@slaapproblemen bad hebben we gestopt maakt haar meer wakker dan moe. Het slecht slapen als baby is blijkbaar normaal in de familie van mijn man. Heb deze week gevraagd aan mijn schoonmama wat ik verkeerd doe en blijkbaar hebben ze allemaal (6 in totaal) zo slecht geslapen tot 3 jaar en nadien kreeg ze ze niet meer wakker. Haar neefje dat 4maand ouder is slaapt ook zo slecht dus zou het toch genetisch zijn? Ook vrees ik dat we bewoners in het huis hebben. Wonen op 500m van een kerkhof dus best wel mogelijk dat er af en toe iemand komt spoken. (Ja ik know ik word compleet gek)
Hier hebben wij het toetje voor vanavond gemaakt . Nu is het wachten tot dat L wakker word en dan kan het feest hier beginnen om daarna verder te gaan bij mijn ouders
Hier wil ze ook meestal nog een flesje ‘s nachts. Ik maak een beetje warm water in de fles en geef deze in bed. Als ze die op heeft valt ze alweer in slaap, soms is hij niet eens leeg. Ze slaapt gewoon van 19.00 tot 7.00 met dus 1 keer wakker worden en we dan 1 minuut bezig zijn. Ik heb liever dit dan de halve nacht met haar bezig zijn....
Ik ben net de tegels in de bijkeuken gevoegd. Wat een *?!@*&€! werk zeg. Maar het is zo goed gelukt dus ook wel weer blij. Q wordt denk ik zo wakker en dan gaan we even een broodje eten. Verder geen spannende dingen. Had toch nog een klein speelgoed dingetje besteld voor Sint, kon het niet laten. Is bezorgd op de zaak dus mijn man neemt het straks mee.
Ik heb hét geheim gevonden om de mini goed te laten drinken: gewoon de normale rietjes bekers van de Hema. Ik wist dat ie al een hele tijd uit een normaal rietje kon drinken, maar was er niet eerder opgekomen tot: ik hem de beker uit zijn broers handen zag rukken om er vervolgens zelf uit te gaan lurken!! Heeft zo'n hele beker in 1 uur op! (1/4 sap, 3/4 water). Ga ik er maar even een paar van bij halen van de week! 3,50 euro!
Nou dames, de buurvrouw keek mijn man net niet eens aan toen hij thuis kwam van een wandeling. Zegt denk ik al genoeg. agja. We zullen zien of ze er wat mee gaan doen rond 19:00 anders denk ik dat we gewoon echt pech hebben. in ieder geval, ondanks dat ik op mijn suikerwaardes moet letten kan ik het toch echt niet laten om vandaag lekker wat mee te snoepen. Woepsie! onze ouders komen om half 5. Nu al zin in! B ligt in bed, ochtendtuk was niet zoals gepland door een miscommunicatie met manlief en mij maargoed kan gebeuren. Hopen dat B wat gaat slapen zometeen want er staat toch weer wat te wachten vanavond morgen gaat manlief met zijn vader eindelijk weer verder aan de babykamer, ik heb kunnen regelen dat mijn schoonmoeder op B zal letten en c’est moi? Ik ga dan lekker op m’n dode gemak de kerstboom opzetten! ik ga nog even snel plat. een fijne avond vandaag dames! Ik lees het morgen allemaal wel!
@Nina Sanders Hier vindt V de rietjesbeker van z'n zus ook mega interessant Zodra hij 'm ziet, rent hij er naar toe
Nou dames we gaan hier een koopcontract tekenen voor een ander huis. Wat een luxe zeg, als alles goed is hebben we straks dan 250m2!
Net thuis van de film Ze vond het heel erg leuk. Waren ook 2 pietjes en ze mocht haar schoen zetten. Na afloop zat er wat lekkers in V was natuurlijk meteen weer een enorme drama King zodra ik thuis kwam; huilen, alleen maar op schoot willen enz. Hij was om 5.30u wakker en is niet te genieten, heb hem net weer in bed gelegd Heb de proeftegels opgehaald, morgen gaan we even langs de winkel om ze met de keuken te vergelijken. Hoop zo dat het mooi bij elkaar past! Man is aan het touren met de motor, N speelt met haar nieuwe speelgoed en ik doe het komende uur he-le-maal niks
Gaat nog wel ff duren haha. En eerlijk ik weet niet of ik dat hier ga doen. Ik post zoals jullie merkten ook al geen foto’s meer. Teveel die toch meekijken etc en ik wil gezien mijn beroep liever niet herkend worden. We zouden bijna een soort van appgroepje moeten beginnen daarom
@Lancer1992 ik zou die fles gewoon geven idd, ik ben 's nachts altijd van zo snel mogelijk weer mijn bed in. Of laten huilen, maar met buren zou ik dat niet doen, ik zou echt te bang zijn dat ze iets horen. Maargoed, ik ben daar wel erg voorzichtig mee. Ik ben opgegroeid in een niet heel gehorig huis, maar wel erg vervelende buren. Waren ongewenst kinderloos, wij een gezin met 4 kinderen. Dus dat ging bijna dagelijks mis, tot politie op de stoep aan toe. Terwijl wij echt geen druk gezin waren verder. Maar de hele dag riep mijn moeder: sstt, de buren! Dus dat heb ik een beetje geërfd denk ik, ik ben zo gelukkig dat we nu geen buren meer hebben en ik L dus soms kan laten huilen. @Nina Sanders , die beker gaat hier ook goed idd, ideaal! @Siepie85 wat gaaf! gefeliciteerd! En 250 meter2, wow, ongelooflijk! Wat moet je met al die ruimte? Hier amper geslapen vannacht, geen flauw idee waarom want de kinderen slapen zo goed als altijd door. Het lukte vannacht gewoon niet. Maargoed, alle boodschappen zijn binnen, straks komen mijn ouders en broertje eten en dan begint de speurtoch naar de pakjes. Dat was ik niet van plan, maar man was met jongste zoon op pad en zoon had gezegd dat hij dat nog wist van vorig jaar en dat hij zó hoopte dat het dit jaar weer een speurtocht zou zijn. Dus ik heb nog maar snel wat gedichten gemaakt die ik straks op een paar plekken neer ga leggen. De cadeautjes vinden ze dan in het schapenhok (aan de kant waar de schapen niet kunnen komen ). Helemaal spannend vindt hij dat, met zaklampen door de tuin struinen. Ik ben zo benieuwd wat ze van alle cadeautjes vinden. Ik heb er net zo veel zin in als de kinderen zelf
@Poolvos of deze week of over 2 weken. Is een klein project can 4 woningen dus niet via zo’n grote aannemer dus contracten zijn niet standaard. Maar wil wel even goed gaan lezen of er haken en ogen aan zitten voordat we tekenen juist omdat het zo’n klein project is.