♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 1 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 26 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.786
    7.374
    113
    Ook weer present :D
    Dag hard werken, tegen 18.00 kinderen ophalen van de opvang, man had gelukkig gekookt dus ik kon zo aanschuiven. En net een paar mondkapjes gemaakt, omdat het vanaf morgen verplicht is.

Ik herken dat idee van nog een baby willen echt niet, haha. Sowieso nooit zo gehad eigenlijk, ik vind ze als baby schattig, maar ik vind ze ouder leuker.
    Gelukkig voel ik die behoefte om nog een keer zwanger te worden totaal niet. Maar toegegeven, 4 is écht onwijs leuk :)

L had het weer goed gedaan op de opvang en na 2 avonden huilen in bed was het vanavond heerlijk rustig. De oudste ligt er pas net in, die hoeft morgen niet zo vroeg te beginnen.
    Oke, da's een nadeel van het ouder worden van kinderen, je hebt niet meer vanaf 19.30 uur het huis voor jezelf ;)

En nu ga ik douchen en mijn bed in, we liggen er steeds veel te laat in, even bijtanken.

Muisje458, Kirzy, S2909 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ik vind de baby-baby leuk: die eerste drie weken. Daarna als de krampjes komen en het slapen moeilijker wordt en dat gedoe. Nope. Dan sla ik liever de rest van het eerste jaar over. Maar tóch wil ik het allemaal nog eens doen :rolleyes:

Muisje458, Katin87, Kirzy en 6 anderen vinden dit leuk.
  3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Meeeeens, jij hebt er toch ook 4 ;)
    Welterusten!!

Mya en riean vinden dit leuk.
  4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja. Ik vind de eerste 8 weken leuk. Daarna vanaf een jaar. Haha

Mya, jvsd92 en Poolvos vinden dit leuk.
  5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Nu ga ik slapen in mn heerlijk frisse slaapkamer en dromen over baby's. Totdat er 1 wakker wordt. Dan vervloek ik ze. En om 6 zit ik ws weer aan mn 2e bakkie koffie. Zou het niet anders willen haha. Joe joe.
    Shit Virgin River klaar. Zucht...

Muisje458, Kirzy, Lancer1992 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.786
    7.374
    113
    Oh Ja, das waar :roflmao: omdat ik ze zo leuk vindt als ze ouder worden, dan vond ik het toch steeds weer waard om daar eerst die babytijd voor te doorlopen.:D
    Maar we hebben natuurlijk heel veel geluk dat het makkelijk gaat. Zo niet waren er echt geen 4 gekomen. De trajecten die jullie afleggen vind ik altijd zo knap, hoe je zoiets volhoudt.

Nina Sanders, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  7. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.151
    6.003
    113
    Ook hier gigantisch rammelende eierstokken, maar dat wisten jullie al. Maar zelf sta ik er volledig achter eerst mijn lichaam te laten aansterken. Merk nu de nachten met L beter gaan, bij mij alle vermoeidheid enz eruit komt. Alsof ik niet meer op de automatische piloot leef. Ik genoot toen intens van L en het moederschap, maar qua energielevel en de nachten. Nee dat ging op de automatische piloot. Eerst weer beginnen met sporten, energielevel omhoog, gezonder gaan eten... Dat eten schiet er bij mij altijd bij in wanneer ik moe ben. In de avond haal ik dan de schade in, zo slecht.

S2909, jvsd92, Magnolia29 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Lancer1992

Lancer1992 Niet meer actief

Present. Hier vanaf 4:30 wakker. Ik kon de kleine man gelukkig sussen met de speen maar daarna kon ik zelf niet meer slapen.. (grrrr)

Net wanneer ik in die fase zit om weer in slaap te vallen meld B zich weer. (5:30) Heb mijn man ernaartoe gestuurd in de hoop dat ik weer mijn slaap kon hervatten voor nog een klein uurtje. Ik zei nog tegen hem: als de speen niet werkt dan een klein flesje...

