V heeft maar 45 min geslapen vanmiddag. Later nog weer geprobeerd, zonder succes. Hij is nu heerlijk aan 't spelen met grote zus. Rond 18.30u breng ik hem naar bed. N gaat rond 19.30 u en daarna doe ik niks meer Eens kijken welke kerstfilm het vanavond wordt
Ik lees ook alles mee dames ! Maar het is zo druk met werk, thuis enz. Echt de dagen vliegen voorbij !
Ook hier vliegt de tijd voorbij joh. Man gaat zometeen voor de 2e keer door de teststraat en ik hang een beetje voor de tv. Kindjes en ik nergens last van Ik zet zo the voice op en ga lekker aan de wijn. Heb ook trek in chips (had niet zo'n grote eetlust vh avond eten) maar ik denk dat ik me ga in houden. Za ochtend is mn weegdag en hoewel ik er echt niet alles voor ga laten voelt het dubbel om dan op vr avond los te gaan: dat doe ik dan liever op za . Wie herkent dit haha
Haha the voice was niet zo super boeiend. Hier nog wat mail (wat erg, morgen ook nog want belangrijke deadline) en verder ga ik dit weekend niks doen. Voel me enorm slecht. Maar zowel ik als mijn kindjes kunnen het niet gebruiken als ik om 7u ga sporten. Ik ben te moe en kindjes voelen de aankomende verbouwing aan. Dus: we shall see. Kijk er naar uit. Hopelijk worden ze op een normale tijd wakker. Welterusten!
Oh trouwens: wat gaan jullie met Kerst eten? Inspiratie gevraagd. 1e kerstdag doen we onze traditie (zalm wellington), maar nu v 2e kerstdag hebben we geen plannen. Help
1e kerstdag gourmetten met ons zesjes, 2e kerstdag high tea gemaakt door dochter, met schoonouders. Heel suf, maar met alleen onze kinderen heb ik totaal geen behoefte aan een heel diner zij worden zo blij van gourmetten. En dochter wil erg graag een uitgebreide high tea maken, schoonouders vinden dat helemaal leuk, dus dan slaan we dineren gewoon over L is tot 20.45 wakker geweest. Toen flink krijsen in bed, maar na 5 minuten gaf ze op. Nu duimen dat ze blijft slapen tot minimaal 07.30 morgen Morgen helemaal geen plannen overdag. De boodschappen worden weer bezorgd. Savonds naar een vriendin, heerlijk bijkletsen, zie ze veel te weinig in deze corona tijd
A heeft vanochtend bijna 2,5 uur geslapen en vanmiddag 1,5 en hij was om 19.00 weer meteen uit. De schat. Man is bij een vriend en ik kijk op de bank Road to Christmas. RTL 8 voor de verandering haha. Leuk! Chad Michael Murray
Anyway wij gaan vanaf nu gewoon relaxed kijken waar wij en ons gezin gewoon aan toe zijn. Lekker een weekje vrij en stiekem hoop ik vooral ook veel papa en mama tijd. Is dat heel egoïstisch? Maar de afgelopen periode stond voor mij (maar ook voor man) echt in het teken van werken en de kindjes. Papa en mama deden er even niet toe. Ook helemaal prima. Maar hoop in de komende periode even wat alone time in te lassen hahaha. Gaat wel goed komen. Ik verheug me zo enorm op de komende periode. Kerst enzo. Jullie? Nu lekker slapen. Trusten dames
Ik vind kerst en oud&nieuw ook echt de leukste periode. Jammer dat we het dit jaar niet zo kunnen doen als anders, maar dat is dan even zo. Wij bestellen voor kerstavond een menu. Nog geen idee van welk restaurant, ben nog research aan het doen . Eerste kerstdag eten we bij mijn ouders; gevulde kalkoen van de bbq, aardappelgratin, stoofperen en nog wat andere bijgerechten. We bestellen bij de Portugese winkel in Rotterdam al het lekkers (taart, gebak, broodjes, croissantjes, you name it❤) en bacalhau (vis) en dat eten we met de familie verdeeld over 3 dagen . Wat nog over is gaat in de vriezer Tweede kerstdag vieren we als gezin, thuis. N wil graag 'met de kleine pannetjes eten', dus we gaan gourmetten
Goedemorgen Ik hoor V zingen in bed. Zo nog geen zin om er uit te gaan Wat zijn jullie plannen voor vandaag? Ik word zo opgehaald door m'n zusje. Gaan een dagje op pad met z'n tweeën. Een eeuwigheid geleden, dus enorm veel zin in En man gaat strsks met de kinderen naar Ballorig, kunnen ze even hun energie kwijt
Goedemorgen. Sinds 5:30 wakker. B heeft weer een hele nacht doorgeslapen! Wiehoe! Alleen jammer dat het een beetje te vroeg werd. Maarja alles beter dan er meerdere keren uit moeten speen gegeven in de hoop dat hij nog eventjes zijn oogjes dicht zou doen maar een van de buurkindjes begon rond 6:00 te huilen dus B had er ook geen zin meer in hij ligt nog in zijn ledikantje te rollen. Ik probeer B er echt aan te wennen dat we de dag echt niet eerder beginnen dan 6:45/7:00 vandaag word er eindelijk behangen op de babykamer! Gisteren werd B wakker zodra er in de babykamer gewerkt werd dus hij had in de middag maar een klein uurtje geslapen. Vandaag dan maar weer zo’n volksverhuizing zodat de mannen vaart kunnen maken aan de kamer. en geen rekening hoeven te houden met een slapende dreumes. (Ik wil nog steeds de hele tijd baby typen omg) (Nee serieus kan niet wachten tot het eindelijk klaar is. Heeft lang genoeg geduurd maar dat was wel echt de kamer met het meeste onderhoud)