♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 1 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 26 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ik lees nog steeds mee hoor! Maar zo druk. Hier vanochtend bij de Karwei geweest. Nog wat verf enz. gekocht. Super rustig ondanks de korting op alles. Daarna thuis even heel veel geld uitgegeven. :| De bank, houten lamellen woonkamer en wc, kleden en nog wat andere spullen allemaal besteld. Maar wel alles met korting. :D

    Er komt straks even een vriendin langs om naar het huis te kijken. Verder lekker thuis. Ik wou eigenlijk de boel hier even goed gaan soppen, maar dat gaat hem kwa tijd niet lukken. Dus dan maar morgen.

    Verder besloten dat het tafeltje en stoeltjes die ik had gekocht het ‘grote’ verjaardagscadeau voor meneer is. Ik haal nog wat kleine dingetjes en dan is het goed. Ik weet inmiddels wat mijn zusje, broer en ouders hebben gekocht. Nou alleen dat bij elkaar is al achterlijk veel. Ze kunnen niet gewoon 1 ding kopen. :roflmao: Twee vriendinnen hebben ook mega units aan speelgoed gekocht. Ik denk dat hij nu al 9/10 mega speelgoed dingen krijgt. Dan zit mijn schoonfamilie daar nog niet eens bij. :|
     
    Mya, RoseMurphy, S2909 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    Tip; zet na zijn verjaardag 80% op zolder en wissel per maand af. Dan blijft het leuk en heb je je huis niet vol staan met speelgoed ;) Super lief van iedereen natuurlijk, maar je moet 't ook nog ergens kwijt :|:roflmao:
     
    RoseMurphy, wolkje1994 en Mya vinden dit leuk.
  3. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Nou precies dat haha! Gaat sowieso niet allemaal direct open inderdaad. Het zijn ook allemaal echt van die mega dingen. Bijv.; garage van ToetToet, een trein van Fischer Price met een karretje erachter. De enigste die wat kleinere dingen heeft is mijn broer; puzzels en boekjes. Maar dan ook echt weer 3 puzzels en 2 boekjes. :rolleyes: Enigste neefje hè, moet verwend worden haha. :o:
     
    RoseMurphy, wolkje1994, Mya en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Oja, ik heb sinds gisteren de nieuwe iPhone 12. Duuuus, ‘oude’ iPhone op Marktplaats staan. Super goed ding nog, anderhalf jaar oud. Er reageren altijd van die verschrikkelijke mensen op zulke advertenties. Ik irriteer me nu alweer. :o:
     
    RoseMurphy, wolkje1994 en Mya vinden dit leuk.
  5. Magnolia29

    Magnolia29 VIP lid

    30 nov 2015
    11.394
    23.009
    113
    Vrouw
    'Ik bied 50 euro, kun je hem ook komen brengen want ik heb geen rijbewijs en ken niemand met een auto' :o::roflmao:
     
    Mya vindt dit leuk.
  6. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ja maar écht haha. ‘300,- kom ik vandaag halen’ Wie zegt dat je hem vandaag kan halen. Ook dat gebrekkig NL’s. En het is best een dure telefoon. Dus nee, niet zo’n onzin bedrag roepen. En daar komen er dan zo’n 10 tegelijk van binnen. Nou ik reageer niet eens meer. :o:
     
    Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  7. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Ik had dit trouwens wel echt met ons oude bed. Iemand die dat vroeg. ‘Ik zie dat je in de buurt woont, is er een mogelijkheid dat je hem komt brengen?’
     
    Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  8. Lancer1992

    Lancer1992 Niet meer actief

    #48 Lancer1992, 27 nov 2020
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 nov 2020
    @wolkje1994 Nacht ging prima! B werd om 5.15 wakker. Kunnen sussen met de speen en toen had hij het nog volgehouden tot 6:45!

    vanochtend hem na een half uurtje (10:10) weer wakker gemaakt. Spullen gepakt en naar mijn schoonouders toegegaan waar ik nog tot vanavond zit. Mijn schoonvader werkt verder aan de kinderkamer en zo hoeft hij geen rekening te houden qua geluiden en een slapende baby. Kan hij even doorknallen want er moet echt nog veel gedaan worden .. :oops::oops:

    3x raden? B is een draak nu. Huilen huilen, weigert te slapen terwijl hij duidelijk moe is. o_O

    hij ligt nu ruim 75 min (vanaf 13:00) in bed en heeft met vlagen flink liggen tegen spruttelen. Zodra ik de kamer in loop is er niks aan de hand, oftewel het voelt alsof B een spelletje met me aan het spelen is. Deze mama gaat de kamer niet meer in. Nou als hij om 15:00 nog niet slaapt dan pas haal ik hem eruit o_O oh oh ben ik erg?
     
