♡ De eerste 1000+ dagenclub | Pt. 1 ♡

Discussie in 'De mama's' gestart door Nina Sanders, 26 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Huh? Nee joh. Deze zijn na afleestijd gemaakt hoor. 15-30 min. Zoiets..
    Dat zijn ze niet meer geldig hoor!

Ben ik de enige die het niet ziet? o_O ik loer er wat op los.
    Hm. Ik moet echt heel erg mijn best doen om een soort vaag schaduwlijntje te zien, maar ik heb zo ongelofelijk veel getest in mijn leven dat ik hier niet van op kijk :roflmao:.

Ik kan nog een keer gaan kijken maar dat is inmiddels wel drie kwartier geleden ofzo

2. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.798
    7.390
    113
    Ik ook :oops: dacgt al dat ik gek was :roflmao: maar zo lang na afleestijd is negatief, dus misschien nog 1 doen?

@RoseMurphy , een Wobbel :D
    L heeft ook een houten loopkarretje met blokken er in. De blokken mikt ze er uit maar ze wandelt de hele kamer door met dat ding. Dikke hit!

Muisje458 en RoseMurphy vinden dit leuk.
  3. wolkje1994

wolkje1994 Fanatiek lid

12 aug 2013
    4.153
    6.005
    113
    mij zag t ook direct :$. Maar is vaker vals dan positief dan @Nina Sanders

RoseMurphy vindt dit leuk.
  4. riean

riean VIP lid

21 apr 2014
    5.798
    7.390
    113
    Op de onderste foto zonder turen. Maar nogmaals,hij is van buiten de afleestijd dus niet geldig. Maar toch...

wolkje1994 en RoseMurphy vinden dit leuk.
  5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hmm nehh. Ik kan altijd voor mn gemoedsrust volgende week nog een keer een testje doen maar ik vind dit echt geen geldige of positieve lijn;)

Bijgevoegde bestanden:

6. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Bekijk Little Tikes Grote Auto Transporter - Speelgoedvoertuig op: https://www.bol.com/nl/p/little-tikes-grote-auto-transporter-speelgoedvoertuig/1004004007111495?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

Deze! Zoontje gegeven en die vindt het heel leuk. Rijdt de auto’s heen en weer en rijdt ze in en uit de truck. Dikke schik mee. :)

Mya en RoseMurphy vinden dit leuk.
  7. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    ^^ van net dus

8. Sansaatje

Sansaatje Niet meer actief

Ik zie ook iets hoor.

9. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Ik zie echt iets, zou vals positief kunnen zijn, maar toch. Welke testen zijn dit?

ps Stiekem blij dat ik dus niet de enige ben haha

wolkje1994 vindt dit leuk.
  10. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    De allergoedkoopste die je maar kon vinden bij de Etos. Dr Original.

11. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ik zie ook niks hoor oké ik zie het ook niet als er een vaag lijntje zichtbaar is en iedereen jubelt jaaaaa je bent echt zwanger :roflmao:

Nina Sanders vindt dit leuk.
  12. RoseMurphy

RoseMurphy Fanatiek lid

15 dec 2018
    2.344
    4.879
    113
    Vrouw
    Ohja. Die heb ik ook gebruikt laatst. Op zich wel prima, toen ik daar een lijntje zag en Predictor Early gebruikte kwam er ook echt een lijntje (die veel ‘mooier’ was, van Dr. Original beetje gek vond ik). Predictor is alleen bijna niet meer te krijgen en zo ongeveer duurder dan Clear Blue Early ondertussen zag ik.

Ik ben benieuwd of er echt iets is of dat het vals/schaduw blijkt..

Nina Sanders vindt dit leuk.
  13. Miekje86

Miekje86 Fanatiek lid

24 mei 2019
    4.683
    10.906
    113
    Vrouw
    Paraveterinar
    Ik zit Gooische mama's te kijken. Man van te voren commentaar dat doe je toch niet blablabla en wie nu het meest commentaar op die meiden en hun mannen te geven :roflmao::roflmao::roflmao:

RoseMurphy vindt dit leuk.
  14. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    @RoseMurphy hier is het loopwagentje ook een hit! Zelfs L speelt er nog graag mee :roflmao: lopen kunnen ze beide al een tijdje ;)

R krijgt verder: een of andere piratenboot van houten speelgoed. Een vuilnisauto van hout. Zijn dus dingen die L op haar lijstje heeft, maar we weten voor R niks. Dus vandaar. Een slee (niet zo zinvol in NL). Badspeelgoed (van die schuimblokken voor aan de muur). Wat kleding, sokken. Wat boekjes. Met name opvullen zodat het nog wat lijkt :roflmao:

RoseMurphy en Mya vinden dit leuk.
  15. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    @Nina Sanders zijn die laatste foto's nou nieuwe testen/binnen afleestijd? Want ik zie ook zo’n schaduwlijntje. Maar ja vast het soort test. Het lijkt ook grijs en niet roze.

Magnolia29 vindt dit leuk.
  16. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Nee dezelfde test. Maar dan later genomen. Ik heb er niet meer in huis en ben ook niet van plan om morgen gelijk naar de winkel te rennen. Ik voel die behoefte namelijk totaal niet. :)
    Wellicht volgend weekend nog een keer, zodat ik zeker weet dat ik met een gerust hart wijn kan drinken :p
    Al weerhoudt het me zometeen ook niet van een glas rosé hoor.
    Ben nu bij afl 1 van tweede seizoen Station 19! Wel heel dramatisch op het einde hoor. Echt à la Greys haha!

RoseMurphy, Mya en Poolvos vinden dit leuk.
  17. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
  18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Pff. Geen bal op tv trouwens. Kijk nooit meer tv eigenlijk. Enkel streaming diensten...
    Maar vanavond wil ik op tijd naar bed want 7.30 staan ze hier op de stoep. Ik breng de jongens weg en om 8.00 ga ik een uurtje sporten!
    Dinsdag hetzelfde...

19. Mya

Mya Fanatiek lid

12 apr 2012
    2.728
    2.229
    113
    @Nina Sanders , ook ik zie een tweede lijntje, maar zie m wel als negatief, bijna elke test die echt negatief was zag er zo uit bij mij, hoe net positief t ook zou kunnen zijn, dan is t lijntje toch heel licht roze gekleurd. En voor de kerstboom, kun je zo een rond kleed kopen wat er precies om heen past, zelfs bij action dacht ik.

Hier hebben we trouwens een echte stoute dreumes. Nieuw doel van zijn leven lijkt, alleen maar stout zijn, alles van tafel slaan, met speelgoed rond gooien, ben ik met m aan het blokken bouwen of zo, rent hij ineens weg, probeert dan alles van tafel te gooien.... wordt echt boos op hem en zeg dat t echt niet mag maar hij lacht me gewoon uit. En ook papa krijgt t niet voor elkaar. Iemand tips? We doen m nu vaak maar in de box, maar daar gilt ie t uit alsof hij gevild wordt, tot we m er weer uit halen en hij opnieuw alleen stout wil zijn. Andere 2 kids zijn op deze leeftijd, nu 16 maanden, nog nooit zo stout geweest.

Verder zit hij onder de waterwratten, lijkt met de dag meer te worden, dochter van bijna 8 heeft ze ook, maar dan veel minder. Ben van plan om woensdag de dokter te bellen om te kijken of hij er niet iets voor weet, schat dat hij er nu tegen de 100 heeft, iemand hier ervaring mee?

20. Poolvos

Poolvos VIP lid

9 jan 2016
    6.875
    12.390
    113
    Vrouw
    Wij hebben onze gewone TV zelfs opgezegd :roflmao: Heb wel ongeveer álle streamingdiensten.

Wij zijn morgen nog vrij. Man heeft sollicitatie (online) en verder met de kindjes thuis. De opvang heeft een pedagogische studiedag en planningsdag. :thumup: Lekker chillen thuis dus.

verder is het eindelijk happening!
    De speelgoedkast is GROEN! :cool:

Bijgevoegde bestanden:

Siepie85, Nina Sanders, Sansaatje en 3 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina