♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 1 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 26 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muisje458

Muisje458 Niet meer actief

Test is negatief. Kan hij morgen gaan werken. Momenteel worden ze iedere week getest momenteel zijn er op 97 bedden 51 positief en 12personeelsleden.

Poolvos vindt dit leuk.
  2. Muisje458

Hij durft niet te veel te vragen is zijn stageplek -mentor die beslist of hij zijn diploma haalt.

3. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    @Lancer1992 ja hoor het veel om mij heen en vele zijn al zo sinds dat de Sint in het land is. Wij hebben nog mazzel dat ze nu pas begint. Morgen komt de Sint op school dus gaat ze hem echt ontmoeten en ik baal dat ik er niet bij kan zijn

Ik heb vandaag wel gelachen met E ophalen van school de juffen van de bso waren verkleed als Piet (zonder schmink, pruik en pet). Alle kindjes kwamen met grote ogen naar buiten :roflmao::roflmao:, zelfs E (terwijl het haar vaste juffen zijn) keek met grote ogen naar ze :roflmao:

Mya, Magnolia29 en Lancer1992 vinden dit leuk.
  4. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ben nu bezig met virgin river aflevering 2 en ben nu al team Mel :roflmao::eek:

RoseMurphy vindt dit leuk.
  5. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Je zit in zo’n hoek als stagiair, niets durven maar wel alles moeten. :( Ik hoop dat er toch een dag vrij komt voor jullie.:)

6. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.793
    7.381
    113
    Zo, ik zit. Dat doe ik de hele dag al, maar dan in mijn werkkamer, van 8 tot half 6 erg druk met werken, alleen even de kinderen uit school gehaald tussendoor. Man kwam half 6 thuis met L, en toen hadden we echt geen zin in koken. Dus ik naar de snackbar, had dochter mijn pasje nog in haar jaszak. Grrrr. Terug naar de sporthal waar ze aan het turnen was, pasje gehaald, patat gehaald, snel eten, dochter van turnen halen en zorgen dat zij ook nog iets kon eten. En Nu ligt L te jammeren in bed maar ik ga er niet meer heen hoor, ze kan gewoon gaan slapen. Ik sluit me zo lekker op in mijn hobbyhok en kom er pas weer uit als ik zin heb om naar bed te gaan :roflmao:

En mijn weekend is begonnen :D:thumup:

S2909, Mya, RoseMurphy en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hier alles bijgelezen. Kan het soms niet bijhouden hoor. :oops:
    Ik stond vanochtend om 7u in de gym. 8.30 werden de kindjes opgehaald en mijn moeder ging oppassen. Drukke ochtend met wat afspraken.
    Rond 16 gingen we ze ophalen en Sinterklaas vieren. Die kleintjes dolenthousiast en in de wolken. Zo leuk. Daar ook een groentensoepje gegeten.

Eenmaal thuis de kindjes in bed gelegd en zelf nu ook klaar met dingen doen. Heerlijk lanuit op de bank zo.
    Fijn @jvsd92 geen gezeur meer vd gemeente!

Lancer1992, Mya en Magnolia29 vinden dit leuk.
  8. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Wanneer komt er dan weer een nieuw seizoen van New Amsterdam? Ook zo heerlijk!
    Ben veel te snel door Virgin River heen :cry:

9. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.151
    6.003
    113
    Ooohhh zo sneu! Volgensmij heeft nog een kindje van deze mama’s dit.

L werd een half uur geleden gillend wakker, zat rechtop in bed en heel hard huilen / gillend huilen. Ik pak haar op en merk dat ze nog slaapt. Heeft een paar minuten geduurd eer dat ik haar wakker had. Vond het op den duur een beetje ‘eng’ worden. Ze ligt nu rustig in haar bed, maar merkte dat ze zelf ook van slag was. Naast haar bed gezeten tot ze bijna sliep en zachtjes zingen. Nog nooit hoeven doen bij haar. Blegh dit mag eenmalig zijn

Nina Sanders vindt dit leuk.
  10. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Ik ken het van mijn nichtjes, nachtangst. Het gebeurt af en toe, mijn zusje legt ze dan weer goed in bed en blijft even bij ze. Zijn dan vrij snel weer rustig. Sneu hoor, heeft ze verder goed geslapen?

11. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Goedemorgen ;)

Iedereen slaapt nog, heerlijk. Wat zijn jullie plannen voor vandaag?

Hier heeft N Sinterklaasfeest op school, haar pietenjurk ligt al klaar ;) En V en ik gaan boodschappen doen, wil de benedenverdieping schoonmaken en nog wat was wegwerken. Vanmiddag pepernoten bakken of zelf een chocoladeletter maken/versieren (laat N kiezen). Vroeg avondeten en dan kan onze pakjesavond beginnen :D

Gisteren werd er nog een bol.com pakketje geleverd. Was vergeten dat ik nog 2 cadeaus voor de kinderen had gekocht dus die moet ik ook nog inpakken :|:roflmao:

Lottie987 en Mya vinden dit leuk.
  12. Muisje458

Hier amper geslapen deze nacht. Mevrouw bleef maar ronddraaien in haar bed dat het pas 22u was toen het stil was. Maar tussen dan en 6is ze gewoon 5keer wakker geworden. Het waait hier enorm hard en volgens mij is dat de schuldige. Is dus nog steeds zo'n lichte slaapster.

13. Lancer1992

Lancer1992 Niet meer actief

Hier was het ook weer raak. 2:00 echt in alle paniek wakker. Speentje gegeven en zo kunnen sussen. Maar ik hoorde gewoon dat hij erna nog behoorlijk onrustig was en inderdaad om 2:30 weer huilen met speentje in zijn mond.

Nou deze mama had geen zin in een strijd dus heb maar meteen een flesje warm water klaargemaakt en direct aan hem gegeven. Kon tijdens het flesje geven zien dat hij redelijk wakker leek :eek: nou snel terug in het ledikantje gestopt. Ik hoorde hem nog behoorlijk vaak draaien dus ik gok dat het pas 3:30 was dat hij weer sliep? Ik dus ook.

In ieder geval, het ziet ernaar uit dat hij langzaam wakker word. Ik blijf nog heeeel eventjes liggen.

Wanneer houd deze slaapregressie op? Gisteren sliep hij zo goed! :eek:

Hier om 10:30 fysio! Can’t wait!

Mya vindt dit leuk.
  14. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Present!!

we waren om 6u al wakker, maar lekker geknuffeld in bed. Vandaag ben ik lekker vrij met de kindjes. We gaan de grote (net)boom opzetten en meer kerstversiersels ophangen. L vraagt er al een week om.
    Maar nu eerst: koffie!

Lottie987, Magnolia29 en Mya vinden dit leuk.
  15. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Wat een bizarre aantallen! Hopelijk komen de meeste er goed doorheen. In het voorjaar waren bij een vriendin van mij (die als arts ouderengeneeskunde werkt) 25 van de 28 zieke bewoners overleden. :( waarschijnlijk zijn er nog een aantal die ziek waren met weinig symptomen, maar die zijn toen niet getest.

@Magnolia29 ben je nou al VIP?! Oh ik zie t al. Wel biiijna! Ga je makkelijk redden voor kerst. Kun je het meteen opschrijven in je positieve 2020 verhalen. ;) :D

Check! R heeft deze fase gehad. Duurde een paar weken, maar was echt heftig. Elke avond/nacht (rond 23-00) opnieuw.

wolkje1994 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  16. Muisje458

Ze zitten nog maar aan 14 dagen na eerste positieve test dus verwacht dat er nog bijkomen.

17. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Poolvos Ja ja, ben er druk mee bezig :roflmao: Vieren jullie ook sinterklaas als gezin, of alleen kerst?

Poolvos vindt dit leuk.
  18. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Nee, gewoon veeeel te weinig afleveringen. Wat is er gebeurd met de series met een goede oude 20+ afleveringen per seizoen? :o:

Nina Sanders en Magnolia29 vinden dit leuk.
  19. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Alleen kerst :) Sinterklaas vindt Zweden echt te ver. Gelukkig de kerstman niet ;)

Sansaatje en Magnolia29 vinden dit leuk.
  20. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.151
    6.003
    113
    Om half één sliep ze uiteindelijk. Maar denk dat de wind ook niet mee hielp... Uiteindelijk een zetpil gegeven, dacht dan kan t daar niet aan liggen..:oops:

@Poolvos o echt! Nou ik hoop dit dus niet! Zelf heb erg last van nachtmerries gehad. Echt extreem. Kreeg zelf de kriebels ervan gisteren.

Magnolia29 en Poolvos vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina