Jullie planning zo voor vandaag verder? Ik moet deze week weer wat boekjes inleveren bij de bieb aangezien manlief vandaag ook thuis is, is het mssn beter om zometeen even snel zelf te gaan. hoef ik B niet mee te slepen. Scheelt ook weer aan mijn rug. Ik had 6 boekjes meegenomen maar 1 spant te kroon. “Kiekeboe zon” B vind het voorlezen niet fijn. Althans, concentratie is binnen enkele tellen weg. Maar zolang hij erin kan bladeren vind hij het fantastisch. Kiekeboe zon heeft schuif functies waar je bepaalde elementen kunt bewegen in het boek. Fantastisch vind hij het Aangezien ik al vanaf 4:30’wakker ben hoop ik in de middag ook weer even een uurtje te kunnen liggen. Dus B je weet wat je straks te doen staat Daarnaast niet veel meer op het programma.
@Nina Sanders mensen kunnen er niet altijd wat aan doen maar holy gatverdamme ik vind dat zo goor Even wat anders. Die omeprazol die je haalde tegen maagzuur. Via de huisarts of gewoon van de kruidvat? Planning: J nu naar de opvang brengen als hij eens klaar is met weg lopen om zijn jas aan te trekken Dan snel een wasje aan zetten en dan aan het werk tot 1700. Tussendoor nog even het eten fiksen voor vanaaf. Dan kan mijn vriend mooi een happie mee nemen naar t werk en kan ik met J vanaaf meteen aan tafel als ik hem heb opgehaald Fijne dag allen!
Kan beiden ik deed huisarts. Nam 2x20 mg op een dag bij het eten. Wonder middel! Nu ff in de krachtapparaten hangen!
Ik heb mn laatste zwangerschap wel geprobeerd te beleven als mn laatste zwangerschap. Maar als ik nu bedenk dat ik nooit meer zwanger zal zijn, nooit meer een kleine baby, nooit meer een baby aan de borst... dan kan ik echt heel erg verdrietig worden van die gedachten. Maar goed, mn man wil echt niet, onze relatie zit nog steeds niet helemaal lekker en ik begin ook een beetje te oud te worden. Dus nee, nog een baby is echt niet verstandig.
Oke mijn dag gaat nu echt beginnen. Ga kleine B langzaam wakker maken. Veel plezier vandaag dames! Ik lees het straks wel allemaal
Planning vandaag: - ontbijten - douchen en aankleden - was sorteren en was aanzetten - beneden stoelen op tafel en alles aan de kant zodat robotstofzuiger overal bij kan - boven aan t werk met de hond naast me - was ophangen - lunchen met Virgin River - bedenken wat we vanavond voor eten gaan bestellen - wandelen met de hond - werken - was opvouwen (Virgin River?) - als A uit opvang komt hem eten geven, even spelen en dan met m douchen en hij op bed (99 van de 100 keer gaat ie gewoon lekker slapen, helemaal als ie naar opvang is geweest) - man en ik lekker eten en film/tv kijken denk ik even vieren. En heb ook nog een cadeautje voor hem (adventkalender met baardolie)! Hopelijk kan ik me vandaag een beetje ertoe zetten veel te doen, morgen ben ik alleen met A (man aan t werk). Maar komt goed en desnoods morgenavond nog even. Zou fijn zijn als A morgen even lang slaapt overdag, haha. Fijne dag dames!
