♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 1 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 26 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    Hier ook heerlijk weekend gehad. Mijn 2 zoons zijn ook de enige van mijn moederskant. Zij heeft 11 kleinkinderen, waarvan dus maar 2 jongens. En aan mijn vriend zijn kant zijn er maar 2 meisjes van de 9 kleinkinderen. Hier ga ik trouwens nu al merken dat Z voor zijn broer op komt, de grotere vlogen elkaar weer eens in de haren... maar Z ging zijn zus dus meppen... hij hielp dus zijn broer, dit was de eerste keer dat hij dat deed, en benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen.

Morgen weer werken, met nog steeds collega’s in de ziektewet... maar goed, we krijgen 1 inval, meer is er niet mogelijk, eigenlijk zouden het er 2 moeten zijn, mogen dus morgen 15 baby’s verzorgen met zijn drieën. Normaal mag je er max 12 met zijn drieën. Maar door Corona, mag je nu als kdv afwijken, van de leidster kind ratio, als het niet anders kan. En ze zeggen dat t echt niet anders kan, dus ja wordt weer dagje baby fabriek. Waarschijnlijk hebben we hele week dus te weinig personeel, dus straks maar douchen en naar bed, want wordt hard werken..,

2. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Dan snap ik je volledig!

Magnolia29 vindt dit leuk.
  3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @riean ze eten daar warm maar we moeten het wel zelf mee geven. Dan eten ze rond 17u daar gewoon brood!

4. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Als jullie willen lachen: zoek ff rolf sanchez mas mas mas tv kantine op.
    Heel flauw maar ik ga stuk.

Lancer1992 vindt dit leuk.
  5. Lancer1992

Lancer1992 Niet meer actief

Hier sinds 2.45 niet meer geslapen. Man bewust niet wakker gemaakt zodat we niet beiden als zombies erbij lopen vandaag.

R heeft hele harde ontlasting en dat heeft haar echt wakker gehouden. Arme meid

@Nina Sanders jaa dat fragment van rolf “tandjes” is idd hilarisch :roflmao:

Nina Sanders vindt dit leuk.
  6. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    2.45 wat een hel.

Hier werd de oudste 5 30 wakker. Van een snotje. Lekker dan o_O
    De mini moest ik om 7 wakker maken anders konden ze niet om 7 30 weg.
    Die heeft helaas wel een droge hoest.

Mya vindt dit leuk.
  7. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @Lancer1992 dat is minder (zachtjes uitgedrukt) dat je als sinds 2.45uur wakker bent. Kan je man straks wat van je overnemen zo dat jij even bij kan slapen?

@Nina Sanders wat vervelend die snotjes en droge hoest. Hier is L er gelukkig weer bijna vanaf. Wel jammer dat hij sinds die tijd rond 6uur wakker is :$

Nina Sanders vindt dit leuk.
  8. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Net een hyperactieve E naar school gebracht succes meester. L hobbelt lekker rond. Is heerlijk vrolijk, alleen beetje jammer dat hij al om 6uur weer wakker was. Vanmiddag en vanavond weer werken. Ik duik weer in de rooster. Afgelopen vrijdag ook. Mijn baas en ik zijn alles aan het omgooien om hopelijk stress en drukte weg te halen. En ik kan jullie vertellen dat is soms best lastig om daarin anders te denken. Maar als we dit rond hebben dan word het voortaan helemaal een appeltje en een eitje om roosters te maken en ben ik er niet veel tijd aan kwijt. Zo weer even proberen een training te doen terwijl L rond loopt. Kijken of dat lukt :roflmao:

Mya vindt dit leuk.
  9. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Dank je wel! Inheb alleen een vent die dat weer zonde van mijn geld vind, ik heb al meerdere afslankpillen geprobeerd en sta er dan alleen voor en krijg gezeur tijdens het eten. :(

Ik doe nu intermitterend vasten en in plaats van 1 dag zonder vlees 1 dag vlees en rest vega. Ik mis discipline wat dat aangaat. Ik wil iets wat ik kan volhouden en dat lig teniet aan het dieet maar aan mij. :(

Een schop onder mijn kont heb ik nodig!

10. Sansaatje

Ik ga op marktplaats zoeken naar het boek. Heb ook een proef genomen.