    RoseMurphy, wolkje1994, Mya en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Lancer1992

    Lancer1992 Niet meer actief

    Oke dat had ik eerder moeten typen. 1-0 voor deze mama. He’s finally a sleep. :rolleyes:
     
  10. wolkje1994

    wolkje1994 Fanatiek lid

    12 aug 2013
    3.892
    5.779
    113
    Nou L hier dus ook een half uur laten slapen vanochtend. Vanmiddag mooi niet slapen. En Oo wat wordt ze pittig! Gaat haar spenen en knuffels uit haar bed gooien en dan schreeuwt ze naar haar deur ‘seeeeeen!’. Boos natuurlijk dat ze weer goed wordt gelegen en hop daar gaan de spenen, knuffels weer. Wij niet direct er heen. Vastbeet haar ledikant deken over de rand gooien. Wat niet lukt, dat ding krijgt ze nooit los. Wat hebben wij gelachen. Uiteindelijk heeft ze in de auto geslapen, gingen op visite
     
    S2909 en Mya vinden dit leuk.
  11. Lancer1992

    Lancer1992 Niet meer actief

    pittige dame hoor! Gelukkig heeft ze wel iets geslapen. Beter iets dan niets zeg ik altijd. Ja ze kunnen flink tekeergaan! Kleine draakjes!

    Kleine B is alweer aan het tegen stribbelen in bed. Schreeuwen... stilte .... schreeuwen ... stilte. In ieder geval Wij hebben morgen B’s verjaardagsfeestje met de broers, zussen en peettante. En zondag met onze vrienden (klein kliekje) Ik had het er net over met mijn man dat we B toch voor deze keer in de ochtenden dan maar wat langer laten liggen (zul je zien dat hij dan niet wilt slapen) zodat hij wel goed gezind is als het bezoek er is. Ze komen namelijk al om 11:00.

    hebben we bewust voor gekozen. Als je mensen pas rond 17;00 uitnodigt zijn er altijd mensen die het dan weer extreem laat maken omdat het weekend is. Gezellig maar de volgende dag hebben we weer zo’n drukke dag en ik met mijn bekkeninstabiliteit heb liever toch wat meer rust. Om mensen dan weer weg te moeten sturen of moeten hinten is not my kind of thing. Dus dan maar wat eerder het feestje :o:We zullen zien hoe morgen en zondag verloopt. Ik heb er wel zin in!

    maar eerst hopen op een goede nacht!
     
    Kirzy, wolkje1994, Mya en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Hier ook weer bijgelezen. Redelijk drukke dag vandaag. Eerst sporten, werken en mijn nagels laten doen. Het is zwart geworden met op de wijsvingers enkele roze diamantjes! :thumup::thumup:

    Verder nog meer werk gedaan en wat dingen tussendoor in huis. De jongens liggen op bed (de mini 18.50 en zn broer een half uur later). En dit ga je niet geloven: mini O smeet mijn telefoon weg (Samsung S9) en de hele achterkant is stuk. Hij doet het nog wel, maar echt.. die heeft zo'n glazen achterkant en die brokkelt nu af (glas). Mijn abo loopt over een half jaar af dus ik ga nu geen nieuwe kopen. Denk ik. Ik heb via mijn werk een regeling dat je dingen goedkoop aan kan schaffen. Dat is dan qua belasting voordeling omdat het van je bruto loon ingehouden wordt. Belastingtechnisch kan dit echt honderden euro's schelen. Moet me daar maar eens in gaan verdiepen. Ik heb er nu in elk geval maar plakband overheen gedaan om te voorkomen dat ik overal glas vind. En ik ben zo'n doos die er dan ook geen hoesje omheen heeft... :rolleyes: Misschien moet ik die ook maar ff voor de time being aanschaffen.

    Verder is de vriend van mijn moeder negatief getest op Covid-19. Dus dan gok ik dat dat ook voor haar geldt. Morgen gaan we weer lekker pizza's maken.

    Die mini van mij trouwens he, die kan eten joh. Niet normaal. Tussen de middag eet hij gerust 33 boterhammen zonder korst + nog yoghurt. 's Avonds ook. Rond 16 krijgt hij nog een cracker. Hij eet dan een uur later echt een bord vol en voor het slapen gaan kloekt hij er nog ff 200ml melk in! :eek: Echt een beer van een jongen is het. En bóós dat hij altijd is als het op is. Volgens mij is zijn lichaam gewoon één hele lange buik (à la smartmax @Poolvos hahahaha). Hij is overigens wel weer erg snotterig o_O. Wij verder gelukkig niet.

    Even denken, wat kan ik nog meer melden. Ik heb niet zo veel nieuws. Ik wil wat grote klussen in huis doen (keukenkastjes van binnen, ramen) maar ik zit er een beetje tegenaan te hikken. We zijn best druk en de dagelijkse dingen houden we super goed bij, maar dit soort dingen.. pfoe. Ik denk dat ik dat gewoon een keer op een za in december in plan (of 2).

