Oh wat vind ik mijn dreumes toch een prachtig kind. Soms hebben wij een paar gespreksvragen tijdens het avondeten waar we dan allemaal antwoord op geven. De vraag was: wie vind je stoer? Dus om beurten zeiden ze allemaal wat. Het was even stil. Zegt L opeens heel duidelijk:'papa.' toen wij allemaal blauw lagen ging ze ook lachen, sloeg haar handjes voor haar mond 'ooh!' Alsof ze iets heel ergs had gezegd mooi kind is het Vanmorgen is mijn vader met haar gaan fietsen. Ze genoten beiden net zo veel Mijn moeder paste op omdat we beiden lange overleggen hadden, dat vind ik niks met kinderen er bij. Morgen schijnt het prachtig weer te worden. We hebben de kinderen voor 1 dag de macht gegeven om de regels te bepalen. Maar wij hadden al wel bepaald dat we een eind gaan fietsen smiddags, man neemt een paar uur vrij. De rest hebben ze met zijn drieën besproken. Volgens mij eten we pancakes tussen de middag en tijdens het fietsen halen we patat ben benieuwd hoe ze alles gaan organiseren met elkaar
Goedemorgen! Wat zijn de plannen voor vandaag? Hier worden eindelijk de tegels van de keuken geplaatst! Ben zo benieuwd hoe het er uit ziet straks V moet straks naar het bureau voor de 11 maanden prik. De 14 maanden heeft hij de vorige x al gehad, deze moeten we nog inhalen. En even meten en wegen. Vanmiddag komt m'n nichtje hier en blijft logeren. De meiden hebben alles bedacht; ze doen een verkleed discofeestje op N haar kamer, gaan buitenspelen, we gaan cupcakes bakken en versieren, eten spaghetti bolognese en ze willen film kijken met een bakje chips Prima planning dus
Hier weinig op de planning vandaag. Net even de boodschappen opgehaald. L ligt nu lekker te slapen en ik ga denk ik zo even met E naar de speeltuin toe. Ik ben as vrijdag lekker vrij . L gaat dan lekker naar de opvang. E is wel thuis, misschien gaan we samen even richting het strand. Afgelopen 2 dagen waren een beetje hele erg druk op het werk. We hebben een aantal zieke op het werk. Ipv met 5 assistentes waren we met 2. Gelukkig kwa afspraken rustig maar dan nog was het aanpoten
Goeiemorgen! Wat een prachtig weer. Ik kreeg schoonmaakkriebels, heb gisteravond al boven alle ramen buiten en binnen gezeemd. Vanmorgen beneden gepoetst en de hele keuken uitgemest en schoongemaakt. Straks de ramen beneden nog. De kinderen zijn pannenkoeken aan het bakken, kunnen we mooi buiten opeten. En vanmiddag een eind fietsen en onderweg patat eten. Leuk, zo'n dagje kinderen de baas
Heel mooi met die Portugese(?) tegeltjes @Magnolia29! Hier even kort en bondig onze dag; 6u wekker. Serie, koffie, vla met browniebites. 6.30 douchen en 7u iedereen opstaan want O had de rondleiding op school. Ik zou meegaan maar de mini was hangerig en werd wakker met ontstoken oog. Ik ben dus maar bij hem gebleven en man is met O alleen gegaan. Gekukkig mag ik later nog een keer mee. Hij vond het interessant en leuk! Wel beetje spannend maar wel leuk! ! Ondertussen kwam Appie ook nog! Daarna wat werk werk werk. 'S middags lekker even gewandeld, het hele huis gezogen én ik heb mezelf getrakteerd op 2 grote bossen tulpen. Iemand moet het doen O had daarna nog zijn afsluitende afspraak bij het bureau (met vaccinatie). Hij snikte een beetje maar was heel flink! Eenmaal thuis gleed hij nog uit. bloed op de lip en uit 2 gaten een bloedneus . Arm ding haha. Maargoed eind goed al goed. Ondertussen doet de mini het prima met Neurofen en krijgen we zo nu en dan nog een dikke smakkerd. Nu ga ik zo weer verder met de serie Behind her Eyes en de schone David aka Tim Bateman . .
Hier ook een heerlijk zonnige vrije dag gehad. Veel buiten geweest met de kids. Tijdens het middagslaapje van L ben ik met de oudste naar een springkussen geweest. Man was vandaag thuis aan het werk dus dat kwam goed uit. Z struikelde bij het verlaten van het springkussen, resultaat; tand door haar lip, geschaafde neus en een kapotte wenkbrauw, arm ding. Het is ook zo’n kluns af en toe... Aan het einde van de middag nog met zijn vieren een stuk gewandeld en naar een speeltuintje geweest. Na het eten de meiden in bad en daarna naar bed Laat de lente en zomer maar komen, heerlijk deze zonnige dagen!
Heel mooi @Magnolia29 ! Hier is L nog steeds niet fit na een weekend ziek zijn. Koorts hoesten verkouden. Gelukkig negatief getest op Corona, koorts is weg. Onverwacht thuis van werk, heerlijk met L genieten van het weer dus. Hier ook een mooie oploop van de sensitest @jvsd92 @S2909, valt mij ook op hoe langzaam het eigenlijk gaat. Terwijl de clearblue wel al zo duidelijk was
Hier wilde ik mijn mooie nieuwe zwart-witte zijden blouse aan doen vanochtend. Je weet wel, zo in een broek met mooie riem. Vanmiddag komen mijn nieuwe zilveren sneakertjes namelijk binnen dus voila. Goede combi. Maarrehhh, aint gonna happen. Ik voel me een walvis met de blouse erin en een stukje erin is van de voorkant op zich nog wel oke. Maar ik gok dat ik hem over een uur uit heb. Foto in het buikfoto topic! https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/buikfotos-deel-5.707829/page-19#post-23527527
Nou ik vind het mooi hoor! Helemaal geen walvis. Maaaaar als je jezelf niet chill erin voelt zeker niet doen dan natuurlijk. En dat buikje alweer, ben benieuwd hoe groot hij dit keer wordt.
@wolkje1994 Mooie oploop hoor! Wanneer is volgens jezelf de uitgerekende datum? Ben je nog steeds zo misselijk? @Nina Sanders Oeh lastig, wij kunnen namelijk prima zeggen dat het goed staat (ik vind het leuk, accentueert al echt je buik!), maar als je je er niet prettig in voelt dan moet je het niet dragen.
Ja dat is het vaak ook. Het gevoel erin. Ben ook benieuwd hoe groot de buik straks op het einde gaat worden. Ik denk oprecht vergelijkbaar. Tot nu toe is alles redelijk hetzelfde qua verloop. In het begin was ik wat minder opgezet omdat ik niet volgepropt met hormonen was (ik kwam daar zo'n 1,5 à 2 kg van aan - wat ik nu niet had). Dus dat was wel chill. En gelukkig groeit je buik niet elke week even veel maar heb je soms een groeispurt Maar: ik zal vast op het einde een grote watermeloenen buik hebben hoor!
Nou, laten we zeggen dat de blouse nog steeds aan is, maar inmiddels wel úit de broek want dan kan ik gewoon ongegeneerd gaan zitten
Pfff hier net ruzie met L gehad. Al een poosje doet hij moeilijk met luier verschonen. Zojuist net een poepbroek en meneer flipt hem helemaal. Gooit zijn billen in de lucht laat zich weer vallen vol in zijn poep, beweegt benen alle kanten op dus overal zit er stront om zich daarna als een wokkel te gaan draaien en boos te zijn op mij omdat ik hem schone billen wilde geven. Zodra alles weer schoon is gaat ie weer lol liggen trappen echt......