Zou ik idd niet doen, al helemaal niet in de winter..... Je kan 'm wel laten wennen aan een 'frisse' kamer door gewoon de verwarmingen uit te laten.
Ik meld me weer! Man, wat een dag. Dingen die gewoon 2 weken blijven liggen omdat niemand anders er aan denkt En dat dan de he-le dag. Vreselijk. Ik hou van m'n collega's hoor, maar op zulke momenten.... En de kachel deed het niet!!!! Het was overal maar 14 graden. Alle kinderen verkleumd en wij ook. Ik ga straks dus uitgebreid en heet douchen
Hier ook gewerkt. Lekker dagje. Nu net thuis. Q die ligt er al in, altijd helemaal gesloopt als hij bij opa en oma is geweest. Dus ik zit inmiddels al met mijn voetjes omhoog op de bank. Nu even op mijn man wachtte en dan straks lekker eten.
Ook hier liggen de jongens erin. Altijd moe na de opvang. Ik ruim nog wat op en ga dan het slot van Virgin River kijken! Al opgeruimd, vandaag boven gesopt, droger staat aan, vaat gaan aan, wasmand leeg... gezogen.. All under control!
Hier liggen ze er ook in! Altijd moe na een dag opvang. Mijn oudste viel in mijn armen in slaap, lang geleden en ik ben gesmolten. Lekker serie kijken met thee en marsepein. Fijne avond dames en ik hoop dat we allemaal een heerlijke nacht vol met slaap hebben.
Hier ligt A ook lekker te slapen. Zelf ff lekker lezen, straks nog even aflevering afkijken van Virgin River denk ik o middenin gestopt want A wilde niet meer op schoot zitten en ik moest aan t werk haha). Morgen dagje alleen thuis (met de hond)! Wel gewoon werken. Morgenavond lekker eten bestellen, man en ik morgen 13 jaar samen
Hier lagen beide kids om 19.10. Daarna uurtje gesport. Zo lekker douchen en dan zoals veel van jullie lekker op de bank hangen
Nee maar echt. Ik wil er nog 2. Ik denk alleen niet dat dit financieel geen consequenties gaat hebben. En wat denk je qua behandelingen. Nee nee nee nee nee nee. Oh god nee. Mijn man krijgt een hartverzakking. Maar oh zon heerlijke, motorbotende baby.
13 graden is echt koud, hier nu bij Z naar 15 graden gegaan. De puckababy is t geld echt waard. Hier geen koude handjes, zeer goede nachten, blije dreumes. Vond het eerst ook belachelijk duur, nu nog trouwens, maar ben blij dat ik m heb aangeschaft.
En mijn lichaam gaat dit never trekken. Zal echt ingesnoerd moeten worden after hoor. Sowieso nu eerder kans op vroeggeboorte na lis. Neeeeee mens waar heb ik het over. Nee nee neee.
Hier een klein wandelingetje naar de kruidvat flink onderschat. sinds dat ik terug ben super veel rug en billenpijn in de middag met de kruik op de bank. Nu weer. Auch auch auch. B is zonder te huilen in slaap gevallen trouwens! Oh my god!! Heerlijk! Doe dat nou eens vaker B! Hopen op weer een goede nacht! Helemaal niet eruit hoeven zou nog beter zijn! Ik moet er niet aan denken om nog eens zwanger te worden. Maar dat komt echt omdat mijn lichaam dat niet trekt. Ik hoop dat onze meid zometeen wat makkelijker zal zijn dan B. Juist vooral die eerste maanden waren echt niet leuk met B, dat constante gehuil en niet willen slapen vergeleken met toen hebben we echt een heel ander en vooral tevreden kereltje! Ik ben alleen zometeen benieuwd naar die tropenjaren... zijn er nog dames die in de tropenjaren zitten? hier deel 2 kijken over de docu van nicky verstappen!
. Ik mag niet heel veel zeggen aangezien wij AC gewoon niet doen. "Als t zo is, dan is het zo en zijn we verrekte dankbaar." Ik heb makkelijk praten gezien onze historie. Maar still.. Een newborn ♡♡♡♡♡
En wat hoop ik het ooit. Echt waar. Het gaat bij dromen blijven hoogstwaarschijnlijk maar oh wat hoop ik het ooit nog 1 of 2x..
Echt, als ik filmpjes of foto's zie van newborns (of foto's van V nu ik met zijn album bezig ben) dan smelt ik helemaal. Zo'n afhankelijk, klein, warm hummeltje de hele dag kroelen en voeden ❤ Wat een liefde. Ik denk ook niet dat dat ooit weg gaat; dat gevoel. Of even zo'n steekje dat onze baby allang geen baby meer is. Maar wij zijn echt klaar. De hoop is nu gevestigd op m'n zusje, zij willen nog graag een 3e. En na 2 nichtjes wil ik graag een neefje, dus ben benieuwd