Arm diertje! Maar komt goed! Gaat meestal heel snel weg. Ik ben nu super ervaren door onze R. Die heeft nu al 5-6x zo’n ei gehad. En z’n lijfje is echt altijd bont en blauw. Gelukkig zien ze op de opvang ook dat hij een domme avonturier is. Anders hadden ze vast vraagtekens gekregen
Joe! Ik ben ook wakker, kinderen slapen nog. Straks N naar de VSO, m'n zusje past vandaag op V dus die breng ik daar naar toe. Hoef maar kort te werken vandaag, daarna nog even tijd voor het huishouden en Sint cadeaus inpakken voor ze weer thuis komen
@Magnolia29 o gossie! Ze kunnen ook zo onhandig vallen ook! Wat een knapperd! Applausje voor B! Na weken heeft hij eindelijk weer eens doorgeslapen tot 7:00! Nu weer vol blijven houden B! voor mij een iets minder goede start. Moet vandaag beginnen met het suikerprikken. Krijg het er gewoon spaansbenauwd van. Het werd even zo erg dat ik even op de grond moest zitten om bij te komen. Manlief had maar geprikt maar ik moet nog 3x vandaag en dat zelf ik kan mezelf niet “pijn” doen. Dus op dat knopje drukken is voor mij al een hele stap. Over een klein half uurtje mag ik weer
Oke applaus voor mezelf. Heb zojuist geprikt. Hartslag 6363273736 maar dat maakt niet uit! Nog 2x te gaan vandaag
Ik kon me dus niet inhouden vanochtend. Maar wilde nog geen duurdere test doen dus AH eigen merk. 3 minuten wachten en toen dacht ik wel een heel licht streepje te zien. Zou kunnen als maandag mijn NOD is.. Misschien vandaag nog even andere goedkopere testen halen, waar hadden jullie goede ervaringen mee? (Vorige maand had ik Dr. Original, beetje vreemd lijntje maar wel lekker goedkoop). Spannend dus hier. Heb t man nog niet verteld, haha
Je kunt de 2v5 euro doen of toch predictor als je meer zekerheid wilt.. of even wachten tot zaterdag bijv
Herkenbaar, ik deed mijn ogen dicht diep ademhalen en tot 3 tellen iedere keer pakte ik een andere vinger of de andere kant van de vinger. Behalve mijn pink want die deed mij te veel pijn
Ja ik ga sowieso wachten tot zaterdag of zondag nu met testen! Maar ik kan vandaag makkelijk even naar de winkel, dus alvast even halen
Ik heb hele goede ervaringen met de kruidvat testjes! Die in het blauwe doosje! Gaven zelfs een duidelijker beeld dan de early test van predictor!
Wat spannend! Ik bestelde ze vaak online, van die supergoedkope dipsticks. Geen idee of die goed zijn, maar ze waren altijd spierwit als Ik iknoet zwanger was en wel een lijntje bij wel zwanger, nooit vals positief of zoiets L is vandaag extra naar het kdv. Dat werkt zo veel fijner. Ze staat op de wachtlijst voor de donderdag maar gelukkig is er soms toch nu al een plekje. Voor haar ook rustiger dan 2 gestresste ouders om.haar heen die eigenlijk moeten werken maar ook met haar bezig zijn ik begrijp niet hoe anderen dat kunnen, geconcentreerd werken met een ukkie om je heen
Eerlijk als ik enkel met A ben lukt het mij supergoed om te werken maar de dagen dat mijn man thuis is en dan op A Let lukt totaal niet... Maar eerlijk A is echt gemakkelijk buiten voor het slapen. Alles is goed voor haar. En ze kan super flink alleen spelen. De meeste merken het zelf niet dat er een klein mormeltje bij mij is zo rustig is ze.
YEAH! De gemeente heeft alles eindelijk goedgekeurd. Dwangsom van 25.000 weg, en als de wiedeweer de vloer er weer terug in enz. Man is gisteravond direct begonnen! Net de officiële brief binnen gekregen. Bekijk bijlage 671008
@Muisje458 heeft je man de uitslag van de test eigenlijk al? En, is er nog ruimte voor een vrije feestdag? Ik heb jaren in de maatschappelijke opvang gewerkt in 24 uurs locaties en zelf S daar waren we nooit meer dan 1 van de feestdagen ingeroosterd. (Als stagiaire ook niet trouwens) @RoseMurphy heb je een foto ban de test? Turen is altijd leuk. @jvsd92 wordt prachtig zeg! Hier al driemaal een baby volledig onder de stront. Komen allemaal tandjes tegelijk door dus ontzettend dunne, zure poep. Naast de poep alles steeds nat van het kwijl.
@jvsd92 Ahhh wat goed nieuws zeg! Top! @Lancer1992 Ik heb ook moeten prikken, wat al werd gezegd; warme handen (ik deed ze dan even onder de warme kraan) en iedere keer een andere vinger kiezen. Zo had ik er het minste last van. @RoseMurphy Ik zweer bij de predictor testen. Maar spannend weer hoor, hoop zo voor je dat je zaterdag (als je zo lang kunt wachten ) een duidelijke streep ziet!
Ik was vroeg thuis, dus heb wat in het huishouden gedaan en alle Sint cadeaus ingepakt. Het zijn 2 van die enorme zakken vol Beter verwend dan verwaarloosd zullen we maar zeggen We vieren pakjesavond morgen. Dan heeft N ook Sint op school. Man neemt eerder vrij, we maken er een gezellige middag en vooravond van! Ik wil rond 18.30u klaar zijn met uitpakken, dan kan V op de normale tijd naar bed. Anyway, ik heb nog wat vrije tijd voor ik de kinderen weer op moet halen. Oftewel; hallo kerstfilm op Netflix
@Magnolia29 ik mag zometeen weer prikken. Pffpffpfff adem in en uit Mijn moeder komt zometeen even langs om B zijn boterhammetjes te geven en eventueel in bed te leggen. Ik heb namelijk zometeen een gesprek met de bedrijfsarts via de computer. Het is dat mijn moeder niet tegen naalden kan, hoe klein ze ook zijn anders had ik haar laten prikken ik moet zeggen dat B al de hele ochtend zichzelf goed aan het vermaken is met zijn speelgoed en ... mandarijntjes. Hij eet ze niet maar vind het dan geweldig om aan de salontafel te staan om vervolgens een mandarijntje te pikken en snel weg te tijgeren