Goedemorgen! Hier tot 07:30 geslapen met zijn allen. Ik ben vrij met de kindjes vandaag. Man werkt beneden. Het regent hier dus wij hangen lekker nog in pyjama op de bank. Vandaag lekker makkelijk eten; snert van de Hema dus ik hoef niets anders te doen dan opwarmen. Zo een was er in en verder rustig aan. Als kleinste slaapt misschien even wandelen/fietsen met de oudste maar we hebben geen plannen. wat lijkt me dat een lekker geurtje @Nina Sanders . Ik vind die reclame van dat parfum ook erg fijn, Jonny Depp. Blijft een heerlijk stukje man. Fijne dag dames! (oh hier komen geen kinderen meer bij, ben al begin 40 en twee keer hele erge bekkeninstabiliteit gehad dat ik er snel uit lag)
Zo, ik ben weer bijgelezen Hier kriebelt het ook voor een derde, al rammelden de eierstokken een paar maanden geleden een stuk harder. De slapeloze nachten van L door de oorontstekingen hebben er ingehakt. Mocht er een derde komen, dan wordt het denk ik wel een nakomertje. Eerst maar eens starten met mijn nieuwe baan en hopelijk na een jaar een vast contract
T is wat met al die kinderen. Móet wel bekennen dat ik blij ben dat de oudste vanaf volgend jaar naar school gaat. Want hoe dan ook, 2 kleintjes vind ik echt wel veel werk . En ik moet bedenken wat ik eet straks. Man is laat thuis dus ik eet alleen. Tips voor iets makkelijks en gezonds?
Hier ook lekker vrij vandaag. Oudste zit op school en vriend hoeft alleen vanmiddag een paar uurtjes aan het werk. Nu dus even beetje rommelen thuis. Zo even boodschappen doen en was aanzetten. Vanmiddag als de oudste uit school komt gaan we even naar een vriendin, haar dochter is jarig vandaag
Over een derde kindje....hier zijn we echt klaar. Heb altijd de wens gehad voor 3 kindjes maar zodra ik van de jongste was bevallen voelde ik aan alles dat het goed zo was. Zwanger zijn is niets voor mij en de babytijd vindt ik ook niet zo leuk. Heb 2 gezonde kindjes en praktisch vindt ik 2 ook het beste passen. Daarnaast kijk ik ernaar uit om straks weer wat meer tijd voor mezelf te hebben....
A heeft een topnacht achter de rug. Mama minder. Om 3u had ze weer moeite om in slaap te vallen op mij geslapen tot 4 toen wou ze weer in bed tot 6u weer een uur op mij geslapen en dan in bed tot 8u30. Maar eerlijk ik ben al blij als zij goed slaapt. En we mochten langer blijven liggen want ook wij zijn vrij vandaag. Gisteren was ik dus zo down door mijn verjaardag. Merkte dat het mij enorm veel pijn deed dat geen van mijn ouders mij een berichtje stuurde maar zal er toch mee moeten leren leven dat de relatie tussen ons kapot is. Man heeft gisteren covid test moeten afnemen. In het rusthuis is een grote uitbraak bezig. Reeds de helft van de bewoners is positief en ook al redelijk wat medewerkers.
Nog gefeliciteerd @Muisje458 Hoe bevalt de stage van je man? Ik zit aan het ontbijt. Op dinsdag heb ik altijd veel te doen voor mijn idee (is onzin want een groot deel is nu al klaar). Dus dan neem ik geen tijd om te ontbijten. Om 07.10 uit bed, man was al heel erg vroeg weg. Zo lekker weer een keer, het huis voor mezelf en L 08.00 met het kroost in de auto naar school, terug beneden het huis gepoetst en was gedraaid. En meteen besloten een goede stoomreiniger te kopen voor de tegelvloer. Ik ben op mijn knieën met een schuurspons bezig geweest, en hoewel ik minimaal 2 keer per week dweil kwam er bruin water van af . Ik ga echt niet wekelijks op mijn knieën de vloer schrobben dus nu moet er een stoomreiniger komen. Iemand ervaring? De karcher sc4 of 5 ofzo? Nu ligt L in bed, als ze wakker is nog wat boodschappen doen die ik vergeten ben om te bestellen en bloemen naar mijn moeder brengen. Vanmiddag wordt de rest van de boodschappen bezorgd. Zo ideaal. Ik heb het een tijd weer zelf gedaan, die boodschappen, maar 2 keer in de week een volle kar, met kind in het zitje die alles met dezelfde vaart weer uit het karretje op de grond mikt of vanaf de band waar ik het alles op leg weer eraf gooit, pff. Ik ben er klaar mee