@Nina Sanders jaaa zo leuk! Drie knullen ♥️ Wordt het echt geen O? Ook niet als officiële naam, met een andere roepnaam?
Denk het niet nee. Wnt de naam die ik zou willen, zo heet zoontje van zus van mijn man (1 letter verschil, vanwege verschil in spelling). Dat gaat m dus niet worden. Ik denk dat je wel weet op welke naam ik dan doel. En ik vind echt geen enkele andere O naam leuk!
@Lancer1992 wat sneu voor R zeg! Natuurlijk ook pittig voor jullie! Gelukkig houdt de kinderarts haar goed in de gaten
Ja die is wel leuk! Heel Zweeds ook. Ik zou ‘m niet kiezen omdat er al 3-4 in de klas van L zitten net als Oskar. Ook zo populair hier. Zou ik niet kiezen omdat ik dan aan sesamstraat moet denken. Maar Oliver is wel heel anders dan O&O! Daarbij vind ik andere O-namen beter passen. Odin, Oakley, Oziel, Ostin, Ozias..
@Boordevol ik ben der nog hehe. Lees vooral nu even mee @Nina Sanders een echte jongensmama! Vooral hier aan het werk. En van het weekend had T koorts. Beetje dingen nog gemaakt voor onze dochter. En morgen even langs m’n zusje met de jongste. Dan zaterdag even naar ons huis in aanbouw kijken, we hebben eindelijk een kloppend koopcontract binnen!
Orvin hoor je hier ook wel (uitspraak: orwin). Zelf vind ik Ola mega leuk. Zou ik in Nederland dan weer niet hebben gekozen Edit: Oswald
Odin was hier een kanshebber! Snap wel dat je t vind lijken op grote O ja.. Leuk hoor weer lekker gericht brainstormen! Wij mogen 1 april als t goed is, haha
Ja Odin erg leuk! Hebben beiden wel een naam die we leuk vinden maar de uitspraak is wat lastig, want ga je hem op zn oerhollands uitspreken (wat ik niet zo leuk vind) of zoals hij hoort (maar dat zullen maar weinig mensen doen): Sonny. Sonny de sjonnie. Ehhh nee dankje. Maar Sunney als uitspraak vind ik wel heel tof. En tsja, op wie gaat ie lijken? Op O nummer 1 met een tintje, sluik asbruin haar en lichte ogen of op mini O, de bleekscheet met donkere kijkers en een dikke bos asbruine krullen..
Oh dat snap ik, Sunney vind ik wel leuk maar Sonny in NL wordt echt Sonnie denk ik, vind ik zelf ook minder. Maar miss als je mensen verbetert.. hm Herken het wel, wij vinden ook Engelse namen mooi maar sommige zouden in NL echt zo verbasterd/lelijk worden haha