Miekje86 vindt dit leuk.
  11. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ik denk dat hij het met avondeten (en overdag) niet eens merkt dat je een dieet volgt met Project gezond. Iedereen kan mee eten, zelfs je kinderen. Er komen geen pillen of shakes aan te pas. Je kan kiezen voor het boek a 27 euro ( en nu hebben ze een nieuw boek voor 20 euro) en die telkens herhalen of online aanmelden en een 10tje per maand betalen en telkens nieuwe weekmenu's krijgen. Persoonlijk vind ik de boeken prettiger

En ik vind gezondheid belangrijker dan geld, ookal hebben wij het niet breed.

12. Sansaatje

Helemaal mee eens hoor! Ik ga op zoek naar een boek. Heb me aangemeld en alles ziet er lekker uit en niets wat raar of moeilijk is. Welk boek heb jij?

Miekje86 vindt dit leuk.
  13. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ik heb 2 boeken. Boek 2 en 3 volgens mij. Het nieuwste boek wil ik eigenlijk ook wel. Meer omdat daar meer zomerse gerechten in staan. Ik ben nu 1.5 maand bezig en ben 'maar' 2kg afvallen alleen afgelopen 4 weken niet echt goed mijn best gedaan, teveel gesnoept :oops: maar wel de hele maand gelijk gebleven. Mijn knop is sinds zaterdag weer om en hopelijk blijft hij nu om. Ik mag volgens de berekeningen 1800kcal eten op een dag maar dat krijg ik niet weg gewerkt. Volg nu 1500 en als ik toch eens trek heb eet ik iets extra.
    20210308_105833.jpg 20210308_105854.jpg 20210308_105858.jpg

14. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.682
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ik ben in shock. L gaf met luier verschonen aan dat hij moe was en sinds 9.45uur ligt hij lekker op bed. Heb mijn korte training al kunnen doe en 3 manden met was weg gewerkt. Nu even relax op de bank en over een half uurtje L maar weer wakker maken om hem.om half 1 te droppen op de opvang

Mya, S2909 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  15. Lancer1992

Bah dag gaat absoluut niet zoals gepland.

man komt s ochtends naar beneden met dat zijn werk gebeld heeft en dat ze mannen die op zijn afdeling werken getest zijn op corona, maar nog geen uitslag hebben waardoor ze nu niemand hebben en hij dus vandaag toch naar zijn werk moet.

onmacht dus. Hopelijk weten ze na vandaag meer.

in ieder geval ik ben dus echt moe. Vanaf 2.45 wakker. Had dus echt gedacht toenstraks: dan ga ik vanmiddag wel lekker bijslapen en boodschappen doen, let manlief op de kids. Niet dus o_O

B was daarnaast ook heel lastig en zeurderig. Kiesje is doorgekomen, dus ik geef dat de schuld. Kleine R heeft het er ook maar moeilijk mee dus nu B in bed ligt ben ik met haar bezig.

Oke.. kom maar op tropenjaren :thumup::|

Mya vindt dit leuk.
  16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Die tropen jaren komen pas later vrees ik ;)

17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik heb heerlijk gisteravond gewerkt en vanochtend vroeg en nu lig ik op de bank met een kop citroenthee The Bold Type te kijken! :thumup:

Miekje86 vindt dit leuk.
  18. Lancer1992

Ik vind de baby periode geen ruk aan. Hoe schattig ze ook zijn. De leeftijd van B vind ik veel leuker. Ik denk (en hoop) dat nu het eerste jaar voor mij het lastigst zal zijn :|

19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik vind juist van 1 - 3 echt pittig. Mega afhankelijk, ze kunnen zichzelf niet vermaken, blèren om alles en je kunt ze geen moment alleen laten.
    Maarja dat zal per kind verschillen. Onze jongens sliepen meteen goed door en waren tot een jaar echt makke lammetjes. Met de oudste gingen we nog elke week uiteten. Die sliep gewoon in de wagen verder.

Mya en Lancer1992 vinden dit leuk.
  20. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Maar meid probeer het wat minder zwaar te zien en wat los te laten. Heel moeilijk maar laat de dingen soms gaan zoals ze gaan. Ook moeilijk voor mij als ultieme control freak die alles het liefste spic en span heeft en alles moet zoals ik wil gaan. Maar het kan ook even te veel zijn. Met kleine kindjes MOET je echt soms gewoon accepteren. Na een poosje keert de rust wat terug en komt die controle ook weer terug, als is het maar gevoelsmatig. :thumup:

Mya en Lancer1992 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina