Hier ook belachelijk veel sneeuw. Wij hebben gelijk proberen achter op t bedrijf. Aardig de zeik erover in. En wil graag de rest gaan helpen, maar L kan ik moeilijk alleen laten
Hier ligt ook lekker wat! Maar het sneeuwt nog steeds. Dus ben benieuwd hoe we de dag eindigen. Bekijk bijlage 678055 Bekijk bijlage 678056
Hier ligt genoeg. De meisjes kijken hun ogen uit. We hebben inmiddels frozen opgezet en de oudste heeft haar Elsa-jurk aan, haha. Even moed verzamelen om straks de kou in te gas .
Ik heb aflevering ook nog gezien uiteindelijk! Ik blijf bij ‘mijn mol’ maar zou dat jammer vinden want dan is het voor mij een slechte mol. (Ik heb het namelijk pas altijd vrij laat door en nu bij aflevering 2 al. Maar, het blijft Wie is de mol dus wie weet is mijn mol wel een goede kandidaat.) Wel een leuk seizoen aan het worden.
Wie is jou mol? Ik zit meestal op de winnaar . Dus als dat weer zo is dan gaan Charlotte winnen . Nu het gelieg en bedrieg echt gaan beginnen gaat het leuk worden.
Hier heel veel sneeuw, wel heel veel wind ook, het sneeuwt hier nog steeds. Ligt denk ik wel 10 cm hier. Gekke kat ging hier net poepen in de tuin, in t sneeuw en graven maar, hij kreeg t niet begraven, sneeuw werkt niet zo goed blijkbaar, hij bleef maar miauwen was t er niet mee eens. Na 5 min kwam hij toch maar weer binnen... Z had uitgerekend vannacht zijn slaapzak rits los gemaakt.... die was om 5.00 aan t miepen, ijskoude voetjes en benen, armen nog warm in de puckababy slaapzak. Luier was ook al vol met plas dus gelijk maar verschoond, meneer sliep weer heerlijk verder, tot uur of 8 en ik lag vooral wakker.
En jij dan? Mijn bericht was niet compleet. ik zit op C maar sinds gisteren twijfel ik stiekem toch een beetje of niet Marije het is. Ik ben er slecht in.
Ik zit ook op Charlotte met een kleine twijfel over Marije. Deze 2 heb ik eigenlijk al vanaf het begin
E vond het net helemaal geweldig. Is nu wel chagrijnig omdat ze het koud heeft en eigenlijk weer naar buiten wil. L vond er niet zoveel aan. Opa en oma kwamen net ook nog even langs om sneeuwballen te gooien . Straks na het slaapje van L gaan we met de slee nog even die kant op. Het blijft hier trouwens zachtjes sneeuwen en de wind word gelukkig al iets minder Bekijk bijlage 678103
De mini vond de sneeuw maar gek. Was ook redelijk moe dus die heb ik op een gegeven moment in bed gelegd.
Hier nog niet buiten geweest. Doen we straks eventjes als Q wakker is. (Als hij gaat slapen want hij zit nu as we speak vet vrolijk met zijn knuffels te gooien in bed.) Ik gok dat het maar even een paar minuten zijn, even foto’s maken en weer naar binnen. We hebben ook helaas geen fijne kleding/schoenen kunnen scoren. Ik was telkens te laat. Mijn man is net weg, condoleren.. Vader van een vriend van hem is plotseling overleden. Het ging ondanks het weer gewoon door. Dus hij is er heen gegaan.
Hier sneeuwt het trouwens wel weer echt heel hard. Een uur geleden is er een sneeuwschuiver geweest maar daar zie je nu echt niets meer van..
Hier had Z ook geen ski pak of iets. Vrij dikke broek, pyjama broek eronder gedaan als extra. Extra dikke sokken aan, schoenen, sjaal, muts ook dikste trui aan, en jas, handschoenen doet hij continu meteen uit, wordt er ook driftig van. Sterkte voor je man.