Hier ook aan de schoonmaak geweest. Alles beneden is weer aan kant. Q wil niet slapen en draait soort van door in bed. Soort dino/gillen/hoofd bonken en alles uit bed gooien. Mij best. Je kijkt maar even. Ik zit net haha. Als hij wakker is even douchen samen en dan nog wat was doen denk ik. Even kijken hoeveel zin ik nog heb. Morgen is sowieso de bovenverdieping aan de beurt.
Zijn niet meer gaan sleeën van de dijk want de ijsbaan ging open hier . E weigerde gewoon een snoepje zoveel haast had ze . Eenmaal op de ijsbaan was alles eng en glad . Mijn moeder kwam ook nog even langs op de ijsbaan en daarna op ons gemak weer richting huis gelopen met de slee Bekijk bijlage 678576 Bekijk bijlage 678577 Ze hebben er zin in
Ahh leuk @Miekje86 !! Hier is de schaatsbaan ook open, we gaan zaterdag heen als m'n man weer thuis is. N op schaatsen, V op de slee. Met papa, want ik ben dus degene die altijd uitglijd en keihard op m'n stuitje/achterhoofd val Ik zwaai/film/fotografeer vanaf de zijkant Met gluhwein ofzo, neem wel een thermosfles mee
Fijn dat je een leuke dag hebt gehad @Sansaatje Hier vandaag vooral gewerkt. Morgen rustig dagje. Weekend weinig plannen em volgende week wil ik ff het houtwerk boven soppen. Zijn de jongens mooi opvang! Dit weekend sowieso de koelkast en de wasmand blijft vanzelfsprekend leeg
@Sansaatje gefeliciteerd alsnog! @Lancer1992 ik ben zo benieuwd hoe het met je is, hopelijk ben je al snel aan het baby knuffelen @hier ook gewerkt, daarna L van de opvang gehaald, gekookt, en toen had ik nergens zin meer in, op de bank geploft en daarna in bad. Nu lekker nog even tv kijken en op tijd mijn bed in. Morgenmiddag met de kinderen schaatsen, lijkt me heerlijk weer eens!
Heya dames, Vandaag om 15.10 zijn wij trotse ouders geworden van ons meisje R. Als ik dacht dat B zijn bevalling zwaar was. Nou die was pas peanuts vergeleken met vandaag. De bevalling was zeer pittig en kijk er zeker niet met plezier naar terug. vanwege een te late (negatieve) corona uitslag was een ruggenprik niet meer mogelijk en was het morfine pompje zo goed als uitgewerkt. Ik moest het echt met dat laatste beetje pijnstilling doen. Bij de laatste ontsluitingsfase en tijdens het persen trok het door mijn hele rug en zo was er geen enkele houding meer te doen. Ik heb letterlijk het hele ziekenhuis bij elkaar gehuild en geschreeuwd. maar daar was ze dan. Zo puur en mooi. Klein en kwetsbaar. Wij zijn verliefd. Ze weegt 3.8kg en ben ondanks mijn zeer nare bevalling zonder kleerscheuren van af gekomen. Een heel klein schaafwondje en that’s it. Toch nog een heel klein medische meevaller! We moeten een nachtje in het ziekenhuis blijven omdat ze wat groter is en even op suikers geprikt moet worden. Tot nu toe waren alle waardes uitstekend. Als morgenvroeg de kinderarts haar goedkeurt dan mogen we naar huis! Ik hoop het zo! Zou zo graag B weer willen zien. hier nog wel flink last van naweeen. Maar we doen het er maar mee! @Sansaatje nog gefeliciteerd!
Gefeliciteerd met de geboorte van R. Spijtig dat door de corona test je geen ruggenprik kon krijgen ondanks dat je er wel één wou.
@Lancer1992 van harte! Mijn kinderen waren zwaarder dan dat gewicht en hebben nooit een suikertest moeten doen. Wat gek. Maar lekker genieten. En balen van de ruggenprik maar hopelijk nu snel bijklmen, aansterken en proberen ook te genieten.
@Lancer1992 van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje. Ben heel benieuwd naar de naam maar begrijp het ook als je die niet wilt delen. In pb misschien? Nu lekker genieten!!!
Gefeliciteerd @Lancer1992! Ook ik ben erg benieuwd naar de naam Vervelend dat je geen ruggenprik kon krijgen! Onze meid zat met haar 4030gr op het randje van suikertesten, hoefde uiteindelijk. Maar zij was met 39,2 weken geboren en jouw meid nog iets eerder natuurlijk. Veel geluk met jullie gezin van 4!
Dank dames! weinig geslapen vannacht door de naweeen maar daar kan ik mee leven. ons meissie heeft het uitstekend gedaan! Alle waardes waren prima! Tussen 9;00 en 10:00 komt de kinderarts en als het goed is kunnen we dan naar huis! Heeeerlijk! En dan te bedenken dat we bij B 5 dagen in het zkh moesten blijven! Zometeen dus een kraamweek waar we echt van kunnen gaan genieten in plaats van alles last minute leren!
@Lancer1992 gefeliciteerd met jullie kleine meid. Vervelend dat je geen ruggenprik kon krijgen. Nu lekker genieten en hopelijk mogen jullie snel naar huis
@Lancer1992 van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje! Heerlijk genieten van de kraamweek, en ik ben ook heel benieuwd hoe ze heet.
Van harte gefeliciteerd @Lancer1992 !! En idd, 3,8 is toch keurig? Tenminste, mijn jongens waren flinker. Hopelijk Kun je heerlijk gaan genieten met zijn vieren!