij hielp om de app ff af te sluiten, dan allerlei dingen in de mand te gooien (die dus niet zichtbaar werden) en dan weer de app af te sluiten en op te starten. Dan stond het er wel bij. En dan dit herhalen als je wil bevestigen. Beetje omslachtig maar zo lukte het wel
@Nina Sanders Huh, geen zin om het te vertellen? Wat voor vragen verwacht je dan? Juist nu kun je lekker keihard zeggen dat het zonder hulp gelukt is, gewoon een cadeautje!