Hier heerlijk een paar uurtjes bij vrienden op visite geweest. Zij hebben een zoontje net zo oud als L. Super leuk die twee, maar men hee. Je bent meer bezig met de kids overal vanaf houden, dan kletsen met elkaar hier samen gekeken wat we eerste kerstdag gaan eten. - vooraf carpaccio - aardappel-knoflook puree -spruitjes uit de oven - groot stuk biefstuk met stroganofsaus of champignonsaus. -Toetje miringue chocolade cheesecake Ben alleen opzoek naar een lekker recept voor een avondsnackje. Dacht aan iets uit de oven, iemand tips ?
Help needed. Spontaan besloten dat we de lange achterwand en het kleine hoekje in de bijkeuken gaan behangen. Aangezien we de volle ruimte gaan benutten als kantoor (de inbouwkast met Louvre deuren wordt zwart en bestemd als voorraadkast en de stofzuiger en dweil kan in de meterkast ernaast, wordt ook zwart) wil ik gewoon echt een knusse, sfeervolle ruimte met iets moois op de vloer, aan de muur etc. Heb amazing stoelen nog gezien en allemaal velvet kusses maar ik mag van mezelf echt pas meubeltjes en decoratie gaan kopen als het af is (dus ook de muren). We hadden 2 stellingkasten staan maar zijn tot de conclusie gekomen dat we die ruimte helemaal niet nodig hadden: alle troep is weg en de rest op de vliering. Verder straks ook de wasmachine en droger weggewerkt dus het wordt een mooi kantoor! Maar nu: ik kan niet kiezen. Zoals al laten zien hier: betontegels op de vloer en Sahara Dust op de muur én plafonds (zandkleur). Wat zal ik de lange wand voor behang geven (+ aangesloten kleine hoekje): optie 1: beige / champagne metallic behang! optie 2: ook metallic: bruin/goud.
Ik vind twee echt heeeel erg mooi. Super warm samen met de tint die je gaat verven. Compenseert de beton look tegel weer. En een mooie combi met zwart. Ik denk dat met optie 1 en de tegel + zwart het wat koeler aanvoelt.
Jaaaaa ben een paar keer weg gelopen om was te vouwen haha. Maar een erg leuk einde zo van dit gekke seizoen!
Heb een meisje dat heeft gevonden hoe ze de rits moet open doen van haar pyjama en haar uitkleden. #niethandigveeltevroegengodverhetiskoud
Draagt ze een slaapzak? Dan achterstevoren aan doen. Kan trouwens bij een pyjama ook. Mijn jongens trokken de slaapzak ook al vroeg uit, en dan bleren dat ze het koud hadden. Dus achterstevoren, werkte prima. En met bijna 2 een peuterdekbed in het ledikant die ze ze l f over zich heen trokken als ze het koud hadden. L is nog niet helemaal fit. Geen koorts. Er komen wel weer 2 hoektanden door, en ze is snotverkouden. Hopelijk maakt ze een goede lange nacht en is ze morgen gezelliger voor de juffen. Sowieso is het op dit soort dagen alleen ma mna die goed genoeg is. We gingen een eind wandelen, op mijn buik in de draagzak vond ze niks, toen bij papa op de rug, woest werd ze. Dus bij mij op de rug, niks meer aan de hand een dik uur heerlijk om zich heen kijken. Ach, stiekem best leuk dat ze alleen maar bij mij wil knuffelen
Maar kijk dan. Dit is ook super mooi om een prachtige matte muur. Behang cirkels. Super mooi en minder werk.. Er is nl weinig natuurlijk daglicht in de ruimte, iets wat wel zonde is v metallic behang.. Ik ga morgen verf kopen. De winkels gaan ws dicht nl.
Dames! Hebben jullie nog tips voor cadeautjes voor A zijn eerste verjaardag behalve onderstaande (niet dat hij het allemaal krijgt maar dit is waar we al aan dachten en wel deels al in huis hebben, misschien hebben jullie andere ideeën) - Smartmax (met dank aan @Poolvos en andere dames hier ) - Toettoet/Zoefzoef - Duplo - (eenvoudig) houten keukentje - (eenvoudige) houten ‘werkplaats’ (niet omdat het een jongen is haha, maar zijn vader heeft ook eigen werkplaats in de schuur) - loopkar (welke? Merk oid? - (houten) treinbaan Deels hierboven hebben we dus al. Met Kerst krijgt hij (van ons iig) ook nog een paar dingen hiervan. Ik weet dat dit al eerder gevraagd is maar geen idee welke pagina dat was
Hahahaha. Ik heb voor mn gemoedsrust zojuist ook een testje gedaan nav gisteren. Was m vergeten af te lezen. Maar kijk: niks te zien, haha!
Oh en ik vermoedde het al. Vond haar in de serie wat aangekomen en dacht al zoiets te zien haha! Wat grappig!
Hoe lang na testen zijn deze foto’s? Ik wil je niet gek maken en misschien wil ik dingen zien ofzo. Maar ik lijk een schaduwlijntje te zien. Kan ook heel goed een soort indroog streepje zijn. Of het is schaduw van de foto. Of ik word gek, dat kan ook haha.