Hier ook al het 1 en ander gepoetst en opgeruimd. Lig nu lui op de bank te hangen en Q is aan het spelen. Zo even onder de douche met hem en daarna gaat hij richting bed.
Heerlijk. Ik ben klaar voor vandaag. Naja, ik zal boven nog even zuigen. Donderdag staat de trap op de planning en ga ik de wasbakken ontkalken!
Hier zijn de plannen gewijzigd. Ik ga om 15.45 langs de huisarts. Voel me al een lange tijd niet echt helemaal fit. Super snel moe, af en toe krachtverlies in mijn handen. Snel kramp enz. Nu heb ik er sinds gisteren ook hartkloppingen bij. Dus toch maar gebeld, en ik ben niet zo snel dat ik bel. Moest toch wel vandaag even langs komen. Nu best de zenuwen.
Ik raad echt de waterontharder aan We hebben hem nog niet eens zo lang, maar ik merk al meteen verschil. Geen kalkaanslag meer rondom de wasbakken of op het aanrechtblad. Wat een genot
Het begin is er toch maar mooi En als je de mindset eenmaal hebt, gaat het de goede kant op. Wel balen dat je man niet perse helpend is Maar ja, dat zijn mannen wel vaker niet
Oeh ja die water ontharder. Maar ik heb geen zin om weer 1500 euro lichter te zijn aan iets 'nuttigs'. Heb wel wat extra's natuurlijk maar ja. Vakantiegeld gaat lekker op aan vakantie en ik was eigenlijk van plan om mijn bonus schandalig aan mezelf te besteden En om nou zomaar aan de spaarrekening te gaan zitten... Die 'mag' enkel aangebroken worden voor verbouwingen en auto's is de regel...
Hier iets vergelijkbaars afgelopen vrijdag. Voelde een zere oksel al een paar dagen en ik merkte dat ie opgezet was. Volgens Google kon ik mn uitvaart al gaan regelen. Maar de huisarts voelde niets verontrustends. Kon ook gewoon een goed ontwikkelde spier zijn en het waren geen opgezette lymfeklieren want die voelen meer aan als een erwt, niet zo diffuus. Ze vroeg of ik voor de geruststelling een echo wilde in het ziekenhuis bij de radioloog. Halloooooo, ik ken mezelf. Echt wel. Die heb ik nu 16 maart . Maar eigenlijk maak ik me geen zorgen meer.
Ohhhh vanochtend iets liefs met O toen ik hem knuffelend uit bed haalde. Hij weet dat ik bijna jarig ben. "Mama, jij krijgt 3 kadootjes." 'Ben benieuwd, liefie.' "Jij krijgt bloemen, een boekje en een brachiosaurus!"
@jvsd92 hopelijk viel het mee meid! Hier ook een ochtenden gerommeld. Vanmiddag samen met L. Heerlijk buiten geweest en we zitten nu lekker in de tuin. I.p.v. haar eigen speelgoed, gaan natuurlijk de wasknijpers alle kanten op
Och, nou heb ik weer. Ik adem totaaaal verkeerd. Ben eigenlijk de hele dag continu aan het hyperventileren denkt ze. Toen ze vroeg om via mijn buik te ademen lukte dat amper en is dat super onnatuurlijk voor mij. Dus naar de fysio voor oefeningen en ook even naar mijn rug laten kijken; ik heb namelijk scoliose en ze denkt dat mijn houding (weer) verkeerd is. Sowieso even mijn bloed voor de zekerheid laten checken. Maar goed, het valt allemaal te verhelpen als het goed is.