    Nu ga ik een enorm glas rosé inschenken en Virgin River kijken. Daarna is man denk ik klaar met oefeningen doen en gaan we over op The Voice (ik sport altijd 's ochtends, man doet oefeningen 's avonds). :thumup:
     
    Siepie85, wolkje1994, Mya en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    De 33 boterhammen van hierboven moeten er natuurlijk 3 zijn.
    Hahahahahha, zou wat zijn.. :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
     
    Mya, Lancer1992, RoseMurphy en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Dit herken ik nog van toen ik zwanger was van mini O. Ik heb toen wel heel bewust bij het uitnodigen aangegeven dat ik mijn rust echt goed kon gebruiken en dat wij niet tot heel laat visite wilden. Jammer dan, maar ik vind dat mensen hier ook gewoon rekening mee kunnen houden. Gelukkig begreep iedereen dat ook en anders had ik gewoon mijn man bijvoorbeeld alvast wat laten opruimen ofzo. Gek als je dan heel Stoïcijns blijft zitten, toch? :p
     
    Mya vindt dit leuk.
  15. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Hier doet de mini ook echt mega woest soms. Die zit sowieso in zo'n fase (ook die herken ik nog van zijn broer) dat ie echt net doet alsof ie vermoord wordt als je hem ook maar even neerlegt. Man man man wat een dramaqueen is het dan. Dan gaat ie zichzelf ook meppen op zijn bolletje. Ach jongen, je doet maar. Als hij blijft huilen dan ga ik er na ongeveer 10 minuten heen, aai ik hem over zn bol, leg ik hem goed en ga ik direct weer weg. Inmiddels hebben wij ook zijn speen weer vastgemaakt met een koord aan zijn slaapzak. Anders bleven we heen en weer lopen! Top, want nu pakt ie hem gewoon zelf wanneer hij hem even kwijt is :thumup:
    Sowieso is deze 2e van ons ook echt zéér pittig. Merk je gelijk al, zo jong dat ze zijn.
    Wordt nog leuk straks met de jongens samen, want ze zijn beiden pittig. Net zoals mama :o:
    Ik heb nu al medelijden met mijn man :roflmao:
     
    wolkje1994, Kirzy en Mya vinden dit leuk.
  16. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ohh wat heb ik deze heerlijke serie gemist.
     
    RoseMurphy en Poolvos vinden dit leuk.
  17. Kirzy

    Kirzy Fanatiek lid

    13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    J heeft ook wat nieuws die gaat als ie woest word met zn knar tegen de deur aan beuken of tegen het dressoir o_O
     
    Poolvos, jvsd92, Magnolia29 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. RoseMurphy

    RoseMurphy Fanatiek lid

    15 dec 2018
    2.340
    4.876
    113
    Vrouw
    Ik hang weer eens in bad. Had het de hele dag al wat koud. Heeerlijk warm nu. Beetje lezen en forummen . Film of serie wordt morgen denk ik. Man heeft zware keelontsteking, neemt antibiotica en pijnstillers maar niks helpt nog. Echt wel sneu. Vandaag was ik naar werk. Gelukkig voor man heeft A geslapen van 9.30 tot 12.00 en van 15.15 tot 16.30:eek:. En hij was heel happy verder zei man. Gelukkig maar :) het is zo’n schatje haha :)
    Dit weekend eigenlijk geen plannen. Beetje wassen draaien en opruimen denk ik. Lekker met A spelen, wandelen. Even naar ouders of schoonmoeder. Lekker weekend:thumup:
     
    S2909, Poolvos, Magnolia29 en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. Lancer1992

    Lancer1992 Niet meer actief

    Hahhah
    hahahaha dat zou wat zijn!! Maar heel herkenbaar. B is ook echt een vreetbeertje. en word ook echt woedend als zijn eten op is. Hij drinkt zelfs 240ml op als laatste fles. Ik durf ook nog niet te minderen. Hij vind het lekker, hij doet er goed op. Dan heeft ie het ook nodig :)
     
    Mya, S2909, jvsd92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  20. riean

    riean VIP lid

    21 apr 2014
    5.538
    7.043
    113
    L is uit haar hum vandaag. Ze was 06.45 wakker en lag er 08.00 al weer in. 09.30 wakker gemaakt want ik wilde nog naar de stad. Daar was ze alleen stil als we liepen. Vanmiddag ook nog een uur geslapen en daarna vooral jammeren. Gelukkig vvindt ze in bad gaan tegenwoordig heerlijk dus daar heeft ze een half uur in gezeten, 18.00 uur naar bed.
    Man en ik hadden een 'thuis-date', kinderen patat gegeven, wij samen koken en met kaarslicht eten. En wel ja, normaal blijven ze allemaal bijna altijd in bed, nu om 20.00 L brullen en oudste dochter steeds uit bed omdat ze zo misselijk is. Grr, daar gaat onze avond samen.
    En L blijft maar krijsen als ik er niet bij ben dus nu zit ik maar weer naast haar bed.

    Morgen naar een sinterklaasfilm met jongste zoon, even samen tijd met hem. Eerst snoep scheppen ergens want de voorzieningen in de bios zijn dicht. Savonds komen er 3 vrienden van man bbq en (ja, echt), aanhang mag nu natuurlijk niet mee. Dus ik verschans me mooi op mijn hobbykamer of in bad :thumup:
     
    Mya en S2909 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina