♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 1 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 26 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @Lancer1992 hele veel succes meid. De 2e bevalling (inleiding) vond ik de meest chille. Binnen 3 uurtjes was hij er en het was een droom bevalling! Dus gewoon heel open erin staan. Komt vast goed!

Lancer1992 vindt dit leuk.
  2. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Van ons :roflmao:

Niet ingesneeuwd- maar wel super koud! Hier ook -20 snachts en -15 overdag.
    L leert schaatsen, het is ZO schattig! Ze kan basically net staan op schaatsen en soms een paar “stappen” (ze loopt meer dan ze schaatst) vooruit. Maar ze is heel stoer :cool:

Verder weinig nieuws hier! Druk geweest. Ik heb nog 3 weken in Karlstad (bij goed wegdek 1 uur enkele reis). Heeeerlijk in de podcasts gedoken en veel tijd voor mezelf dus :o:
    Vandaag nog beter: cursus digitaal. Dus ik zit heeeerlijk thuis met mn kopje koffie en we beginnen pas om 9u. :D

Mya, Nina Sanders, S2909 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ik haal ze zo weer weg :)

Miekje86, Mya, RoseMurphy en 11 anderen vinden dit leuk.
  4. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Kleine meid heeft nog een paar keer gespuugd, maar is daarna gelukkig wel in slaap gevallen. Ze blijft vandaag een dagje thuis bij mijn vriend. L is wel naar de opvang, ik heb haar skipakje meegegeven, ben benieuwd of ze naar buiten gaan.

Spannend hoor @Lancer1992! Deze week hebben jullie gewoon jullie meisje in jullie armen. Succes alvast!

Mya, Poolvos en Lancer1992 vinden dit leuk.
  5. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.151
    6.003
    113
    @Lancer1992 fijn van je te horen meid. Super dat B beter gaat slapen! Succes met de laatste loodjes

@Katin87 agh de kleine meid. Fijn dat ze vandaag bij papa kan zijn!

@Poolvos haha heerlijk die foto’s! En wat een gebied zeg. Heel mooi zo’n vlakte aan sneeuw!

Lancer1992 en Mya vinden dit leuk.
  6. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Heel veel succes! Zal aan je denken! Ik ben zelf 11/02 jarig en dat is een mooie dag om geboren te worden! :roflmao: Zet m op!

Lancer1992 en Mya vinden dit leuk.
  7. Muisje458

Muisje458 Niet meer actief

@Lancer1992 veel succes meid. Binnenkort je meisje in je armen. En is kleine B al gewoon grote broer B

8. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Lancer1992 Succes meid, zet 'm op ;) Hopelijk een mooie, snelle bevalling! :thumup:

Lancer1992, Mya en wolkje1994 vinden dit leuk.
  9. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.791
    7.378
    113
    @Lancer1992 , wat spannend zeg, op.naar jullie mooie meisje in je armen. Heel veel succes!

@Poolvos, prachtig om te zien

Hier doet L het echt geweldig. Om 07.15 wakker, en van 09.45 tot 12.15 geslapen. Ze is zo vrolijk nu, loopt wat rond, komt me af en toe even aantikken, echt zo op mijn arm, en dan moet ik kijken wat ze gejat heeft. Meestal schone was uit de bijkeuken die ik netjes opgevouwen had :rolleyes: maar ze kijkt er dan zo trots bij :roflmao:
    En maar kletsen, de hele dag door. Ik versta er helemaal niks van, volgens een nichtje komt ze van aliexpress en praat ze Chinees :roflmao:

Zo heerlijk met maar 2 kinderen in huis. Ik heb vanmorgen beneden gepoetst en het is al zo fijn dat het langer dan een kwartier netjes en schoon blijft :D dus ik zit lekker op de bank te genieten, ook van het prachtige uitzicht op de sneeuw.

Lancer1992, Boordevol, Magnolia29 en 6 anderen vinden dit leuk.
  10. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Een hele productieve dag gehad! Lekker als alles wat je bedacht had en op de planning had staan, ook nog eens goed uitpakt :thumup: N heeft een leuke dag gehad op school en de opvang. V was bij m'n ouders en heb ik om 3u weer opgehaald. Had maar een half uur geslapen, dus die is nog even naar bed geweest. Hij ligt er net weer in, lekker hoor zo'n slaapkop ;) Hoop dat N ooit nog een goede slaper wordt :roflmao::o:

De wasmachine doet het weer :thumup: Alleen is nu de radiator in V z'n slaapkamer kapot. Er lekt water uit de draaiknop. Gisteren een plas water, nu net weer. Heb er een bakje onder gezet en de draaiknop ingepakt met doeken. Morgenvroeg maar even weer checken voor ik naar het werk ga :rolleyes:

S2909, Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  11. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @Lancer1992 fijn dat je weer een paar goeie nachten heb gehad. Succes met de inleiding. Voordat je het weet heb je de kleine in je armen. Ik vond de inleiding reuze meevallen, kon de weeën beter aan dan de spontane bevalling bij E.

@Poolvos hou die kou eens lekker bij jullie. Ik verlang weer naar 20graden en een zonnetje. Ben de sneeuw nu al zat :roflmao:.

S2909, Lancer1992, Mya en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ook hier een prima dagje. Kindjes vandaag naar de opvang. Mijn schoonvader liep even mee, dat vond mijn man handiger (ik had al om 8u een afspraak). De oudste op de slee, opa vooruit trekkend. Kind had de grootste lol. Man had de mini gewoon goed ingepakt op de arm genomen en een deken op de bank driedubbel om hem heen geslagen (het was ook onwijs koud, -12). Kind zat als een prins bij papa op de arm. Hij vond het allemaal wel best. Moest stiekem erg lachen toen ik ze voor het raam stond uit te zwaaien.

Verder in de ochtend wat meetings gehad en daarna gewerkt. Ook even wat huishoudelijke dingen gedaan (beneden gezogen en gedweild, vaatwasser en was, opgeruimd en dat soort dingen) en tussendoor gewoon gerelaxed op de bank. Inmiddels heb ik iedereen ingelicht over de zwangerschap en iedereen reageert leuk (wat wil je anders, "nóg één??"). :)

Ook morgen heb ik redelijk wat meetings staan, kindjes weer opvang.
    Donderdag heb ik weer een 4 uur durende training. Zie er nu al tegenop. Echt, 4 uur lang mensen. Ik heb daar:
    1) geen zin in;
    2) de concentratie niet voor;
    3) ik krijg altijd honger;
    4) en dorst;
    5) dan word ik kribbig;
    6) en ga ik me kapot ergeren aan alles en iedereen;
    7) dan doe ik de mic uit en ga ik heel hard zuchten;
    8) en triple check ik op de mic wel écht uit stond.

Conclusie: ik heb geen zin. :confused: Maargoed, dat is pas donderdag.

Verder weinig nieuws eigenlijk. Ben een beetje aan het surfen op het web, op zoek naar geboortekaartjes maar op de een of andere manier ben ik inspiratie aan het opdoen voor eten bestellen dit weekend. De relatie tussen geboortekaartjes en eten bestellen zie ik nog niet echt, maargoed. o_O

Ik ben inmiddels op de bank geploft (shit, ik moet de droger nog programmeren voor vannacht maar ik ga mijn man vragen dit te doen).
    "Schat, wil je even wat voor mij pakken in de bijkeuken? Oh doe dan gelijk ff de droger aan, oke? Nu je er toch bent..." ;)

Ben nog aan het twijfelen wat te kijken. Suits of Outlander.

Oh trouwens he. Ik zag dus dat New Amsterdam op Netflix komt. Geen idee waarom want ik heb dit ofcourse al gezien op Videoland. Maar het maakt me wel nieuwsgierig naar het nieuwe seizoen. Heerlijk zo'n drama met minstens 20 afleveringen. Zeker categorie Shondaland (waar blijven al die producties dan, @Poolvos).

Nu ga ik echt de tv aan zetten met een kop thee en een bak druiven!

jvsd92, Sansaatje, Mya en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Lancer1992

Lancer1992 Niet meer actief

B heeft weer een hele goede nacht gehad. Word nu langzaam wakker.

ik werd ergens midden in de nacht wakker met een helse pijn aan mijn rug. Het deed me echt denken aan weeen. Zelfs manlief even wakker gemaakt om het te masseren.

en ineen keer was het weg. Wel nog hier en daar lichte harde buiken dus het was even een spannende nacht

we brengen B straks na zijn middagdut naar mijn schoonouders toe en blijven daar ook eten. Om 18:00u moeten we ons melden in het zkh.

hopelijk kan ik tijdens B zn middagtuk even bij slapen.

spannende dag...

Poolvos, RoseMurphy, Katin87 en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.151
    6.003
    113
    Die B! Alsof hij het weet, wordt tenslotte grote broer :rolleyes:. Succes meid, bijna je kleine meid in je armen !

15. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

16. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    @Lancer1992 wat een spannende dag vandaag, en wat fijn dat B ineens beter gaat slapen! Heel veel succes met alles, hoop dat t allemaal voorspoedig verloopt, en daarna zo genieten

17. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
  18. Muisje458

Muisje458 Niet meer actief

19. Katin87

Katin87 Fanatiek lid

20 feb 2017
    1.348
    3.093
    113
    Succes @Lancer1992! Spannend hoor :) Straks een gezin van vier!

20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113

Deel Deze Pagina