♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 1 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 26 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lancer1992

Lancer1992 Niet meer actief

Ik slaap liever ook in een kamer zonder de verwarming aan. Hele dag raam open en als we gaan slapen raam dicht. Man daarintegen heeft het liefst dat de verwarming op 21 graden staat. Oftewel we hebben wel eens wat meningsverschillen erover :p

Mya vindt dit leuk.
  2. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Dat zijn die konijnenhokjes toch? (niet lullig bedoeld, maar je hebt van die huisjes die lijken daar echt heel erg op) :)
    Buiten slapen is echt super goed voor kindjes. Ze slapen vaak ook veel beter! En ze worden minder vaak ziek, enz.
    Hier liggen ze gewoon in kinderwagens. Zowel thuis als op de opvang :) daar hebben ze zelfs een soort carport om alle wagens onder te parkeren :roflmao:

Mya, Magnolia29 en wolkje1994 vinden dit leuk.
  3. Lottie987

Lottie987 Bekend lid

17 mei 2019
    559
    351
    63
    Vrouw
    Wij houden niet van de warmte van de verwarming als we gaan slapen en hebben normaal gesproken de hele dag alle ramen open. Als het zo koud is gaan na 2 uurtjes alle ramen boven dicht, maar verwarming gaat niet aan. Op de kamer van de oudste loopt een verwarmingsbuis door zijn kamer dus daar is het altijd wat warmer. Gelukkig lijkt de jongste geen last te hebben van de kou als we haar goed aankleden

4. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Het zijn sprekend konijnenhokken ja. :D Mijn kinderen sliepen er erg goed in! Buitenlucht is goed voor de mens.
    Met regen wel binnen of blijven ze droog onder de carport?

Poolvos vindt dit leuk.
  5. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Wij wonen nu bijna drie jaar in ons huis en op onze slaapkamer is de radiator nog nooit aan geweest. (Wel getest of het werkt natuurlijk maar daarna nooit meer). Ons huis is ondersteboven dus koudste kamer van het huis is onze slaapkamer. Ik vind het heerlijk, altijd raam open.

Siepie85 en Poolvos vinden dit leuk.
  6. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Nee, ook buiten :) in weer en wind. Ze blijven droog: en het gebouw is een soort U-vorm met de carport in de inham daar, dus alleen met idiote wind vanaf de verkeerde kant moeten ze wel binnen. Maar dat is dan echt een uitzondering :)
    Twee jaar terug een keer gezien: toen was er echt een soort sneeuwstorm :confused:

Mya en Siepie85 vinden dit leuk.
  7. Muisje458

Muisje458 Niet meer actief

Dacht ik dat ze eindelijk haar dutjes alleen deed. Heb haar babyfoon goedgezet dat ik haar ook zie en ze staat gewoon recht in haar bed zonder iets te zeggen...

8. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.151
    6.002
    113
    lekker laten staan :)

Mya, Lancer1992 en S2909 vinden dit leuk.
  9. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.151
    6.002
    113
    @Poolvos ja ik was mij dus gaan inlezen over dat slapen in ‘de kou’ en je leest er inderdaad alleen maar goede dingen over. Bij L is het nu 14 graden in de nacht. Wanneer het hard gaat vriezen buiten, zal het nóg wel kouder worden.

en laten we eerlijk zijn. In het tijdperk 0 hadden ze geen eens verwarming enz :roflmao:

Poolvos vindt dit leuk.
  10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hm. Hier slapen wij ook altijd met het raam open en hebben wij op onze slaapkamers nooit de verwarming aan (als de kindjes erg verkouden zijn en het is heel erg koud, dan zetten we hem nog wel eens op stand 1 om de ergste koud weg te jagen en om te voorkomen dat de leidingen dicht vriezen. Maar 13 graden vind ik echt te koud.

Laatst zat mijn man dus boven te werken, had hij de verwarming vol open gezet (thermostaat stond beneden op 21) en het raam dicht gedaan. Prima natuurlijk, maar hij was vergeten om de verwarming weer uit te draaien en het raam open te doen nadat hij weer naar beneden kwam. Jullie begrijpen dat ik dus echt niet lekker sliep :p
    Ik slaap zelf het liefste ook op een frisse kamer. Dan kun je zo lekker in je dekbed wegkruipen haha.

Over kou gesproken. Vind het buiten nu echt wel koud hoor!

Mya en Siepie85 vinden dit leuk.
  11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Jullie raden nooit wat ik zo ga doen... ;)

12. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.257
    12.633
    113
    Vrouw
    Wijn drinken en netflixen ;):D

Mya vindt dit leuk.
  13. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.257
    12.633
    113
    Vrouw
    @Nina Sanders Je kan kijken bij kiko of ze daar een fijn kohl potloodje hebben, en of die donker genoeg is. Voor het geld kan je zeker proberen zo duur zijn ze niet vind ik dan haha...

Het gaat zoo snel hier haha.. word straks voor ons wel wennen we slapen liefst met raam open en met een new born op de kamer lijkt me niet slim om gelijk met raam open te slapen?

Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  14. S2909

S2909 Fanatiek lid

14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    Zou denken dat het er een beetje van af hangt waar juist de newborn staat? Aan de raamkant of de andere kant van de ruimte. En ook hoe warm/koud het juist is met het raam open.

Mya vindt dit leuk.
  15. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Ik heb vanochtend mijn huidige baan opgezegd en ook alle collega's ingelicht. Heb een hele poos aan de telefoon gezeten, haha. Toch gek dat dit allemaal telefonisch moet vanwege het thuiswerken. Ik neem de week tussen kerst en Oud & Nieuw vrij, dus ik heb nog vier weken te gaan. :thumup:

Mya, Siepie85, jvsd92 en 7 anderen vinden dit leuk.
  16. S2909

S2909 Fanatiek lid

14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    Veel succes!

17. Loveischocola

Loveischocola VIP lid

11 jan 2019
    12.257
    12.633
    113
    Vrouw
    Aan de andere kant, en echt geen idee hoe warm/koud het is. Word sowieso in voorjaar/zomer snel warm ochtend staat de zon er op

18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hahahaha dat laatste ;) (Virgin River)

Poolvos vindt dit leuk.
  19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Spannend he! Wat leuk. Hier tussen Kerst en Oudjaar ook vrij!

20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Yes! Morgen is het 1 dec. Dat betekent dat ik eindelijk (sinds oktober haha) de Rituals Adventskalender mag openmaken.....

jvsd92 en Poolvos vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina