Ik deel idd liever niet de naam online ivm herkenbaarheid ^_^ Via pb vind ik het geen probleem. Ze is 3.8kg en ik was gisteren 38w en 2d vonden ze toch aan de grotere kant. B was 3.9 met 38w en 3d. Maar ben blij dat alle suikerwaardes in orde waren!
Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van R! Welkom R! (Ik ben stiekem ook wel benieuwd naar de naam.) Hopelijk snel lekker naar huis en genieten met zijn vieren!
Gefeliciteerd meid! @Lancer1992 en wat fijn dat jullie naar mogen. Ik ben ook heel benieuwd naar haar naam
Hier lekkere start van de dag. Heb me al opgemaakt, ontbijt voor iedereen gemaakt, vaatwasser uitgeruimd, de was zit er al in en ik ga zo even stofzuigen. Eerst tijd voor koffie Verder vanochtend wat werk doen maar dit is niet zo veel. Ik wil ook met de oudste even naar buiten en vanmiddag ga ik bloed laten prikken voor de NIPT. Wat brengt deze vrijdag jullie?
@Lancer1992 Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en B zijn zusje! Fijn dat alles goed is, ondanks de heftige bevalling! Ik ben natuurlijk ook erggg nieuwsgierig naar de naam
@Nina Sanders Kijk dat snoetje nou ❤ Wat een ukkie, heerlijk he! En straks hebben jullie er gewoon weer zo eentje
Wij hadden ons verslapen vanochtend Om 7.50 u riep N; moeten we niet opstaan mam, Sam is allang groen geweest . Enorm gehaast, ze was net voor de bel binnen Al boodschappen gedaan, was aan en in de droger, nieuwe planten/bolletjes gekocht dus alles in huis weer even leuk neergezet. Koelkast in de bijkeuken schoongemaakt. Lekker productief
@Lancer1992 , ben ook erg benieuwd naar de naam @Nina Sanders aah, wat lief! Wat worden ze onwijs snel groot he Maar ik vind deze leeftijd ook zo genieten. Ze stond net een hele poos met haar neus tegen het raam, uitgestoken vingertje er tegen, naar de vogels te kijken. En dan steeds:' Die! Die! Oh, wauw!' Oh, dan kan ik wel janken van geluk Ik heb de boodschappen binnen, was te laat om te bestellen, dat moet hier een dag of 5 van tevoren. Dus voor volgende week maar snel weer ingepland. En nu zit ik gewoon in een lege keuken. L ligt op bed, man werkt boven, oudste heeft online les op zijn kamer. Da's écht lang geleden, midden op de dag alleen beneden zo lekker Straks de derde van school halen, en dan kan L mooi om een uur of 3 weer naar bed, en ga ik schaatsen met de anderen.
@riean Dat L nog zoveel slaapt joh op een dag Kan ze nog niet over naar 1 slaapje? Of is ze dan in de nachten weer wakker?
Het is steeds geklooi, gister had ze maar 1 keer geslapen, op de opvang, en meteen weer wakker van 22.00 tot 00.30. De twee dagen er voor sliep ze weer 2 keer, en toen sliep ze vanaf 19.30 tot de volgende ochtend. Daar wil ik graag weer naar toe Dus hopelijk werkt het op deze manier. Grote kans dat het over een paar dagen niet meer werkt hoor, dus dan proberen we maar weer 1 keer per dag slapen, haha. Gelukkig is ze verder makkelijk, en wordt ze verder in de nacht niet wakker, anders had je me op kunnen vegen