Je merkt meteen dat hij dit nauwelijks doet, ook de nachten want ipv water geeft hij even 150ml melk. :rolleyes:

nouja ik mag eigenlijk niet klagen. Het is ontzettend lief dat hij direct zonder gemopper of wat dan ook opstaat om het van me over te nemen. Hij had laatst zelfs gevraagd of ik hem vaker in de nachten wil betrekken want hij word gewoon niet wakker van B zijn gehuil.

ik vond dat altijd zo zonde want dan zijn er niet 1 maar 2 man die dan wakker zijn want ik kan niet slapen totdat ik weet dat B weer tevreden is :rolleyes:

nouja B is weer wakker. Ik wil hem pas rond 6:45/7:00 uit bed halen want dat vind ik een normaal tijdstip om op te staan. Zit alleen te bedenken wat ik qua ontbijt nu ga doen ivm het flesje 150ml van nog geen uur geleden.. :|

wolkje1994, Mya en Nina Sanders vinden dit leuk.
  9. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    5.45 was het!
    Wie nog meer present?

Lancer1992 vindt dit leuk.
  10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Joepie! Eerste huisje is open gemaakt van de kalender. Zo leuk! Meerderen hadden hem hier ook, dus ik zal nog maar niet zeggen wat het is. Helemaal goed gekeurd hier!

Miekje86, Mya, RoseMurphy en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. Lancer1992

Ooooooo net wanneer ik B uit zijn bedje wil halen zie ik via de babyfoon dat hij weer slaapt?! :eek::eek:

hmm dilemma. Toch lekker laten liggen tot mssn 8:00 en de ochtendtuk weer skippen of gewoon nu wakker maken? :rolleyes: Komt wel handig uit met het ontbijtje.. en ik kan dan ook even in alle rust ontbijten.

hmmmmmm denk denk denk. What to do what to do :roflmao:

Mya vindt dit leuk.
  12. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Ik vind dat je nu een Show-je-adventskalender topic moet starten!
    Wat heb je gekregen vandaag?

Nina Sanders vindt dit leuk.
  13. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Ik zou m laten liggen haha! Zelf even relaxed ontbijten enzo.. Maar ik weet niet of B dan last krijgt van een ander ritme voor een dag?

14. Lancer1992

Geen idee. Ik heb al een aantal keren nu de ochtendtuk overgeslagen omdat hij gewoon niet moe was dus ik verwacht niet al teveel problemen. Maar om hem nu weer wakker te maken terwijl hij net weer slaapt vind ik ook wel een beetje sneu. Ik ga toch de gok wagen om hem om 8:00 wakker te maken en kijken of ik hem dan rond 12:00/12:30 weggelegd krijg. :rolleyes:

Mya vindt dit leuk.
  15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Zo nu weer ff tijd om te reageren. Zeer strakke planning haha.
    5.45 - 6.45 kindjes klaarmaken
    7 - 8 sporten (man brengt ze weg om 7.15) en om 8 gaat man kantoor
    9 - 10 douchen, opruimen, vaatwasser etc
    10 - 13 werkblok
    Vanaf 13: boodschappen, ronmelen in huis en lekker een middagje voor mezelf! :thumup:

Mya en Lancer1992 vinden dit leuk.
  16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Maar verpest ik het dan niet voor anderen die hem nog niet hebben open gemaakt?
    een super nice mini geurkaarsje. Eigenlijk ruikt die heel mannelijk, super lekker. Beetje zoals Sauvage van Dior :D

Poolvos vindt dit leuk.
  17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Zou hem ff laten liggen. Bekijk het maar :p eerst zelf eten. Maar niet té lang. Hakf uurtje?

18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    dit gaan jullie niet geloven..

19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    ik sta te lopen op de loopband (snelwandelen vandaar dat ik nog kan typen) en degene naast mij (1,5m afstand) heeft gewoon een dikke ruft gelaten denk ik. Ik snap dat iets je tijdens het ploeteren kan ontsnappen maar meine Güte! Niet oke dit. :|

Miekje86, Mya en Poolvos vinden dit leuk.
  20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Vandaar ook die angsthazerige blikken denk ik..

Deel Deze Pagina