♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 1 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 26 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Muisje458

Muisje458 Niet meer actief

Wij zitten weer met een slaapprobleem. Is weer volledig de slechte kant aan het opgaan. Zoals reeds gezegd is ze vanzelf gestopt met de borst als Slaapassociatie. Ze wou toen enkel al knuffelend in het slaap vallen. Voor mij ok er zijn veel ergere dingen als dat. Nu sinds 3 dagen vecht ze zodanig tegen het in slaap vallen dat ik haar wakker in bed leg. Gaat goed en meestal valt ze binnen het uur in slaap. Super ben echt fier op haar maar nadien is het klote. Terug elke 45min wakker. En echt krijsen dat ze onmogelijk in slaap te krijgen is. Dus momenteel doet ze 45 min in bed, 45min op mij, 45min naast mij en dan weer in bed. En zo gans de nacht door. Eerlijk dan had ik liever dat ze of aan de borst of al knuffelend in slaap viel want dan was ze rustiger en sliep iets beter. Weet dus effe niet wat ik moet doen.

2. Lancer1992

Lancer1992 Niet meer actief

RoseMurphy vindt dit leuk.
  3. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    #763 Kirzy, 5 dec 2020
    Laatst bewerkt: 5 dec 2020
    En haar eens leren om zonder jou in slaap te vallen?
    Wel vervelend dat het nog steeds zo shit gaat met slapen!

4. Lancer1992

O nee.. bij B helpt drinken dus.. al geprobeerd? Gewoon warm water uit de fles?

5. Lancer1992

Trouwens fijn dat er ook dames zijn die hun kindjes warm geven of hebben gegeven. Voelt toch nog als een soort van herkenning. Ik wil hem geen nieuwe dingen aanleren maar schijnbaar is het toch een normale zaak. :thumup:

Katin87 vindt dit leuk.
  6. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.151
    6.003
    113
    jahoor meid ! Sommige verklaren mij ook voor gek dat ik L iedere keer uit bed haal, 1 minuut knuffel en dan weer weg leg. Maar dit kost mij minder tijd dan de strijd aangaan. En ik geloof oprecht dat ze het even nodig heeft, ben al trots dat ze zo goed zelf probeert te slapen en niet heel de boel bij elkaar gilt! En als B het ook even nodig heeft? Prima toch! Ik denk maar zo, als ze 16 is en om 05uur in de ochtend nog niet thuis is, verlang ik misschien wel naar de baby tijd haha!

@Muisje458 balen zeg meid! Ik heb al vaak tips gegeven van alternatief tot een slaapcoach. weet niet of je wat met de boekjes van de slaapcoach gedaan hebt? Anders weet ik het ook niet meer voor je, succes ! Ik zou wel één patroon blijven trekken met A

Lancer1992, Mya en Kirzy vinden dit leuk.
  7. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ik heb net zo net zo hard moeten lachen. Ik moet ongesteld worden vandaag, had net een beetje licht roze afscheiding dus dacht doe even een inlegkruisje in, nog te droog voor een tampon sorry voor de details E staat toe te kijken en vraagt wat is dat. Ik netjes uit gelegd. Ondertussen inlegkruisje gepakt. Papiertje van plakstrip afgehaald en geeft het aan E. Zei vraagt blij voor mij? Ja hoor schat voor jou. Ik plak inlegkruisje in mijn onderbroek, bekijkt E dat is eens aandacht en stopt zo dat papiertje in haar onderbroek want ja daar moet het :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:

Siepie85, wolkje1994, Kirzy en 5 anderen vinden dit leuk.
  8. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Hahahaha! Mijn dochter vond de slagschepen na de bevalling ook zo interessant. Luiers voor mevrouwen noemde ze ze. :roflmao: Ondanks dat ik tweemaal een keizersnede heb gehad had ik de slagschepen wel nodig. Nooit meet alstublieft

Magnolia29, Miekje86 en Nina Sanders vinden dit leuk.
  9. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Ik vind trouwens net een geweldige vacature met alles wat interssant vind. Ik ga er echt werk van maken.

(ik kom uit de hulpverlening en ben weggegaan oude werkgever. Er kwam een machtsverschuiving en ik botste erg met nieuwe beleid en visie en directie, daarnaast werd mijn bekkeninstabiliteit gebagatelliseerd en werd ik gewoon verwacht. Ik heb me toen ziekgemeld en ontslag genomen in verlof. Na verlof kwam COVID-19 en zat ik langer thuis. Nu werk ik tijdelijk thuis via een Uitzendbureau maar het is niet wat ik ambieer)

Nu genoeg getypt en aan het werk. :rolleyes:

Kirzy, S2909, Lottie987 en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ook hier vindt O maandverband interessant haha!

Mya en Sansaatje vinden dit leuk.
  11. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ik hoop die krengen ook nooit meer te hoeven gebruiken, E riep toen ook telkens mama heeft een luier om

12. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Succes! Van werk veranderen in deze tijd is wat lastig soms maar niet onmogelijk. Mijn man heeft komende week ook een 2e gesprek ergens..

@RoseMurphy balen meid!

Dit weekend wordt echt een slechte lijn weekend :p
    Pizza, wijn, snaaierijen, niet sporten...
    Dat wordt maandag maar echt weer heel gedisciplineerd aan de bak! :eek:

13. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    RoseMurphy vindt dit leuk.
  14. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja man dat zijn echt gewoon formaat dweil. Ik had ze na de lis-excisie ook voor de zekerheid (niet nodig gehad, normaal maandverband was prima, wel zeer regelmatig verwisselen) mee, maar niet te filmen joh!

15. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    @ slaapproblemen: helpt douchen of in bad niet? Hier net met de mini gedoucht (die kruipt helemaal tegen je aan dan en begraaft zn koppie zowat in mijn nek) en die wordt onwijs zen van de waterstralen op zn rug. Hij laat zich dan ook direct weg leggen en blijft stil! :thumup:

Mya en jvsd92 vinden dit leuk.
  16. jvsd92

jvsd92 Fanatiek lid

12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Hier ook altijd onder de douche voor een slaapje. Wordt hij heerlijk rozig. Warme fles erachteraan, slapen gegarandeerd!

Mya vindt dit leuk.
  17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ja idd. Fles hier niet omdat wij net na het ontbijt hebben gedoucht.
    Maar een volle maag en helemaal zen is goed slapen gegarandeerd!

Mya vindt dit leuk.
  18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Wat zal ik vanmiddag aan doen? Heb sowieso een lichtblauwe high waist skinny aan.

1. Een zijden blouse (bordeaux, blauw, zwart, beige of groen? :rolleyes:)
    2. Een soepele, wijde blouse met print (slangen, zebra of tijger :rolleyes:)

Besluiteloos vandaag :roflmao:

19. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ben wel aan het spammen. Heel erg. De mini ligt op bed, man en O staan onder de douche en wat doe ik: met een kop koffie en de telefoon chillen op bed :roflmao:

Mya vindt dit leuk.
  20. Kirzy

Kirzy Fanatiek lid

13 sep 2012
    2.080
    3.136
    113
    Vrouw
    ICT
    Noord-Holland
    Tijger :p

Nina Sanders vindt dit leuk.