Yes aanwezig. J al vanaf 06:00 wakker maar begint nu pas te mekkeren. Dus ga hem er nu maar is uit trekken
We waren in de keuken (meer koffie ) - had R een soepstengel gegeven want hij heeft altijd honger dat dier. Kom ik terug in de woonkamer, tref ik dit aan Bekijk bijlage 671797 Heeft dus zélf de ipad aangezet en youtube gevonden. Dat is toch niet normaal?! Hij heeft nog nooit de ipad zelf vast gehouden, maar natuurlijk wel gezien hoe zus het doet Ja, dat is zijn platgestampte soepstengel daar op de grond.
Hier een rotnacht, Maargoed ging al een paar nachten oké, dus fingers crossed, eenmalig dit. Oké L ? Duidelijk last van haar tanden. Maar ik zie ze ! Laatste stukje en haar voortanden zijn door. Kind bijt op alles wat los en vast zit en begint dan heel hard te huilen, zo sneu. Snot ook nog eens heel veel, zelfs mama zit iedere keer onder
Hahaha heerlijk! Moet je kijken hoeveel die kleintjes in zich opnemen hè! L zat laatst ook te vegen met 1 vinger over mijn telefoon
O en L is doorgestuurd naar het ziekenhuis, kinderarts. Huisarts durft het niet meer in zijn ‘eentje’ aan. Drie keer is er bloed geprikt bij haar, drie keer is het bloed onbruikbaar geworden. Hij zei dat het bijna nooit voorkomt, laat staan drie keer met hetzelfde bloed. Iets met Hema... @Poolvos ? Ben de naam kwijt
nou, beter dat ze verwijzen als ze het zelf niet kunnen dan Ik weet niet wat er mis is gegaan. Hemostase? Hemolyse? Hoe dan ook een beetje jammer
B had van zijn peettante een heerlijke badjas gekregen voor zijn verjaardag die nog net te groot is. Aangezien het bij ons in de ochtend altijd zo koud is in de woonkamer vandaag toch het badjasje aangetrokken. Zoooooooo cute!
Hier gaat alles prima. Oudste 2 kids zijn al uur wakker en spelen beneden. Z ligt nog in dromenland. @Poolvos wat bijzonder, zo jong en t al snappen. Wat had hij aangezet?
@Poolvos zo super cute maar echt. Hier heeft A een oude gsm dat niet meer werkt als speelgoed en dan neemt ze die tussen schouder en oor en begint rond te wandelen. Voor kerst is mijn menu kerstavond: voorgerecht: een salade met gamba's, kleine crevette en visstaafjes. Gerecht: kalkoen gevuld met ganzenlever, champignons en kippengehakt samen met een pepersaus en pomme duchesse. Dessert: chocolade ijstaart samen wet wat fruit. Gezien we maar met 2 en 1/2 zijn zullen we de dag erna de rest eten. Met oudjaar: Voorgerecht: gefrituurde vis Gerecht: kaasfondue met een uitgebreide salade en aardappelen in schil gevuld met kruidenboter. Dessert: zelfgemaakte chocomousse. Nieuwjaar: Gourmet en een appelcake Veel feesten zullen we niet doen gezien we waarschijnlijk allemaal rond 20 u in bed liggen maar een feestmaal doe ik wel.
@wolkje1994 sterkte met de tandjes. Hier ook 2kiezen dat aan het duwen zijn. Haar billetjes zijn vuurrood en inderdaad dan hebben ze wat meer nodig aan het knuffelen.
Hier al sinds 6uur present. L om half 7 uit bed gehaald omdat hij het helemaal zat was. E kwam er om 7uur bij. Beide gelukkig goed geslapen. Daarna tot 8.15uur gechilt op bed met z'n alle en nu is man met beide kids al beneden en ik lig moed te verzamelen om er uit te komen . Vandaag paar boodschapjes halen en verder niet veel doen. Ja rommeltjes opruimen in huis Voor de kerst nog niet heel veel ideeën. 2de kerstdag gaan we naar mijn ouders en gaan we lunchen met elkaar. Ieder gaat iets maken. Maar nog geen idee wat. 1ste kerstdag wil ik lekker makkelijk doen. Straks maar eens door het jumbo boekje bladeren voor ideeën. Moet helaas met de drukte de winkel in pick up point is al 3 weken vol voor de kerst Nu ga ik nog even lekker kroelen met de kat die bij mij is komen liggen en dan echt proberen uit bed te komen
Mijn hemel, allebei de woorden komen mij bekend voor. Lijkt ook op elkaar. Nou we horen t wel... Eigenlijk zijn we echt heel goed geholpen, omdat prikken de tweede keer een drama was (ze zijn een uur bezig geweest), hebben ze de derde keer iemand van buitenaf zelfs gestuurd. Maar het bloed zelf veranderde ofzo. Maargoed we gaan t wel meemaken
Goeiemorgen! Ik heb lekker kunnen uitslapen. S was al wakker om 4u15, had ergens last van, geen idee wat want plots was het gedaan. Heb hem een flesje gegeven en er weer in gelegd. Maar toch aan en af jammeren. Om 6u was hij er al weer. Toen maar vriend laten opstaan. (Morgen en de rest van de week eigenlijk is het aan mijn). Plannen vandaag: vriend gaat straks om de bestelling bij Colruyt, eten voor 4 weken en wat eten voor de feestdagen. Aangezien we hier in België niets mogen met de feestdagen doen we dus alles binnen ons eigen gezin. Normaal zouden we kerstavond bij schoonouders gaan en nieuwjaarsdag bij zowel mijn mama en de schoonouders gaan (mama en schoonmama verjaren beiden op 1 januari). Nu dus enkel wij. Op kerstavond eten we hapjes: wellicht dumplings en loempia's, Aziatische dipsausjes enz. Op kerstdag: kalkoenbil met kroketjes of frieten met groenten Op oudejaarsavond wellicht weer hapjes en dumplings, loempia's. Nieuwjaar: tomahawk steak van bij de boer, voor op de BBQ. Een goed stuk vlees, klaargemaakt zoals het hoort. Eigenlijk vind ik het ook wel gezellig zo, geen verplichtingen. Lekker op het gemak eten en wat tv kijken. Voor S ook handig dat hij in zijn eigen bedje kan slapen want slapen op een ander gaat nog altijd niet schitterend.
Zitten we al op pamper nummer 5 sinds deze ochtend. Heb het gevoel van nog niets anders te hebben gedaan dan poep te kuisen!!!
Hier een leuke dag voor de boeg. Ik vertrek straks met twee vriendinnen naar een vriendin in Amsterdam voor een spelletjesdag, haha Klinkt vast heel suf, maar ik heb er serieus zin in. Ook lekker bijkletsen en samen eten. Vanavond weer een keertje naar huis (is 2 uur rijden voor mij ).