Wij zijn net thuis van de kdv. Gelukkig op wandelafstand. Wat is het koud brrrr. S is sinds zijn dutje gisteren middag echt zoooo slecht gehumeurd. Hij wandelt hier gewoon al klagend rond. Kwaad tegen alles schoppen, kwaad omdat het dekseltje niet op het pannetje past, kwaad omdat hij niet met de schaar mag spelen. Gewoon kwaad.
Dit had de mini tijdje geleden ook. Heeft ie meestal bij de combi sprong en tanden/kiezen. Dan is het echt een heel miserabel ventje maar soms dan ook echt nog zo klein als ie bij je komt hangen.
@Sansaatje, ik was veilig aangekomen op t werk. Wel was t chaos, eerste leidster was er 8.15, en toen stonden er al 7 ouders te wachten.... de volgende was er pas 9.00 dus 1 leidster stond veel te lang, met veel te veel kinderen.... waren er om 9.00 al 20 kids. Ik kwam pas om 9.45 aan, toen waren we compleet, 1 leidster is t niet gelukt om te komen uiteindelijk. En morgen mogen we weer opnieuw. Echt ik kwam vast te zitten in de sneeuw op de heen weg, gewoon 7 mensen die in paar minuten kwamen helpen, uiteindelijk ging er een jongen zijn sneeuw schep halen, om uit te graven. Toen kwam er nog een man bij, en die zei ik rij m er zo uit voor je, zal ik dat regelen, en gek genoeg zei ik gewoon ja! En het lukte m meteen en die zette m een eindje weg, zodat ik t weer overnam, echt bizar. Wel heel lief van die man en al die anderen die gewoon maar hielpen.
Wij zijn ook allemaal weer heelhuids thuis gekomen. Ik vond het allemaal wel meevallen. Van huis naar school en van school naar de snelweg was 1 glibberige zooi , maar met rustig rijden ging het goed. Vanmorgen was de snelweg bijna schoon, vanmiddag niet echt toen ik naar huis reed. Eind middag de weg weer op om L van het kdv te halen. Ze zat op de arm van de juf, en dat gezicht toen ze me voor het raam zag, prachtig, ze ging gewoon huilen van blijdschap, rende huilend naar de voordeur, en stortte zich echt in mijn armen. Aaah, dan ben ik zo verliefd he op mijn moppie Ze doet het nu al 2 avonden goed met slapen. Beide dagen sliep ze weer 2 dutjes. Geen flauw idee of het dat is, want eerder was dat juist wat we niet moesten doen, dan ging het sowieso mis in de avond, maar voor nu werkt het weer. Helemaal goed, als ze maar stil blijft van 7 tot 7 Nu op naar heel dik ijs, zodat ik kan gaan schaatsen met dochter en jongste zoon, man en oudste zoon houden niet van schaatsen dus kunnen mooi met L thuis blijven
Hier heeft de oudste net haar bed onder gespuugd, arm ding. Alles zat onder, hef bed, zij, haar knuffels. Ik heb alles gelijk in de wasmachine gedaan en heb haar bij mij in bed genomen, tot ze weer moest spugen. Gelukkig was ik op tijd met de emmer. Nu zit ze even bij haar papa op de bank, want ze zat vies te hikken. Ik hoop dat ze niet ziek is/wordt, maar dat het alleen vannacht is...
Wat zielig, hoop dat t snel weer over is. Misschien iets verkeerds gegeten of verkeerd gevallen, sterkte en beterschap!
Toch nog veel verschillen dus qua sneeuw en gladheid op de weg. Bah! Hopen dat iedereen morgen weer gewoon op tijd en heelhuids overal is. @Katin87 beterschap voor jullie meisje! Hopelijk voelt ze zich nu wat beter en valt ze zo in slaap. Sterkte alvast vannacht! Wij hebben vandaag genoten van de sneeuw met m'n zusje en 2 nichtjes. Van de dijk af met de slee, in de sneeuwduinen springen, engeltjes maken op de grond. Heerlijk! Moest 's middags nog online wat dingen uitwerken, N mocht bij m'n zusje blijven en V heeft geslapen van 12.30 u tot 15.00 u. Dikke prima Ondertussen kwam ik er achter dat onze wasmachine een Error had. Wilde niet meer centrifugeren en al het water stond nog in de trommel. Man gebeld, die dacht dat er een sok vast zat in het filter. Als een echte loodgietster heb ik het filter losgedraaid, met 4 zwemhanddoeken de vloer proberen te beschermen en toen kwam er een stortvloed aan water uit En jawel; een sok!! Gelukkig hebben we daar zeil liggen, dus alles is inmiddels weer droog. Morgen de was die in de trommel zat nog een keer aanzetten en daarna de vieze handdoeken... Gewoon trots op mezelf dat ik dat even heb gefixt
@Katin87 ach wat sneu! Hopelijk blijft het hierbij ! Even heel nieuwsgierig. Gaat alles nu weer oké tussen jou en je man ? @Magnolia29 hha heerlijk zulke momentjes! Dapper van je hoor. Mijn vriend werk ook heel veel. Dus ik voel mij soms ook zo’n handige Harrie . Laatst ook druk geweest en later kwam mijn vriend binnen ‘huh heb je dat zelfs vervangen?’. Ben dan gewoon trots
@Mya bizar eigenlijk dat het zo moet lopen hè... en dat ouders weg kunnen. Ik weet niet of ik L bij één leidsters achter zou kunnen laten wanneer er al veel te veel kinderen zijn. En hadden die ouders geen last dan? Fijn dat je wel hulp hebt gekregen, bijzonder ! Zie je niet altijd meer... @riean wat fijn van de avonden! Misschien ligt het echt aan het tweede slaapje. Hier verder alles prima. Vrij weinig te melden. Ja dat L op mij lijkt wat betreft de sneeuw. Is niks aan.... Slapen gaat nog steeds super, komt hooguit één keer op een nacht. Overdag slaapt ze één keer 1,5 / 2 uur, heerlijk.
Sterkte voor jullie meisje @Katin87 hopelijk puur iets verkeerds gegeten en dat ze zich gauw beter voelt. Ook sterkte voor jullie. @jvsd92 hebben wij ook een x gehad. Veel water dat eruit kwam. Zoveel gedoe om niks. Maar het kan altijd erger moet je maar denken @Poolvos hoe is het daar? Ben je vast gesneeuwd? hier nu in bed. Moet morgen vroeg eruit want mijn afspraken starten om 8u! Weer een dag knallen morgen. Kindjes weer opvang dus hopelijk werken ze mee. Hier wordt het vannacht -13. Wel rot met buiten lopen. Vind het voor de mini wel érg koud..
Goedemorgen dames. Een paar redelijk goede nachten met B gehad waardoor ik ook goed heb kunnen bijslapen gelukkig. Wakker word je toch maar je hoeft er niet zovaak uit. Dat scheelt. Vannacht heeft B zelfs doorgeslapen maar werd ik helaas constant zenuwachtig wakker. Zal echt door de inleiding komen Gisteren nog in het ziekenhuis geweest voor de controle. Baarmoedermond was soepel maar daar was ook alles mee gezegd. Nog geen ontsluiting. Afgelopen Zondag werd ik opgebeld dat de inleiding eerder zal zijn, wat inhoud dat we ons morgen avond in het ziekenhuis moeten melden voor de ballon katheter, waardoor hopelijk donderdag gestart kan worden met de inleiding. ik ben zo ontzettend zenuwachtig en alles voelt voor mij nu zo onwerkelijk aan. Maar ik ben zo intens blij dat het gewoon bijna voorbij is met al die kwalen en dat we eindelijk onze meid in onze armen kunnen sluiten! ergens hoop ik dat vandaag of morgen nog mijn vliezen zelf gaan breken en dat de ballon katheter niet nodig zal zijn bij B braken de vliezen vanzelf met 38w en 1d dus was de afspraak ballon katheter ook last minute afgezegd. Ik ben vandaag exact 38w ben zo benieuwd